
בתיה כהנא דרור

ה"מרד הקדוש" של הנשים| בתיה כהנא דרור
האחריות על כתפיהם| בתיה כהנא דרור
התפתחותה של ההלכה| בתיה כהנא דרור
אושפיזות| בתיה כהנא דרור
להשתחרר מן הקיפאון| בתיה כהנא דרור
´אסור לאדם לקדש אישה עד שיראנה´ (קידושין מא)| בתיה כהנא דרור
מבוי סתום – רגע של נחת| בתיה כהנא דרור
דרושה עכשיו קואליציה רחבה ומיידית לבחירת נשים לוועדה למינויי דיינים| בתיה כהנא דרור
פסטיבל סרטים בנושא " נשים יוצרות צדק"| בתיה כהנא דרור
כנס מכון פוע"ה| בתיה כהנא דרור
כנס מסוג זה – הדן בפוריות של נשים, ברגשותיהן, אך מדיר נשים כשותפות מלאות, נושא אמירה פטריארכאלית שאינה משתמעת לשתי פנים. בקהל היו נשים למכביר, מאחורי מחיצה. היעדרותן הייתה רק מן הבמה . הצצה חטופה לתוכניה מציגה כשלושים מרצים: רבנים, רופאים ואנשי שם, האם לא נמצאה ולו מומחית אחת בתחום זה? . הנה כי כן שוב הפכנו לאובייקט"
כיפופי ידיים או שיח של זהויות| בתיה כהנא דרור
חלוקת הממון בין בני זוג הנתונים בתהליכי גירושין במועד הפירוד הרשמי שלהם – נעשתה רק לאחר מתן הגט. כידוע, במדינת ישראל המועד הזה נתון לסמכותם של בתי הדין הרבניים ולדרך שהם מפרשים בה את ההלכה היהודית. ההלכה מתנה את מתן הגט בעיקר ברצונו של הגבר, שהנו לרוב הצד החזק מהבחינה הכלכלית בתוך הנישואין. עד היום הדבר איפשר ניצול כוחני זה, באמצעות עיכוב מתן הגט ושליטה בחלוקת הרכוש, ויצר סחטנות קשה וכפולה כלפי האישה