31 מחשבות על “בית דין אלטרנטיבי? רק עם נשים

  1. מה חרה לי לקרוא את הנושא, ועוד תחת הכותרת נשים דתיות.

    הלא אם בנשים דתיות עסקינן, הרי שמדובר בנשים מאמינות באלוקים, ובתורתו.

    בתורתו פירושו תורה שבכתב ותורה שבע"פ (כי אם לא, הרי אלו אפיקורסיות ולא דתיות)

    וא´כ, הרי כתוב במדרש רבה (במדבר י,יז)"נשים אינן בנות הוראה, ואין לסמוך על דבריהן".

    וכן בגמרא מסכת יבמות דף קטו,א, "נשים אפילו כמאה עדים הרי הם כעד אחד".

    ואין כוונת התורה לזלזל ח"ו בדעתן של הנשים,

    אלא הקב"ה ברא כל מין עם תכונותיו, וכל מין שונה בתכונתו מהמין השני.

    (שהרי אם היה זהה לא היה צריך לו, ולא על זה נאמר "לא טוב היות האדם לבדו")

    ולכן אנו מאמינים באי שוויון, ולכל מין יש את היחודיות שלו,

    וכמו שלא נראה גברים מבקשים להדליק נרות בשבת בגלל שוויון,

    לא נחפש אנו הנשים לעשות דברים המיוחדים לגברים.

    ובפרט שבגמ´ בתורת האלוקים נאמר שאנחנו לא מתאימות,

    א´כ אם אנו חושבים שאנו מתאימים לדון, ובגמ´ כתוב לא, מי צודק?!

    הרב אלחנן ק.

    054-7662632

  2. מה חרה לי לקרוא את הנושא, ועוד תחת הכותרת נשים דתיות.

    הלא אם בנשים דתיות עסקינן, הרי שמדובר בנשים מאמינות באלוקים, ובתורתו.

    בתורתו פירושו תורה שבכתב ותורה שבע"פ (כי אם לא, הרי אלו אפיקורסיות ולא דתיות)

    וא´כ, הרי כתוב במדרש רבה (במדבר י,יז)"נשים אינן בנות הוראה, ואין לסמוך על דבריהן".

    וכן בגמרא מסכת יבמות דף קטו,א, "נשים אפילו כמאה עדים הרי הם כעד אחד".

    ואין כוונת התורה לזלזל ח"ו בדעתן של הנשים,

    אלא הקב"ה ברא כל מין עם תכונותיו, וכל מין שונה בתכונתו מהמין השני.

    (שהרי אם היה זהה לא היה צריך לו, ולא על זה נאמר "לא טוב היות האדם לבדו")

    ולכן אנו מאמינים באי שוויון, ולכל מין יש את היחודיות שלו,

    וכמו שלא נראה גברים מבקשים להדליק נרות בשבת בגלל שוויון,

    לא נחפש אנו הנשים לעשות דברים המיוחדים לגברים.

    ובפרט שבגמ´ בתורת האלוקים נאמר שאנחנו לא מתאימות,

    א´כ אם אנו חושבים שאנו מתאימים לדון, ובגמ´ כתוב לא, מי צודק?!

    הרב אלחנן ק.

    054-7662632

  3. מה חרה לי לקרוא את הנושא, ועוד תחת הכותרת נשים דתיות.

    הלא אם בנשים דתיות עסקינן, הרי שמדובר בנשים מאמינות באלוקים, ובתורתו.

    בתורתו פירושו תורה שבכתב ותורה שבע"פ (כי אם לא, הרי אלו אפיקורסיות ולא דתיות)

    וא´כ, הרי כתוב במדרש רבה (במדבר י,יז)"נשים אינן בנות הוראה, ואין לסמוך על דבריהן".

    וכן בגמרא מסכת יבמות דף קטו,א, "נשים אפילו כמאה עדים הרי הם כעד אחד".

    ואין כוונת התורה לזלזל ח"ו בדעתן של הנשים,

    אלא הקב"ה ברא כל מין עם תכונותיו, וכל מין שונה בתכונתו מהמין השני.

    (שהרי אם היה זהה לא היה צריך לו, ולא על זה נאמר "לא טוב היות האדם לבדו")

    ולכן אנו מאמינים באי שוויון, ולכל מין יש את היחודיות שלו,

    וכמו שלא נראה גברים מבקשים להדליק נרות בשבת בגלל שוויון,

    לא נחפש אנו הנשים לעשות דברים המיוחדים לגברים.

    ובפרט שבגמ´ בתורת האלוקים נאמר שאנחנו לא מתאימות,

    א´כ אם אנו חושבים שאנו מתאימים לדון, ובגמ´ כתוב לא, מי צודק?!

    הרב אלחנן ק.

    054-7662632

  4. מה חרה לי לקרוא את הנושא, ועוד תחת הכותרת נשים דתיות.

    הלא אם בנשים דתיות עסקינן, הרי שמדובר בנשים מאמינות באלוקים, ובתורתו.

    בתורתו פירושו תורה שבכתב ותורה שבע"פ (כי אם לא, הרי אלו אפיקורסיות ולא דתיות)

    וא´כ, הרי כתוב במדרש רבה (במדבר י,יז)"נשים אינן בנות הוראה, ואין לסמוך על דבריהן".

    וכן בגמרא מסכת יבמות דף קטו,א, "נשים אפילו כמאה עדים הרי הם כעד אחד".

    ואין כוונת התורה לזלזל ח"ו בדעתן של הנשים,

    אלא הקב"ה ברא כל מין עם תכונותיו, וכל מין שונה בתכונתו מהמין השני.

    (שהרי אם היה זהה לא היה צריך לו, ולא על זה נאמר "לא טוב היות האדם לבדו")

    ולכן אנו מאמינים באי שוויון, ולכל מין יש את היחודיות שלו,

    וכמו שלא נראה גברים מבקשים להדליק נרות בשבת בגלל שוויון,

    לא נחפש אנו הנשים לעשות דברים המיוחדים לגברים.

    ובפרט שבגמ´ בתורת האלוקים נאמר שאנחנו לא מתאימות,

    א´כ אם אנו חושבים שאנו מתאימים לדון, ובגמ´ כתוב לא, מי צודק?!

    הרב אלחנן ק.

    054-7662632

  5. מה חרה לי לקרוא את הנושא, ועוד תחת הכותרת נשים דתיות.

    הלא אם בנשים דתיות עסקינן, הרי שמדובר בנשים מאמינות באלוקים, ובתורתו.

    בתורתו פירושו תורה שבכתב ותורה שבע"פ (כי אם לא, הרי אלו אפיקורסיות ולא דתיות)

    וא´כ, הרי כתוב במדרש רבה (במדבר י,יז)"נשים אינן בנות הוראה, ואין לסמוך על דבריהן".

    וכן בגמרא מסכת יבמות דף קטו,א, "נשים אפילו כמאה עדים הרי הם כעד אחד".

    ואין כוונת התורה לזלזל ח"ו בדעתן של הנשים,

    אלא הקב"ה ברא כל מין עם תכונותיו, וכל מין שונה בתכונתו מהמין השני.

    (שהרי אם היה זהה לא היה צריך לו, ולא על זה נאמר "לא טוב היות האדם לבדו")

    ולכן אנו מאמינים באי שוויון, ולכל מין יש את היחודיות שלו,

    וכמו שלא נראה גברים מבקשים להדליק נרות בשבת בגלל שוויון,

    לא נחפש אנו הנשים לעשות דברים המיוחדים לגברים.

    ובפרט שבגמ´ בתורת האלוקים נאמר שאנחנו לא מתאימות,

    א´כ אם אנו חושבים שאנו מתאימים לדון, ובגמ´ כתוב לא, מי צודק?!

    הרב אלחנן ק.

    054-7662632

  6. מה חרה לי לקרוא את הנושא, ועוד תחת הכותרת נשים דתיות.

    הלא אם בנשים דתיות עסקינן, הרי שמדובר בנשים מאמינות באלוקים, ובתורתו.

    בתורתו פירושו תורה שבכתב ותורה שבע"פ (כי אם לא, הרי אלו אפיקורסיות ולא דתיות)

    וא´כ, הרי כתוב במדרש רבה (במדבר י,יז)"נשים אינן בנות הוראה, ואין לסמוך על דבריהן".

    וכן בגמרא מסכת יבמות דף קטו,א, "נשים אפילו כמאה עדים הרי הם כעד אחד".

    ואין כוונת התורה לזלזל ח"ו בדעתן של הנשים,

    אלא הקב"ה ברא כל מין עם תכונותיו, וכל מין שונה בתכונתו מהמין השני.

    (שהרי אם היה זהה לא היה צריך לו, ולא על זה נאמר "לא טוב היות האדם לבדו")

    ולכן אנו מאמינים באי שוויון, ולכל מין יש את היחודיות שלו,

    וכמו שלא נראה גברים מבקשים להדליק נרות בשבת בגלל שוויון,

    לא נחפש אנו הנשים לעשות דברים המיוחדים לגברים.

    ובפרט שבגמ´ בתורת האלוקים נאמר שאנחנו לא מתאימות,

    א´כ אם אנו חושבים שאנו מתאימים לדון, ובגמ´ כתוב לא, מי צודק?!

    הרב אלחנן ק.

    054-7662632

  7. מה חרה לי לקרוא את הנושא, ועוד תחת הכותרת נשים דתיות.

    הלא אם בנשים דתיות עסקינן, הרי שמדובר בנשים מאמינות באלוקים, ובתורתו.

    בתורתו פירושו תורה שבכתב ותורה שבע"פ (כי אם לא, הרי אלו אפיקורסיות ולא דתיות)

    וא´כ, הרי כתוב במדרש רבה (במדבר י,יז)"נשים אינן בנות הוראה, ואין לסמוך על דבריהן".

    וכן בגמרא מסכת יבמות דף קטו,א, "נשים אפילו כמאה עדים הרי הם כעד אחד".

    ואין כוונת התורה לזלזל ח"ו בדעתן של הנשים,

    אלא הקב"ה ברא כל מין עם תכונותיו, וכל מין שונה בתכונתו מהמין השני.

    (שהרי אם היה זהה לא היה צריך לו, ולא על זה נאמר "לא טוב היות האדם לבדו")

    ולכן אנו מאמינים באי שוויון, ולכל מין יש את היחודיות שלו,

    וכמו שלא נראה גברים מבקשים להדליק נרות בשבת בגלל שוויון,

    לא נחפש אנו הנשים לעשות דברים המיוחדים לגברים.

    ובפרט שבגמ´ בתורת האלוקים נאמר שאנחנו לא מתאימות,

    א´כ אם אנו חושבים שאנו מתאימים לדון, ובגמ´ כתוב לא, מי צודק?!

    הרב אלחנן ק.

    054-7662632

  8. מה חרה לי לקרוא את הנושא, ועוד תחת הכותרת נשים דתיות.

    הלא אם בנשים דתיות עסקינן, הרי שמדובר בנשים מאמינות באלוקים, ובתורתו.

    בתורתו פירושו תורה שבכתב ותורה שבע"פ (כי אם לא, הרי אלו אפיקורסיות ולא דתיות)

    וא´כ, הרי כתוב במדרש רבה (במדבר י,יז)"נשים אינן בנות הוראה, ואין לסמוך על דבריהן".

    וכן בגמרא מסכת יבמות דף קטו,א, "נשים אפילו כמאה עדים הרי הם כעד אחד".

    ואין כוונת התורה לזלזל ח"ו בדעתן של הנשים,

    אלא הקב"ה ברא כל מין עם תכונותיו, וכל מין שונה בתכונתו מהמין השני.

    (שהרי אם היה זהה לא היה צריך לו, ולא על זה נאמר "לא טוב היות האדם לבדו")

    ולכן אנו מאמינים באי שוויון, ולכל מין יש את היחודיות שלו,

    וכמו שלא נראה גברים מבקשים להדליק נרות בשבת בגלל שוויון,

    לא נחפש אנו הנשים לעשות דברים המיוחדים לגברים.

    ובפרט שבגמ´ בתורת האלוקים נאמר שאנחנו לא מתאימות,

    א´כ אם אנו חושבים שאנו מתאימים לדון, ובגמ´ כתוב לא, מי צודק?!

    הרב אלחנן ק.

    054-7662632

  9. מה חרה לי לקרוא את הנושא, ועוד תחת הכותרת נשים דתיות.

    הלא אם בנשים דתיות עסקינן, הרי שמדובר בנשים מאמינות באלוקים, ובתורתו.

    בתורתו פירושו תורה שבכתב ותורה שבע"פ (כי אם לא, הרי אלו אפיקורסיות ולא דתיות)

    וא´כ, הרי כתוב במדרש רבה (במדבר י,יז)"נשים אינן בנות הוראה, ואין לסמוך על דבריהן".

    וכן בגמרא מסכת יבמות דף קטו,א, "נשים אפילו כמאה עדים הרי הם כעד אחד".

    ואין כוונת התורה לזלזל ח"ו בדעתן של הנשים,

    אלא הקב"ה ברא כל מין עם תכונותיו, וכל מין שונה בתכונתו מהמין השני.

    (שהרי אם היה זהה לא היה צריך לו, ולא על זה נאמר "לא טוב היות האדם לבדו")

    ולכן אנו מאמינים באי שוויון, ולכל מין יש את היחודיות שלו,

    וכמו שלא נראה גברים מבקשים להדליק נרות בשבת בגלל שוויון,

    לא נחפש אנו הנשים לעשות דברים המיוחדים לגברים.

    ובפרט שבגמ´ בתורת האלוקים נאמר שאנחנו לא מתאימות,

    א´כ אם אנו חושבים שאנו מתאימים לדון, ובגמ´ כתוב לא, מי צודק?!

    הרב אלחנן ק.

    054-7662632

  10. מה חרה לי לקרוא את הנושא, ועוד תחת הכותרת נשים דתיות.

    הלא אם בנשים דתיות עסקינן, הרי שמדובר בנשים מאמינות באלוקים, ובתורתו.

    בתורתו פירושו תורה שבכתב ותורה שבע"פ (כי אם לא, הרי אלו אפיקורסיות ולא דתיות)

    וא´כ, הרי כתוב במדרש רבה (במדבר י,יז)"נשים אינן בנות הוראה, ואין לסמוך על דבריהן".

    וכן בגמרא מסכת יבמות דף קטו,א, "נשים אפילו כמאה עדים הרי הם כעד אחד".

    ואין כוונת התורה לזלזל ח"ו בדעתן של הנשים,

    אלא הקב"ה ברא כל מין עם תכונותיו, וכל מין שונה בתכונתו מהמין השני.

    (שהרי אם היה זהה לא היה צריך לו, ולא על זה נאמר "לא טוב היות האדם לבדו")

    ולכן אנו מאמינים באי שוויון, ולכל מין יש את היחודיות שלו,

    וכמו שלא נראה גברים מבקשים להדליק נרות בשבת בגלל שוויון,

    לא נחפש אנו הנשים לעשות דברים המיוחדים לגברים.

    ובפרט שבגמ´ בתורת האלוקים נאמר שאנחנו לא מתאימות,

    א´כ אם אנו חושבים שאנו מתאימים לדון, ובגמ´ כתוב לא, מי צודק?!

    הרב אלחנן ק.

    054-7662632

  11. מה חרה לי לקרוא את הנושא, ועוד תחת הכותרת נשים דתיות.

    הלא אם בנשים דתיות עסקינן, הרי שמדובר בנשים מאמינות באלוקים, ובתורתו.

    בתורתו פירושו תורה שבכתב ותורה שבע"פ (כי אם לא, הרי אלו אפיקורסיות ולא דתיות)

    וא´כ, הרי כתוב במדרש רבה (במדבר י,יז)"נשים אינן בנות הוראה, ואין לסמוך על דבריהן".

    וכן בגמרא מסכת יבמות דף קטו,א, "נשים אפילו כמאה עדים הרי הם כעד אחד".

    ואין כוונת התורה לזלזל ח"ו בדעתן של הנשים,

    אלא הקב"ה ברא כל מין עם תכונותיו, וכל מין שונה בתכונתו מהמין השני.

    (שהרי אם היה זהה לא היה צריך לו, ולא על זה נאמר "לא טוב היות האדם לבדו")

    ולכן אנו מאמינים באי שוויון, ולכל מין יש את היחודיות שלו,

    וכמו שלא נראה גברים מבקשים להדליק נרות בשבת בגלל שוויון,

    לא נחפש אנו הנשים לעשות דברים המיוחדים לגברים.

    ובפרט שבגמ´ בתורת האלוקים נאמר שאנחנו לא מתאימות,

    א´כ אם אנו חושבים שאנו מתאימים לדון, ובגמ´ כתוב לא, מי צודק?!

    הרב אלחנן ק.

    054-7662632

  12. מה חרה לי לקרוא את הנושא, ועוד תחת הכותרת נשים דתיות.

    הלא אם בנשים דתיות עסקינן, הרי שמדובר בנשים מאמינות באלוקים, ובתורתו.

    בתורתו פירושו תורה שבכתב ותורה שבע"פ (כי אם לא, הרי אלו אפיקורסיות ולא דתיות)

    וא´כ, הרי כתוב במדרש רבה (במדבר י,יז)"נשים אינן בנות הוראה, ואין לסמוך על דבריהן".

    וכן בגמרא מסכת יבמות דף קטו,א, "נשים אפילו כמאה עדים הרי הם כעד אחד".

    ואין כוונת התורה לזלזל ח"ו בדעתן של הנשים,

    אלא הקב"ה ברא כל מין עם תכונותיו, וכל מין שונה בתכונתו מהמין השני.

    (שהרי אם היה זהה לא היה צריך לו, ולא על זה נאמר "לא טוב היות האדם לבדו")

    ולכן אנו מאמינים באי שוויון, ולכל מין יש את היחודיות שלו,

    וכמו שלא נראה גברים מבקשים להדליק נרות בשבת בגלל שוויון,

    לא נחפש אנו הנשים לעשות דברים המיוחדים לגברים.

    ובפרט שבגמ´ בתורת האלוקים נאמר שאנחנו לא מתאימות,

    א´כ אם אנו חושבים שאנו מתאימים לדון, ובגמ´ כתוב לא, מי צודק?!

    הרב אלחנן ק.

    054-7662632

  13. מה חרה לי לקרוא את הנושא, ועוד תחת הכותרת נשים דתיות.

    הלא אם בנשים דתיות עסקינן, הרי שמדובר בנשים מאמינות באלוקים, ובתורתו.

    בתורתו פירושו תורה שבכתב ותורה שבע"פ (כי אם לא, הרי אלו אפיקורסיות ולא דתיות)

    וא´כ, הרי כתוב במדרש רבה (במדבר י,יז)"נשים אינן בנות הוראה, ואין לסמוך על דבריהן".

    וכן בגמרא מסכת יבמות דף קטו,א, "נשים אפילו כמאה עדים הרי הם כעד אחד".

    ואין כוונת התורה לזלזל ח"ו בדעתן של הנשים,

    אלא הקב"ה ברא כל מין עם תכונותיו, וכל מין שונה בתכונתו מהמין השני.

    (שהרי אם היה זהה לא היה צריך לו, ולא על זה נאמר "לא טוב היות האדם לבדו")

    ולכן אנו מאמינים באי שוויון, ולכל מין יש את היחודיות שלו,

    וכמו שלא נראה גברים מבקשים להדליק נרות בשבת בגלל שוויון,

    לא נחפש אנו הנשים לעשות דברים המיוחדים לגברים.

    ובפרט שבגמ´ בתורת האלוקים נאמר שאנחנו לא מתאימות,

    א´כ אם אנו חושבים שאנו מתאימים לדון, ובגמ´ כתוב לא, מי צודק?!

    הרב אלחנן ק.

    054-7662632

  14. מה חרה לי לקרוא את הנושא, ועוד תחת הכותרת נשים דתיות.

    הלא אם בנשים דתיות עסקינן, הרי שמדובר בנשים מאמינות באלוקים, ובתורתו.

    בתורתו פירושו תורה שבכתב ותורה שבע"פ (כי אם לא, הרי אלו אפיקורסיות ולא דתיות)

    וא´כ, הרי כתוב במדרש רבה (במדבר י,יז)"נשים אינן בנות הוראה, ואין לסמוך על דבריהן".

    וכן בגמרא מסכת יבמות דף קטו,א, "נשים אפילו כמאה עדים הרי הם כעד אחד".

    ואין כוונת התורה לזלזל ח"ו בדעתן של הנשים,

    אלא הקב"ה ברא כל מין עם תכונותיו, וכל מין שונה בתכונתו מהמין השני.

    (שהרי אם היה זהה לא היה צריך לו, ולא על זה נאמר "לא טוב היות האדם לבדו")

    ולכן אנו מאמינים באי שוויון, ולכל מין יש את היחודיות שלו,

    וכמו שלא נראה גברים מבקשים להדליק נרות בשבת בגלל שוויון,

    לא נחפש אנו הנשים לעשות דברים המיוחדים לגברים.

    ובפרט שבגמ´ בתורת האלוקים נאמר שאנחנו לא מתאימות,

    א´כ אם אנו חושבים שאנו מתאימים לדון, ובגמ´ כתוב לא, מי צודק?!

    הרב אלחנן ק.

    054-7662632

  15. מה חרה לי לקרוא את הנושא, ועוד תחת הכותרת נשים דתיות.

    הלא אם בנשים דתיות עסקינן, הרי שמדובר בנשים מאמינות באלוקים, ובתורתו.

    בתורתו פירושו תורה שבכתב ותורה שבע"פ (כי אם לא, הרי אלו אפיקורסיות ולא דתיות)

    וא´כ, הרי כתוב במדרש רבה (במדבר י,יז)"נשים אינן בנות הוראה, ואין לסמוך על דבריהן".

    וכן בגמרא מסכת יבמות דף קטו,א, "נשים אפילו כמאה עדים הרי הם כעד אחד".

    ואין כוונת התורה לזלזל ח"ו בדעתן של הנשים,

    אלא הקב"ה ברא כל מין עם תכונותיו, וכל מין שונה בתכונתו מהמין השני.

    (שהרי אם היה זהה לא היה צריך לו, ולא על זה נאמר "לא טוב היות האדם לבדו")

    ולכן אנו מאמינים באי שוויון, ולכל מין יש את היחודיות שלו,

    וכמו שלא נראה גברים מבקשים להדליק נרות בשבת בגלל שוויון,

    לא נחפש אנו הנשים לעשות דברים המיוחדים לגברים.

    ובפרט שבגמ´ בתורת האלוקים נאמר שאנחנו לא מתאימות,

    א´כ אם אנו חושבים שאנו מתאימים לדון, ובגמ´ כתוב לא, מי צודק?!

    הרב אלחנן ק.

    054-7662632

  16. מה חרה לי לקרוא את הנושא, ועוד תחת הכותרת נשים דתיות.

    הלא אם בנשים דתיות עסקינן, הרי שמדובר בנשים מאמינות באלוקים, ובתורתו.

    בתורתו פירושו תורה שבכתב ותורה שבע"פ (כי אם לא, הרי אלו אפיקורסיות ולא דתיות)

    וא´כ, הרי כתוב במדרש רבה (במדבר י,יז)"נשים אינן בנות הוראה, ואין לסמוך על דבריהן".

    וכן בגמרא מסכת יבמות דף קטו,א, "נשים אפילו כמאה עדים הרי הם כעד אחד".

    ואין כוונת התורה לזלזל ח"ו בדעתן של הנשים,

    אלא הקב"ה ברא כל מין עם תכונותיו, וכל מין שונה בתכונתו מהמין השני.

    (שהרי אם היה זהה לא היה צריך לו, ולא על זה נאמר "לא טוב היות האדם לבדו")

    ולכן אנו מאמינים באי שוויון, ולכל מין יש את היחודיות שלו,

    וכמו שלא נראה גברים מבקשים להדליק נרות בשבת בגלל שוויון,

    לא נחפש אנו הנשים לעשות דברים המיוחדים לגברים.

    ובפרט שבגמ´ בתורת האלוקים נאמר שאנחנו לא מתאימות,

    א´כ אם אנו חושבים שאנו מתאימים לדון, ובגמ´ כתוב לא, מי צודק?!

    הרב אלחנן ק.

    054-7662632

  17. מה חרה לי לקרוא את הנושא, ועוד תחת הכותרת נשים דתיות.

    הלא אם בנשים דתיות עסקינן, הרי שמדובר בנשים מאמינות באלוקים, ובתורתו.

    בתורתו פירושו תורה שבכתב ותורה שבע"פ (כי אם לא, הרי אלו אפיקורסיות ולא דתיות)

    וא´כ, הרי כתוב במדרש רבה (במדבר י,יז)"נשים אינן בנות הוראה, ואין לסמוך על דבריהן".

    וכן בגמרא מסכת יבמות דף קטו,א, "נשים אפילו כמאה עדים הרי הם כעד אחד".

    ואין כוונת התורה לזלזל ח"ו בדעתן של הנשים,

    אלא הקב"ה ברא כל מין עם תכונותיו, וכל מין שונה בתכונתו מהמין השני.

    (שהרי אם היה זהה לא היה צריך לו, ולא על זה נאמר "לא טוב היות האדם לבדו")

    ולכן אנו מאמינים באי שוויון, ולכל מין יש את היחודיות שלו,

    וכמו שלא נראה גברים מבקשים להדליק נרות בשבת בגלל שוויון,

    לא נחפש אנו הנשים לעשות דברים המיוחדים לגברים.

    ובפרט שבגמ´ בתורת האלוקים נאמר שאנחנו לא מתאימות,

    א´כ אם אנו חושבים שאנו מתאימים לדון, ובגמ´ כתוב לא, מי צודק?!

    הרב אלחנן ק.

    054-7662632

  18. מה חרה לי לקרוא את הנושא, ועוד תחת הכותרת נשים דתיות.

    הלא אם בנשים דתיות עסקינן, הרי שמדובר בנשים מאמינות באלוקים, ובתורתו.

    בתורתו פירושו תורה שבכתב ותורה שבע"פ (כי אם לא, הרי אלו אפיקורסיות ולא דתיות)

    וא´כ, הרי כתוב במדרש רבה (במדבר י,יז)"נשים אינן בנות הוראה, ואין לסמוך על דבריהן".

    וכן בגמרא מסכת יבמות דף קטו,א, "נשים אפילו כמאה עדים הרי הם כעד אחד".

    ואין כוונת התורה לזלזל ח"ו בדעתן של הנשים,

    אלא הקב"ה ברא כל מין עם תכונותיו, וכל מין שונה בתכונתו מהמין השני.

    (שהרי אם היה זהה לא היה צריך לו, ולא על זה נאמר "לא טוב היות האדם לבדו")

    ולכן אנו מאמינים באי שוויון, ולכל מין יש את היחודיות שלו,

    וכמו שלא נראה גברים מבקשים להדליק נרות בשבת בגלל שוויון,

    לא נחפש אנו הנשים לעשות דברים המיוחדים לגברים.

    ובפרט שבגמ´ בתורת האלוקים נאמר שאנחנו לא מתאימות,

    א´כ אם אנו חושבים שאנו מתאימים לדון, ובגמ´ כתוב לא, מי צודק?!

    הרב אלחנן ק.

    054-7662632

  19. מה חרה לי לקרוא את הנושא, ועוד תחת הכותרת נשים דתיות.

    הלא אם בנשים דתיות עסקינן, הרי שמדובר בנשים מאמינות באלוקים, ובתורתו.

    בתורתו פירושו תורה שבכתב ותורה שבע"פ (כי אם לא, הרי אלו אפיקורסיות ולא דתיות)

    וא´כ, הרי כתוב במדרש רבה (במדבר י,יז)"נשים אינן בנות הוראה, ואין לסמוך על דבריהן".

    וכן בגמרא מסכת יבמות דף קטו,א, "נשים אפילו כמאה עדים הרי הם כעד אחד".

    ואין כוונת התורה לזלזל ח"ו בדעתן של הנשים,

    אלא הקב"ה ברא כל מין עם תכונותיו, וכל מין שונה בתכונתו מהמין השני.

    (שהרי אם היה זהה לא היה צריך לו, ולא על זה נאמר "לא טוב היות האדם לבדו")

    ולכן אנו מאמינים באי שוויון, ולכל מין יש את היחודיות שלו,

    וכמו שלא נראה גברים מבקשים להדליק נרות בשבת בגלל שוויון,

    לא נחפש אנו הנשים לעשות דברים המיוחדים לגברים.

    ובפרט שבגמ´ בתורת האלוקים נאמר שאנחנו לא מתאימות,

    א´כ אם אנו חושבים שאנו מתאימים לדון, ובגמ´ כתוב לא, מי צודק?!

    הרב אלחנן ק.

    054-7662632

  20. מה חרה לי לקרוא את הנושא, ועוד תחת הכותרת נשים דתיות.

    הלא אם בנשים דתיות עסקינן, הרי שמדובר בנשים מאמינות באלוקים, ובתורתו.

    בתורתו פירושו תורה שבכתב ותורה שבע"פ (כי אם לא, הרי אלו אפיקורסיות ולא דתיות)

    וא´כ, הרי כתוב במדרש רבה (במדבר י,יז)"נשים אינן בנות הוראה, ואין לסמוך על דבריהן".

    וכן בגמרא מסכת יבמות דף קטו,א, "נשים אפילו כמאה עדים הרי הם כעד אחד".

    ואין כוונת התורה לזלזל ח"ו בדעתן של הנשים,

    אלא הקב"ה ברא כל מין עם תכונותיו, וכל מין שונה בתכונתו מהמין השני.

    (שהרי אם היה זהה לא היה צריך לו, ולא על זה נאמר "לא טוב היות האדם לבדו")

    ולכן אנו מאמינים באי שוויון, ולכל מין יש את היחודיות שלו,

    וכמו שלא נראה גברים מבקשים להדליק נרות בשבת בגלל שוויון,

    לא נחפש אנו הנשים לעשות דברים המיוחדים לגברים.

    ובפרט שבגמ´ בתורת האלוקים נאמר שאנחנו לא מתאימות,

    א´כ אם אנו חושבים שאנו מתאימים לדון, ובגמ´ כתוב לא, מי צודק?!

    הרב אלחנן ק.

    054-7662632

  21. מה חרה לי לקרוא את הנושא, ועוד תחת הכותרת נשים דתיות.

    הלא אם בנשים דתיות עסקינן, הרי שמדובר בנשים מאמינות באלוקים, ובתורתו.

    בתורתו פירושו תורה שבכתב ותורה שבע"פ (כי אם לא, הרי אלו אפיקורסיות ולא דתיות)

    וא´כ, הרי כתוב במדרש רבה (במדבר י,יז)"נשים אינן בנות הוראה, ואין לסמוך על דבריהן".

    וכן בגמרא מסכת יבמות דף קטו,א, "נשים אפילו כמאה עדים הרי הם כעד אחד".

    ואין כוונת התורה לזלזל ח"ו בדעתן של הנשים,

    אלא הקב"ה ברא כל מין עם תכונותיו, וכל מין שונה בתכונתו מהמין השני.

    (שהרי אם היה זהה לא היה צריך לו, ולא על זה נאמר "לא טוב היות האדם לבדו")

    ולכן אנו מאמינים באי שוויון, ולכל מין יש את היחודיות שלו,

    וכמו שלא נראה גברים מבקשים להדליק נרות בשבת בגלל שוויון,

    לא נחפש אנו הנשים לעשות דברים המיוחדים לגברים.

    ובפרט שבגמ´ בתורת האלוקים נאמר שאנחנו לא מתאימות,

    א´כ אם אנו חושבים שאנו מתאימים לדון, ובגמ´ כתוב לא, מי צודק?!

    הרב אלחנן ק.

    054-7662632

  22. מה חרה לי לקרוא את הנושא, ועוד תחת הכותרת נשים דתיות.

    הלא אם בנשים דתיות עסקינן, הרי שמדובר בנשים מאמינות באלוקים, ובתורתו.

    בתורתו פירושו תורה שבכתב ותורה שבע"פ (כי אם לא, הרי אלו אפיקורסיות ולא דתיות)

    וא´כ, הרי כתוב במדרש רבה (במדבר י,יז)"נשים אינן בנות הוראה, ואין לסמוך על דבריהן".

    וכן בגמרא מסכת יבמות דף קטו,א, "נשים אפילו כמאה עדים הרי הם כעד אחד".

    ואין כוונת התורה לזלזל ח"ו בדעתן של הנשים,

    אלא הקב"ה ברא כל מין עם תכונותיו, וכל מין שונה בתכונתו מהמין השני.

    (שהרי אם היה זהה לא היה צריך לו, ולא על זה נאמר "לא טוב היות האדם לבדו")

    ולכן אנו מאמינים באי שוויון, ולכל מין יש את היחודיות שלו,

    וכמו שלא נראה גברים מבקשים להדליק נרות בשבת בגלל שוויון,

    לא נחפש אנו הנשים לעשות דברים המיוחדים לגברים.

    ובפרט שבגמ´ בתורת האלוקים נאמר שאנחנו לא מתאימות,

    א´כ אם אנו חושבים שאנו מתאימים לדון, ובגמ´ כתוב לא, מי צודק?!

    הרב אלחנן ק.

    054-7662632

  23. מה חרה לי לקרוא את הנושא, ועוד תחת הכותרת נשים דתיות.

    הלא אם בנשים דתיות עסקינן, הרי שמדובר בנשים מאמינות באלוקים, ובתורתו.

    בתורתו פירושו תורה שבכתב ותורה שבע"פ (כי אם לא, הרי אלו אפיקורסיות ולא דתיות)

    וא´כ, הרי כתוב במדרש רבה (במדבר י,יז)"נשים אינן בנות הוראה, ואין לסמוך על דבריהן".

    וכן בגמרא מסכת יבמות דף קטו,א, "נשים אפילו כמאה עדים הרי הם כעד אחד".

    ואין כוונת התורה לזלזל ח"ו בדעתן של הנשים,

    אלא הקב"ה ברא כל מין עם תכונותיו, וכל מין שונה בתכונתו מהמין השני.

    (שהרי אם היה זהה לא היה צריך לו, ולא על זה נאמר "לא טוב היות האדם לבדו")

    ולכן אנו מאמינים באי שוויון, ולכל מין יש את היחודיות שלו,

    וכמו שלא נראה גברים מבקשים להדליק נרות בשבת בגלל שוויון,

    לא נחפש אנו הנשים לעשות דברים המיוחדים לגברים.

    ובפרט שבגמ´ בתורת האלוקים נאמר שאנחנו לא מתאימות,

    א´כ אם אנו חושבים שאנו מתאימים לדון, ובגמ´ כתוב לא, מי צודק?!

    הרב אלחנן ק.

    054-7662632

  24. מה חרה לי לקרוא את הנושא, ועוד תחת הכותרת נשים דתיות.

    הלא אם בנשים דתיות עסקינן, הרי שמדובר בנשים מאמינות באלוקים, ובתורתו.

    בתורתו פירושו תורה שבכתב ותורה שבע"פ (כי אם לא, הרי אלו אפיקורסיות ולא דתיות)

    וא´כ, הרי כתוב במדרש רבה (במדבר י,יז)"נשים אינן בנות הוראה, ואין לסמוך על דבריהן".

    וכן בגמרא מסכת יבמות דף קטו,א, "נשים אפילו כמאה עדים הרי הם כעד אחד".

    ואין כוונת התורה לזלזל ח"ו בדעתן של הנשים,

    אלא הקב"ה ברא כל מין עם תכונותיו, וכל מין שונה בתכונתו מהמין השני.

    (שהרי אם היה זהה לא היה צריך לו, ולא על זה נאמר "לא טוב היות האדם לבדו")

    ולכן אנו מאמינים באי שוויון, ולכל מין יש את היחודיות שלו,

    וכמו שלא נראה גברים מבקשים להדליק נרות בשבת בגלל שוויון,

    לא נחפש אנו הנשים לעשות דברים המיוחדים לגברים.

    ובפרט שבגמ´ בתורת האלוקים נאמר שאנחנו לא מתאימות,

    א´כ אם אנו חושבים שאנו מתאימים לדון, ובגמ´ כתוב לא, מי צודק?!

    הרב אלחנן ק.

    054-7662632

  25. מה חרה לי לקרוא את הנושא, ועוד תחת הכותרת נשים דתיות.

    הלא אם בנשים דתיות עסקינן, הרי שמדובר בנשים מאמינות באלוקים, ובתורתו.

    בתורתו פירושו תורה שבכתב ותורה שבע"פ (כי אם לא, הרי אלו אפיקורסיות ולא דתיות)

    וא´כ, הרי כתוב במדרש רבה (במדבר י,יז)"נשים אינן בנות הוראה, ואין לסמוך על דבריהן".

    וכן בגמרא מסכת יבמות דף קטו,א, "נשים אפילו כמאה עדים הרי הם כעד אחד".

    ואין כוונת התורה לזלזל ח"ו בדעתן של הנשים,

    אלא הקב"ה ברא כל מין עם תכונותיו, וכל מין שונה בתכונתו מהמין השני.

    (שהרי אם היה זהה לא היה צריך לו, ולא על זה נאמר "לא טוב היות האדם לבדו")

    ולכן אנו מאמינים באי שוויון, ולכל מין יש את היחודיות שלו,

    וכמו שלא נראה גברים מבקשים להדליק נרות בשבת בגלל שוויון,

    לא נחפש אנו הנשים לעשות דברים המיוחדים לגברים.

    ובפרט שבגמ´ בתורת האלוקים נאמר שאנחנו לא מתאימות,

    א´כ אם אנו חושבים שאנו מתאימים לדון, ובגמ´ כתוב לא, מי צודק?!

    הרב אלחנן ק.

    054-7662632

  26. מה חרה לי לקרוא את הנושא, ועוד תחת הכותרת נשים דתיות.

    הלא אם בנשים דתיות עסקינן, הרי שמדובר בנשים מאמינות באלוקים, ובתורתו.

    בתורתו פירושו תורה שבכתב ותורה שבע"פ (כי אם לא, הרי אלו אפיקורסיות ולא דתיות)

    וא´כ, הרי כתוב במדרש רבה (במדבר י,יז)"נשים אינן בנות הוראה, ואין לסמוך על דבריהן".

    וכן בגמרא מסכת יבמות דף קטו,א, "נשים אפילו כמאה עדים הרי הם כעד אחד".

    ואין כוונת התורה לזלזל ח"ו בדעתן של הנשים,

    אלא הקב"ה ברא כל מין עם תכונותיו, וכל מין שונה בתכונתו מהמין השני.

    (שהרי אם היה זהה לא היה צריך לו, ולא על זה נאמר "לא טוב היות האדם לבדו")

    ולכן אנו מאמינים באי שוויון, ולכל מין יש את היחודיות שלו,

    וכמו שלא נראה גברים מבקשים להדליק נרות בשבת בגלל שוויון,

    לא נחפש אנו הנשים לעשות דברים המיוחדים לגברים.

    ובפרט שבגמ´ בתורת האלוקים נאמר שאנחנו לא מתאימות,

    א´כ אם אנו חושבים שאנו מתאימים לדון, ובגמ´ כתוב לא, מי צודק?!

    הרב אלחנן ק.

    054-7662632

  27. מה חרה לי לקרוא את הנושא, ועוד תחת הכותרת נשים דתיות.

    הלא אם בנשים דתיות עסקינן, הרי שמדובר בנשים מאמינות באלוקים, ובתורתו.

    בתורתו פירושו תורה שבכתב ותורה שבע"פ (כי אם לא, הרי אלו אפיקורסיות ולא דתיות)

    וא´כ, הרי כתוב במדרש רבה (במדבר י,יז)"נשים אינן בנות הוראה, ואין לסמוך על דבריהן".

    וכן בגמרא מסכת יבמות דף קטו,א, "נשים אפילו כמאה עדים הרי הם כעד אחד".

    ואין כוונת התורה לזלזל ח"ו בדעתן של הנשים,

    אלא הקב"ה ברא כל מין עם תכונותיו, וכל מין שונה בתכונתו מהמין השני.

    (שהרי אם היה זהה לא היה צריך לו, ולא על זה נאמר "לא טוב היות האדם לבדו")

    ולכן אנו מאמינים באי שוויון, ולכל מין יש את היחודיות שלו,

    וכמו שלא נראה גברים מבקשים להדליק נרות בשבת בגלל שוויון,

    לא נחפש אנו הנשים לעשות דברים המיוחדים לגברים.

    ובפרט שבגמ´ בתורת האלוקים נאמר שאנחנו לא מתאימות,

    א´כ אם אנו חושבים שאנו מתאימים לדון, ובגמ´ כתוב לא, מי צודק?!

    הרב אלחנן ק.

    054-7662632

  28. מה חרה לי לקרוא את הנושא, ועוד תחת הכותרת נשים דתיות.

    הלא אם בנשים דתיות עסקינן, הרי שמדובר בנשים מאמינות באלוקים, ובתורתו.

    בתורתו פירושו תורה שבכתב ותורה שבע"פ (כי אם לא, הרי אלו אפיקורסיות ולא דתיות)

    וא´כ, הרי כתוב במדרש רבה (במדבר י,יז)"נשים אינן בנות הוראה, ואין לסמוך על דבריהן".

    וכן בגמרא מסכת יבמות דף קטו,א, "נשים אפילו כמאה עדים הרי הם כעד אחד".

    ואין כוונת התורה לזלזל ח"ו בדעתן של הנשים,

    אלא הקב"ה ברא כל מין עם תכונותיו, וכל מין שונה בתכונתו מהמין השני.

    (שהרי אם היה זהה לא היה צריך לו, ולא על זה נאמר "לא טוב היות האדם לבדו")

    ולכן אנו מאמינים באי שוויון, ולכל מין יש את היחודיות שלו,

    וכמו שלא נראה גברים מבקשים להדליק נרות בשבת בגלל שוויון,

    לא נחפש אנו הנשים לעשות דברים המיוחדים לגברים.

    ובפרט שבגמ´ בתורת האלוקים נאמר שאנחנו לא מתאימות,

    א´כ אם אנו חושבים שאנו מתאימים לדון, ובגמ´ כתוב לא, מי צודק?!

    הרב אלחנן ק.

    054-7662632

  29. מה חרה לי לקרוא את הנושא, ועוד תחת הכותרת נשים דתיות.

    הלא אם בנשים דתיות עסקינן, הרי שמדובר בנשים מאמינות באלוקים, ובתורתו.

    בתורתו פירושו תורה שבכתב ותורה שבע"פ (כי אם לא, הרי אלו אפיקורסיות ולא דתיות)

    וא´כ, הרי כתוב במדרש רבה (במדבר י,יז)"נשים אינן בנות הוראה, ואין לסמוך על דבריהן".

    וכן בגמרא מסכת יבמות דף קטו,א, "נשים אפילו כמאה עדים הרי הם כעד אחד".

    ואין כוונת התורה לזלזל ח"ו בדעתן של הנשים,

    אלא הקב"ה ברא כל מין עם תכונותיו, וכל מין שונה בתכונתו מהמין השני.

    (שהרי אם היה זהה לא היה צריך לו, ולא על זה נאמר "לא טוב היות האדם לבדו")

    ולכן אנו מאמינים באי שוויון, ולכל מין יש את היחודיות שלו,

    וכמו שלא נראה גברים מבקשים להדליק נרות בשבת בגלל שוויון,

    לא נחפש אנו הנשים לעשות דברים המיוחדים לגברים.

    ובפרט שבגמ´ בתורת האלוקים נאמר שאנחנו לא מתאימות,

    א´כ אם אנו חושבים שאנו מתאימים לדון, ובגמ´ כתוב לא, מי צודק?!

    הרב אלחנן ק.

    054-7662632

  30. מה חרה לי לקרוא את הנושא, ועוד תחת הכותרת נשים דתיות.

    הלא אם בנשים דתיות עסקינן, הרי שמדובר בנשים מאמינות באלוקים, ובתורתו.

    בתורתו פירושו תורה שבכתב ותורה שבע"פ (כי אם לא, הרי אלו אפיקורסיות ולא דתיות)

    וא´כ, הרי כתוב במדרש רבה (במדבר י,יז)"נשים אינן בנות הוראה, ואין לסמוך על דבריהן".

    וכן בגמרא מסכת יבמות דף קטו,א, "נשים אפילו כמאה עדים הרי הם כעד אחד".

    ואין כוונת התורה לזלזל ח"ו בדעתן של הנשים,

    אלא הקב"ה ברא כל מין עם תכונותיו, וכל מין שונה בתכונתו מהמין השני.

    (שהרי אם היה זהה לא היה צריך לו, ולא על זה נאמר "לא טוב היות האדם לבדו")

    ולכן אנו מאמינים באי שוויון, ולכל מין יש את היחודיות שלו,

    וכמו שלא נראה גברים מבקשים להדליק נרות בשבת בגלל שוויון,

    לא נחפש אנו הנשים לעשות דברים המיוחדים לגברים.

    ובפרט שבגמ´ בתורת האלוקים נאמר שאנחנו לא מתאימות,

    א´כ אם אנו חושבים שאנו מתאימים לדון, ובגמ´ כתוב לא, מי צודק?!

    הרב אלחנן ק.

    054-7662632

  31. מה חרה לי לקרוא את הנושא, ועוד תחת הכותרת נשים דתיות.

    הלא אם בנשים דתיות עסקינן, הרי שמדובר בנשים מאמינות באלוקים, ובתורתו.

    בתורתו פירושו תורה שבכתב ותורה שבע"פ (כי אם לא, הרי אלו אפיקורסיות ולא דתיות)

    וא´כ, הרי כתוב במדרש רבה (במדבר י,יז)"נשים אינן בנות הוראה, ואין לסמוך על דבריהן".

    וכן בגמרא מסכת יבמות דף קטו,א, "נשים אפילו כמאה עדים הרי הם כעד אחד".

    ואין כוונת התורה לזלזל ח"ו בדעתן של הנשים,

    אלא הקב"ה ברא כל מין עם תכונותיו, וכל מין שונה בתכונתו מהמין השני.

    (שהרי אם היה זהה לא היה צריך לו, ולא על זה נאמר "לא טוב היות האדם לבדו")

    ולכן אנו מאמינים באי שוויון, ולכל מין יש את היחודיות שלו,

    וכמו שלא נראה גברים מבקשים להדליק נרות בשבת בגלל שוויון,

    לא נחפש אנו הנשים לעשות דברים המיוחדים לגברים.

    ובפרט שבגמ´ בתורת האלוקים נאמר שאנחנו לא מתאימות,

    א´כ אם אנו חושבים שאנו מתאימים לדון, ובגמ´ כתוב לא, מי צודק?!

    הרב אלחנן ק.

    054-7662632

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*