80 מחשבות על “בתיה בת פרעה וחג הפסח

  1. ריגשת אותי עד מאוד במאמרך זה ואם עלי להביע דעתי,בשבילי את כבר דר´.חזקי ואמצי אשת חייל שכמוך.שאכן תזכי לגאולה שלמה במהרה בימנו.אמן.

  2. אהיה אני קהלך הרב ואוסיף את תגובותי בכל עת שאשוב ואעיין במאמרך זה.
    מיהו המטיל ספק בזכותה של בתיה ,בת פרעה הצדקנית שהרי אם כך הוא כנראה ולא נחשף למעלותיה הרבות.
    בתיה כמו שרק בתיה יכולה להיות,אכן אשת חייל היא, בעלת זכויות ברורות בעולם זה ובע"ה גם בעולם הבא ומי שעיניו בראשו מבחין בכך ללא קושי.
    אני השתכנעתי עוד בטרם קריאת מאמרך אודות יחודיותה הרבה של מי שנושאת שם מיוחד זה ומובאך להלן רק מוסיף ומעצים את חוכמתך ,פשטותך וצניעותך הנלווים לתכונותייך הנוספות המיוחדות והרבות.
    שתזכי אכן לגאולה שלמה ולחיים טובים.
    אג"ב מרד,כדברייך אכן אין בכך בימנו אנו כל פגם ולעיתים אף יש במעשה שינוי ומרד כדי להביא לכדי תיקון אמיתי.
    רוני.

  3. מרד הוא מרד ועם זאת הייתי טוען כי קצת קשה ואולי אף בלתי אפשרי לאפיין מרד יחיד כמאפייניו של עם מורד שהרי עם מורכב מהמון אינדיווידואלים שבגילוי גורף לנכונותם למרד משקפים הם מטרה כוללנית וצורך שאינו מאפיין ואינו עולה בקנה אחד עם צורך פרטי.מרדם של בני ישראל במצרים אינו מאפיין את מרדה של בת פרעה באביה שכן היא מהווה דעת יחיד לעניין התנגדותה הנחרצת לציוויי פרעה אביה ולא כל שכן בני ישראל אשר פעלו מתוך אינטרס לאומי רחב כעם על אף הסבירות כי אף בתוכם נחלקו הדעות לכאן ולכאן.מכאן ניתן לערוך אבחנה בין הפרט והכלל לעניין עצם ההחלטה למרד ובשיעור הבא אדון בבתיה ובמרדה הפרטי.

  4. אני שב ומעיין במאמרך ובתגובות קהל צופי המאמר (שהם אחד)ומתמוגג כל פעם מחדש.
    גם יפה,גם מיוחדת וברור כשמש בצהרי היום שגם חכמה.
    המשיכי לבטא את יכולותייך בכתיבה,חבל על כל נייר ריק כשאת בסביבה.

  5. בימים אלו של חג הפסח שבה דמותך,דמות בתיה בת פרעה לתודעתנו ומקבלת משנה תוקף ליחודיותה ועוצמתה של אותה הדמות.
    לפרוץ גבולות ומוסכמות אף אם אלה נגזרו ע"י אביה השליט זו את.ממש את.לעשות מעשה אף אם יהיה לו מחיר אישי,משפחתי או אחר ובלבד שזו הדרך האמיתית וכך מנחה הלב,זו רק את.
    בתייה הייתה ענקית באישיותה וכזו נותרת את המייצגת בשמך את אותה הדמות,לפחות בעיני.

  6. ריגשת אותי עד מאוד במאמרך זה ואם עלי להביע דעתי,בשבילי את כבר דר´.חזקי ואמצי אשת חייל שכמוך.שאכן תזכי לגאולה שלמה במהרה בימנו.אמן.

  7. אהיה אני קהלך הרב ואוסיף את תגובותי בכל עת שאשוב ואעיין במאמרך זה.
    מיהו המטיל ספק בזכותה של בתיה ,בת פרעה הצדקנית שהרי אם כך הוא כנראה ולא נחשף למעלותיה הרבות.
    בתיה כמו שרק בתיה יכולה להיות,אכן אשת חייל היא, בעלת זכויות ברורות בעולם זה ובע"ה גם בעולם הבא ומי שעיניו בראשו מבחין בכך ללא קושי.
    אני השתכנעתי עוד בטרם קריאת מאמרך אודות יחודיותה הרבה של מי שנושאת שם מיוחד זה ומובאך להלן רק מוסיף ומעצים את חוכמתך ,פשטותך וצניעותך הנלווים לתכונותייך הנוספות המיוחדות והרבות.
    שתזכי אכן לגאולה שלמה ולחיים טובים.
    אג"ב מרד,כדברייך אכן אין בכך בימנו אנו כל פגם ולעיתים אף יש במעשה שינוי ומרד כדי להביא לכדי תיקון אמיתי.
    רוני.

  8. מרד הוא מרד ועם זאת הייתי טוען כי קצת קשה ואולי אף בלתי אפשרי לאפיין מרד יחיד כמאפייניו של עם מורד שהרי עם מורכב מהמון אינדיווידואלים שבגילוי גורף לנכונותם למרד משקפים הם מטרה כוללנית וצורך שאינו מאפיין ואינו עולה בקנה אחד עם צורך פרטי.מרדם של בני ישראל במצרים אינו מאפיין את מרדה של בת פרעה באביה שכן היא מהווה דעת יחיד לעניין התנגדותה הנחרצת לציוויי פרעה אביה ולא כל שכן בני ישראל אשר פעלו מתוך אינטרס לאומי רחב כעם על אף הסבירות כי אף בתוכם נחלקו הדעות לכאן ולכאן.מכאן ניתן לערוך אבחנה בין הפרט והכלל לעניין עצם ההחלטה למרד ובשיעור הבא אדון בבתיה ובמרדה הפרטי.

  9. אני שב ומעיין במאמרך ובתגובות קהל צופי המאמר (שהם אחד)ומתמוגג כל פעם מחדש.
    גם יפה,גם מיוחדת וברור כשמש בצהרי היום שגם חכמה.
    המשיכי לבטא את יכולותייך בכתיבה,חבל על כל נייר ריק כשאת בסביבה.

  10. בימים אלו של חג הפסח שבה דמותך,דמות בתיה בת פרעה לתודעתנו ומקבלת משנה תוקף ליחודיותה ועוצמתה של אותה הדמות.
    לפרוץ גבולות ומוסכמות אף אם אלה נגזרו ע"י אביה השליט זו את.ממש את.לעשות מעשה אף אם יהיה לו מחיר אישי,משפחתי או אחר ובלבד שזו הדרך האמיתית וכך מנחה הלב,זו רק את.
    בתייה הייתה ענקית באישיותה וכזו נותרת את המייצגת בשמך את אותה הדמות,לפחות בעיני.

  11. ריגשת אותי עד מאוד במאמרך זה ואם עלי להביע דעתי,בשבילי את כבר דר´.חזקי ואמצי אשת חייל שכמוך.שאכן תזכי לגאולה שלמה במהרה בימנו.אמן.

  12. אהיה אני קהלך הרב ואוסיף את תגובותי בכל עת שאשוב ואעיין במאמרך זה.
    מיהו המטיל ספק בזכותה של בתיה ,בת פרעה הצדקנית שהרי אם כך הוא כנראה ולא נחשף למעלותיה הרבות.
    בתיה כמו שרק בתיה יכולה להיות,אכן אשת חייל היא, בעלת זכויות ברורות בעולם זה ובע"ה גם בעולם הבא ומי שעיניו בראשו מבחין בכך ללא קושי.
    אני השתכנעתי עוד בטרם קריאת מאמרך אודות יחודיותה הרבה של מי שנושאת שם מיוחד זה ומובאך להלן רק מוסיף ומעצים את חוכמתך ,פשטותך וצניעותך הנלווים לתכונותייך הנוספות המיוחדות והרבות.
    שתזכי אכן לגאולה שלמה ולחיים טובים.
    אג"ב מרד,כדברייך אכן אין בכך בימנו אנו כל פגם ולעיתים אף יש במעשה שינוי ומרד כדי להביא לכדי תיקון אמיתי.
    רוני.

  13. מרד הוא מרד ועם זאת הייתי טוען כי קצת קשה ואולי אף בלתי אפשרי לאפיין מרד יחיד כמאפייניו של עם מורד שהרי עם מורכב מהמון אינדיווידואלים שבגילוי גורף לנכונותם למרד משקפים הם מטרה כוללנית וצורך שאינו מאפיין ואינו עולה בקנה אחד עם צורך פרטי.מרדם של בני ישראל במצרים אינו מאפיין את מרדה של בת פרעה באביה שכן היא מהווה דעת יחיד לעניין התנגדותה הנחרצת לציוויי פרעה אביה ולא כל שכן בני ישראל אשר פעלו מתוך אינטרס לאומי רחב כעם על אף הסבירות כי אף בתוכם נחלקו הדעות לכאן ולכאן.מכאן ניתן לערוך אבחנה בין הפרט והכלל לעניין עצם ההחלטה למרד ובשיעור הבא אדון בבתיה ובמרדה הפרטי.

  14. אני שב ומעיין במאמרך ובתגובות קהל צופי המאמר (שהם אחד)ומתמוגג כל פעם מחדש.
    גם יפה,גם מיוחדת וברור כשמש בצהרי היום שגם חכמה.
    המשיכי לבטא את יכולותייך בכתיבה,חבל על כל נייר ריק כשאת בסביבה.

  15. בימים אלו של חג הפסח שבה דמותך,דמות בתיה בת פרעה לתודעתנו ומקבלת משנה תוקף ליחודיותה ועוצמתה של אותה הדמות.
    לפרוץ גבולות ומוסכמות אף אם אלה נגזרו ע"י אביה השליט זו את.ממש את.לעשות מעשה אף אם יהיה לו מחיר אישי,משפחתי או אחר ובלבד שזו הדרך האמיתית וכך מנחה הלב,זו רק את.
    בתייה הייתה ענקית באישיותה וכזו נותרת את המייצגת בשמך את אותה הדמות,לפחות בעיני.

  16. ריגשת אותי עד מאוד במאמרך זה ואם עלי להביע דעתי,בשבילי את כבר דר´.חזקי ואמצי אשת חייל שכמוך.שאכן תזכי לגאולה שלמה במהרה בימנו.אמן.

  17. אהיה אני קהלך הרב ואוסיף את תגובותי בכל עת שאשוב ואעיין במאמרך זה.
    מיהו המטיל ספק בזכותה של בתיה ,בת פרעה הצדקנית שהרי אם כך הוא כנראה ולא נחשף למעלותיה הרבות.
    בתיה כמו שרק בתיה יכולה להיות,אכן אשת חייל היא, בעלת זכויות ברורות בעולם זה ובע"ה גם בעולם הבא ומי שעיניו בראשו מבחין בכך ללא קושי.
    אני השתכנעתי עוד בטרם קריאת מאמרך אודות יחודיותה הרבה של מי שנושאת שם מיוחד זה ומובאך להלן רק מוסיף ומעצים את חוכמתך ,פשטותך וצניעותך הנלווים לתכונותייך הנוספות המיוחדות והרבות.
    שתזכי אכן לגאולה שלמה ולחיים טובים.
    אג"ב מרד,כדברייך אכן אין בכך בימנו אנו כל פגם ולעיתים אף יש במעשה שינוי ומרד כדי להביא לכדי תיקון אמיתי.
    רוני.

  18. מרד הוא מרד ועם זאת הייתי טוען כי קצת קשה ואולי אף בלתי אפשרי לאפיין מרד יחיד כמאפייניו של עם מורד שהרי עם מורכב מהמון אינדיווידואלים שבגילוי גורף לנכונותם למרד משקפים הם מטרה כוללנית וצורך שאינו מאפיין ואינו עולה בקנה אחד עם צורך פרטי.מרדם של בני ישראל במצרים אינו מאפיין את מרדה של בת פרעה באביה שכן היא מהווה דעת יחיד לעניין התנגדותה הנחרצת לציוויי פרעה אביה ולא כל שכן בני ישראל אשר פעלו מתוך אינטרס לאומי רחב כעם על אף הסבירות כי אף בתוכם נחלקו הדעות לכאן ולכאן.מכאן ניתן לערוך אבחנה בין הפרט והכלל לעניין עצם ההחלטה למרד ובשיעור הבא אדון בבתיה ובמרדה הפרטי.

  19. אני שב ומעיין במאמרך ובתגובות קהל צופי המאמר (שהם אחד)ומתמוגג כל פעם מחדש.
    גם יפה,גם מיוחדת וברור כשמש בצהרי היום שגם חכמה.
    המשיכי לבטא את יכולותייך בכתיבה,חבל על כל נייר ריק כשאת בסביבה.

  20. בימים אלו של חג הפסח שבה דמותך,דמות בתיה בת פרעה לתודעתנו ומקבלת משנה תוקף ליחודיותה ועוצמתה של אותה הדמות.
    לפרוץ גבולות ומוסכמות אף אם אלה נגזרו ע"י אביה השליט זו את.ממש את.לעשות מעשה אף אם יהיה לו מחיר אישי,משפחתי או אחר ובלבד שזו הדרך האמיתית וכך מנחה הלב,זו רק את.
    בתייה הייתה ענקית באישיותה וכזו נותרת את המייצגת בשמך את אותה הדמות,לפחות בעיני.

  21. ריגשת אותי עד מאוד במאמרך זה ואם עלי להביע דעתי,בשבילי את כבר דר´.חזקי ואמצי אשת חייל שכמוך.שאכן תזכי לגאולה שלמה במהרה בימנו.אמן.

  22. אהיה אני קהלך הרב ואוסיף את תגובותי בכל עת שאשוב ואעיין במאמרך זה.
    מיהו המטיל ספק בזכותה של בתיה ,בת פרעה הצדקנית שהרי אם כך הוא כנראה ולא נחשף למעלותיה הרבות.
    בתיה כמו שרק בתיה יכולה להיות,אכן אשת חייל היא, בעלת זכויות ברורות בעולם זה ובע"ה גם בעולם הבא ומי שעיניו בראשו מבחין בכך ללא קושי.
    אני השתכנעתי עוד בטרם קריאת מאמרך אודות יחודיותה הרבה של מי שנושאת שם מיוחד זה ומובאך להלן רק מוסיף ומעצים את חוכמתך ,פשטותך וצניעותך הנלווים לתכונותייך הנוספות המיוחדות והרבות.
    שתזכי אכן לגאולה שלמה ולחיים טובים.
    אג"ב מרד,כדברייך אכן אין בכך בימנו אנו כל פגם ולעיתים אף יש במעשה שינוי ומרד כדי להביא לכדי תיקון אמיתי.
    רוני.

  23. מרד הוא מרד ועם זאת הייתי טוען כי קצת קשה ואולי אף בלתי אפשרי לאפיין מרד יחיד כמאפייניו של עם מורד שהרי עם מורכב מהמון אינדיווידואלים שבגילוי גורף לנכונותם למרד משקפים הם מטרה כוללנית וצורך שאינו מאפיין ואינו עולה בקנה אחד עם צורך פרטי.מרדם של בני ישראל במצרים אינו מאפיין את מרדה של בת פרעה באביה שכן היא מהווה דעת יחיד לעניין התנגדותה הנחרצת לציוויי פרעה אביה ולא כל שכן בני ישראל אשר פעלו מתוך אינטרס לאומי רחב כעם על אף הסבירות כי אף בתוכם נחלקו הדעות לכאן ולכאן.מכאן ניתן לערוך אבחנה בין הפרט והכלל לעניין עצם ההחלטה למרד ובשיעור הבא אדון בבתיה ובמרדה הפרטי.

  24. אני שב ומעיין במאמרך ובתגובות קהל צופי המאמר (שהם אחד)ומתמוגג כל פעם מחדש.
    גם יפה,גם מיוחדת וברור כשמש בצהרי היום שגם חכמה.
    המשיכי לבטא את יכולותייך בכתיבה,חבל על כל נייר ריק כשאת בסביבה.

  25. בימים אלו של חג הפסח שבה דמותך,דמות בתיה בת פרעה לתודעתנו ומקבלת משנה תוקף ליחודיותה ועוצמתה של אותה הדמות.
    לפרוץ גבולות ומוסכמות אף אם אלה נגזרו ע"י אביה השליט זו את.ממש את.לעשות מעשה אף אם יהיה לו מחיר אישי,משפחתי או אחר ובלבד שזו הדרך האמיתית וכך מנחה הלב,זו רק את.
    בתייה הייתה ענקית באישיותה וכזו נותרת את המייצגת בשמך את אותה הדמות,לפחות בעיני.

  26. ריגשת אותי עד מאוד במאמרך זה ואם עלי להביע דעתי,בשבילי את כבר דר´.חזקי ואמצי אשת חייל שכמוך.שאכן תזכי לגאולה שלמה במהרה בימנו.אמן.

  27. אהיה אני קהלך הרב ואוסיף את תגובותי בכל עת שאשוב ואעיין במאמרך זה.
    מיהו המטיל ספק בזכותה של בתיה ,בת פרעה הצדקנית שהרי אם כך הוא כנראה ולא נחשף למעלותיה הרבות.
    בתיה כמו שרק בתיה יכולה להיות,אכן אשת חייל היא, בעלת זכויות ברורות בעולם זה ובע"ה גם בעולם הבא ומי שעיניו בראשו מבחין בכך ללא קושי.
    אני השתכנעתי עוד בטרם קריאת מאמרך אודות יחודיותה הרבה של מי שנושאת שם מיוחד זה ומובאך להלן רק מוסיף ומעצים את חוכמתך ,פשטותך וצניעותך הנלווים לתכונותייך הנוספות המיוחדות והרבות.
    שתזכי אכן לגאולה שלמה ולחיים טובים.
    אג"ב מרד,כדברייך אכן אין בכך בימנו אנו כל פגם ולעיתים אף יש במעשה שינוי ומרד כדי להביא לכדי תיקון אמיתי.
    רוני.

  28. מרד הוא מרד ועם זאת הייתי טוען כי קצת קשה ואולי אף בלתי אפשרי לאפיין מרד יחיד כמאפייניו של עם מורד שהרי עם מורכב מהמון אינדיווידואלים שבגילוי גורף לנכונותם למרד משקפים הם מטרה כוללנית וצורך שאינו מאפיין ואינו עולה בקנה אחד עם צורך פרטי.מרדם של בני ישראל במצרים אינו מאפיין את מרדה של בת פרעה באביה שכן היא מהווה דעת יחיד לעניין התנגדותה הנחרצת לציוויי פרעה אביה ולא כל שכן בני ישראל אשר פעלו מתוך אינטרס לאומי רחב כעם על אף הסבירות כי אף בתוכם נחלקו הדעות לכאן ולכאן.מכאן ניתן לערוך אבחנה בין הפרט והכלל לעניין עצם ההחלטה למרד ובשיעור הבא אדון בבתיה ובמרדה הפרטי.

  29. אני שב ומעיין במאמרך ובתגובות קהל צופי המאמר (שהם אחד)ומתמוגג כל פעם מחדש.
    גם יפה,גם מיוחדת וברור כשמש בצהרי היום שגם חכמה.
    המשיכי לבטא את יכולותייך בכתיבה,חבל על כל נייר ריק כשאת בסביבה.

  30. בימים אלו של חג הפסח שבה דמותך,דמות בתיה בת פרעה לתודעתנו ומקבלת משנה תוקף ליחודיותה ועוצמתה של אותה הדמות.
    לפרוץ גבולות ומוסכמות אף אם אלה נגזרו ע"י אביה השליט זו את.ממש את.לעשות מעשה אף אם יהיה לו מחיר אישי,משפחתי או אחר ובלבד שזו הדרך האמיתית וכך מנחה הלב,זו רק את.
    בתייה הייתה ענקית באישיותה וכזו נותרת את המייצגת בשמך את אותה הדמות,לפחות בעיני.

  31. ריגשת אותי עד מאוד במאמרך זה ואם עלי להביע דעתי,בשבילי את כבר דר´.חזקי ואמצי אשת חייל שכמוך.שאכן תזכי לגאולה שלמה במהרה בימנו.אמן.

  32. אהיה אני קהלך הרב ואוסיף את תגובותי בכל עת שאשוב ואעיין במאמרך זה.
    מיהו המטיל ספק בזכותה של בתיה ,בת פרעה הצדקנית שהרי אם כך הוא כנראה ולא נחשף למעלותיה הרבות.
    בתיה כמו שרק בתיה יכולה להיות,אכן אשת חייל היא, בעלת זכויות ברורות בעולם זה ובע"ה גם בעולם הבא ומי שעיניו בראשו מבחין בכך ללא קושי.
    אני השתכנעתי עוד בטרם קריאת מאמרך אודות יחודיותה הרבה של מי שנושאת שם מיוחד זה ומובאך להלן רק מוסיף ומעצים את חוכמתך ,פשטותך וצניעותך הנלווים לתכונותייך הנוספות המיוחדות והרבות.
    שתזכי אכן לגאולה שלמה ולחיים טובים.
    אג"ב מרד,כדברייך אכן אין בכך בימנו אנו כל פגם ולעיתים אף יש במעשה שינוי ומרד כדי להביא לכדי תיקון אמיתי.
    רוני.

  33. מרד הוא מרד ועם זאת הייתי טוען כי קצת קשה ואולי אף בלתי אפשרי לאפיין מרד יחיד כמאפייניו של עם מורד שהרי עם מורכב מהמון אינדיווידואלים שבגילוי גורף לנכונותם למרד משקפים הם מטרה כוללנית וצורך שאינו מאפיין ואינו עולה בקנה אחד עם צורך פרטי.מרדם של בני ישראל במצרים אינו מאפיין את מרדה של בת פרעה באביה שכן היא מהווה דעת יחיד לעניין התנגדותה הנחרצת לציוויי פרעה אביה ולא כל שכן בני ישראל אשר פעלו מתוך אינטרס לאומי רחב כעם על אף הסבירות כי אף בתוכם נחלקו הדעות לכאן ולכאן.מכאן ניתן לערוך אבחנה בין הפרט והכלל לעניין עצם ההחלטה למרד ובשיעור הבא אדון בבתיה ובמרדה הפרטי.

  34. אני שב ומעיין במאמרך ובתגובות קהל צופי המאמר (שהם אחד)ומתמוגג כל פעם מחדש.
    גם יפה,גם מיוחדת וברור כשמש בצהרי היום שגם חכמה.
    המשיכי לבטא את יכולותייך בכתיבה,חבל על כל נייר ריק כשאת בסביבה.

  35. בימים אלו של חג הפסח שבה דמותך,דמות בתיה בת פרעה לתודעתנו ומקבלת משנה תוקף ליחודיותה ועוצמתה של אותה הדמות.
    לפרוץ גבולות ומוסכמות אף אם אלה נגזרו ע"י אביה השליט זו את.ממש את.לעשות מעשה אף אם יהיה לו מחיר אישי,משפחתי או אחר ובלבד שזו הדרך האמיתית וכך מנחה הלב,זו רק את.
    בתייה הייתה ענקית באישיותה וכזו נותרת את המייצגת בשמך את אותה הדמות,לפחות בעיני.

  36. ריגשת אותי עד מאוד במאמרך זה ואם עלי להביע דעתי,בשבילי את כבר דר´.חזקי ואמצי אשת חייל שכמוך.שאכן תזכי לגאולה שלמה במהרה בימנו.אמן.

  37. אהיה אני קהלך הרב ואוסיף את תגובותי בכל עת שאשוב ואעיין במאמרך זה.
    מיהו המטיל ספק בזכותה של בתיה ,בת פרעה הצדקנית שהרי אם כך הוא כנראה ולא נחשף למעלותיה הרבות.
    בתיה כמו שרק בתיה יכולה להיות,אכן אשת חייל היא, בעלת זכויות ברורות בעולם זה ובע"ה גם בעולם הבא ומי שעיניו בראשו מבחין בכך ללא קושי.
    אני השתכנעתי עוד בטרם קריאת מאמרך אודות יחודיותה הרבה של מי שנושאת שם מיוחד זה ומובאך להלן רק מוסיף ומעצים את חוכמתך ,פשטותך וצניעותך הנלווים לתכונותייך הנוספות המיוחדות והרבות.
    שתזכי אכן לגאולה שלמה ולחיים טובים.
    אג"ב מרד,כדברייך אכן אין בכך בימנו אנו כל פגם ולעיתים אף יש במעשה שינוי ומרד כדי להביא לכדי תיקון אמיתי.
    רוני.

  38. מרד הוא מרד ועם זאת הייתי טוען כי קצת קשה ואולי אף בלתי אפשרי לאפיין מרד יחיד כמאפייניו של עם מורד שהרי עם מורכב מהמון אינדיווידואלים שבגילוי גורף לנכונותם למרד משקפים הם מטרה כוללנית וצורך שאינו מאפיין ואינו עולה בקנה אחד עם צורך פרטי.מרדם של בני ישראל במצרים אינו מאפיין את מרדה של בת פרעה באביה שכן היא מהווה דעת יחיד לעניין התנגדותה הנחרצת לציוויי פרעה אביה ולא כל שכן בני ישראל אשר פעלו מתוך אינטרס לאומי רחב כעם על אף הסבירות כי אף בתוכם נחלקו הדעות לכאן ולכאן.מכאן ניתן לערוך אבחנה בין הפרט והכלל לעניין עצם ההחלטה למרד ובשיעור הבא אדון בבתיה ובמרדה הפרטי.

  39. אני שב ומעיין במאמרך ובתגובות קהל צופי המאמר (שהם אחד)ומתמוגג כל פעם מחדש.
    גם יפה,גם מיוחדת וברור כשמש בצהרי היום שגם חכמה.
    המשיכי לבטא את יכולותייך בכתיבה,חבל על כל נייר ריק כשאת בסביבה.

  40. בימים אלו של חג הפסח שבה דמותך,דמות בתיה בת פרעה לתודעתנו ומקבלת משנה תוקף ליחודיותה ועוצמתה של אותה הדמות.
    לפרוץ גבולות ומוסכמות אף אם אלה נגזרו ע"י אביה השליט זו את.ממש את.לעשות מעשה אף אם יהיה לו מחיר אישי,משפחתי או אחר ובלבד שזו הדרך האמיתית וכך מנחה הלב,זו רק את.
    בתייה הייתה ענקית באישיותה וכזו נותרת את המייצגת בשמך את אותה הדמות,לפחות בעיני.

  41. ריגשת אותי עד מאוד במאמרך זה ואם עלי להביע דעתי,בשבילי את כבר דר´.חזקי ואמצי אשת חייל שכמוך.שאכן תזכי לגאולה שלמה במהרה בימנו.אמן.

  42. אהיה אני קהלך הרב ואוסיף את תגובותי בכל עת שאשוב ואעיין במאמרך זה.
    מיהו המטיל ספק בזכותה של בתיה ,בת פרעה הצדקנית שהרי אם כך הוא כנראה ולא נחשף למעלותיה הרבות.
    בתיה כמו שרק בתיה יכולה להיות,אכן אשת חייל היא, בעלת זכויות ברורות בעולם זה ובע"ה גם בעולם הבא ומי שעיניו בראשו מבחין בכך ללא קושי.
    אני השתכנעתי עוד בטרם קריאת מאמרך אודות יחודיותה הרבה של מי שנושאת שם מיוחד זה ומובאך להלן רק מוסיף ומעצים את חוכמתך ,פשטותך וצניעותך הנלווים לתכונותייך הנוספות המיוחדות והרבות.
    שתזכי אכן לגאולה שלמה ולחיים טובים.
    אג"ב מרד,כדברייך אכן אין בכך בימנו אנו כל פגם ולעיתים אף יש במעשה שינוי ומרד כדי להביא לכדי תיקון אמיתי.
    רוני.

  43. מרד הוא מרד ועם זאת הייתי טוען כי קצת קשה ואולי אף בלתי אפשרי לאפיין מרד יחיד כמאפייניו של עם מורד שהרי עם מורכב מהמון אינדיווידואלים שבגילוי גורף לנכונותם למרד משקפים הם מטרה כוללנית וצורך שאינו מאפיין ואינו עולה בקנה אחד עם צורך פרטי.מרדם של בני ישראל במצרים אינו מאפיין את מרדה של בת פרעה באביה שכן היא מהווה דעת יחיד לעניין התנגדותה הנחרצת לציוויי פרעה אביה ולא כל שכן בני ישראל אשר פעלו מתוך אינטרס לאומי רחב כעם על אף הסבירות כי אף בתוכם נחלקו הדעות לכאן ולכאן.מכאן ניתן לערוך אבחנה בין הפרט והכלל לעניין עצם ההחלטה למרד ובשיעור הבא אדון בבתיה ובמרדה הפרטי.

  44. אני שב ומעיין במאמרך ובתגובות קהל צופי המאמר (שהם אחד)ומתמוגג כל פעם מחדש.
    גם יפה,גם מיוחדת וברור כשמש בצהרי היום שגם חכמה.
    המשיכי לבטא את יכולותייך בכתיבה,חבל על כל נייר ריק כשאת בסביבה.

  45. בימים אלו של חג הפסח שבה דמותך,דמות בתיה בת פרעה לתודעתנו ומקבלת משנה תוקף ליחודיותה ועוצמתה של אותה הדמות.
    לפרוץ גבולות ומוסכמות אף אם אלה נגזרו ע"י אביה השליט זו את.ממש את.לעשות מעשה אף אם יהיה לו מחיר אישי,משפחתי או אחר ובלבד שזו הדרך האמיתית וכך מנחה הלב,זו רק את.
    בתייה הייתה ענקית באישיותה וכזו נותרת את המייצגת בשמך את אותה הדמות,לפחות בעיני.

  46. ריגשת אותי עד מאוד במאמרך זה ואם עלי להביע דעתי,בשבילי את כבר דר´.חזקי ואמצי אשת חייל שכמוך.שאכן תזכי לגאולה שלמה במהרה בימנו.אמן.

  47. אהיה אני קהלך הרב ואוסיף את תגובותי בכל עת שאשוב ואעיין במאמרך זה.
    מיהו המטיל ספק בזכותה של בתיה ,בת פרעה הצדקנית שהרי אם כך הוא כנראה ולא נחשף למעלותיה הרבות.
    בתיה כמו שרק בתיה יכולה להיות,אכן אשת חייל היא, בעלת זכויות ברורות בעולם זה ובע"ה גם בעולם הבא ומי שעיניו בראשו מבחין בכך ללא קושי.
    אני השתכנעתי עוד בטרם קריאת מאמרך אודות יחודיותה הרבה של מי שנושאת שם מיוחד זה ומובאך להלן רק מוסיף ומעצים את חוכמתך ,פשטותך וצניעותך הנלווים לתכונותייך הנוספות המיוחדות והרבות.
    שתזכי אכן לגאולה שלמה ולחיים טובים.
    אג"ב מרד,כדברייך אכן אין בכך בימנו אנו כל פגם ולעיתים אף יש במעשה שינוי ומרד כדי להביא לכדי תיקון אמיתי.
    רוני.

  48. מרד הוא מרד ועם זאת הייתי טוען כי קצת קשה ואולי אף בלתי אפשרי לאפיין מרד יחיד כמאפייניו של עם מורד שהרי עם מורכב מהמון אינדיווידואלים שבגילוי גורף לנכונותם למרד משקפים הם מטרה כוללנית וצורך שאינו מאפיין ואינו עולה בקנה אחד עם צורך פרטי.מרדם של בני ישראל במצרים אינו מאפיין את מרדה של בת פרעה באביה שכן היא מהווה דעת יחיד לעניין התנגדותה הנחרצת לציוויי פרעה אביה ולא כל שכן בני ישראל אשר פעלו מתוך אינטרס לאומי רחב כעם על אף הסבירות כי אף בתוכם נחלקו הדעות לכאן ולכאן.מכאן ניתן לערוך אבחנה בין הפרט והכלל לעניין עצם ההחלטה למרד ובשיעור הבא אדון בבתיה ובמרדה הפרטי.

  49. אני שב ומעיין במאמרך ובתגובות קהל צופי המאמר (שהם אחד)ומתמוגג כל פעם מחדש.
    גם יפה,גם מיוחדת וברור כשמש בצהרי היום שגם חכמה.
    המשיכי לבטא את יכולותייך בכתיבה,חבל על כל נייר ריק כשאת בסביבה.

  50. בימים אלו של חג הפסח שבה דמותך,דמות בתיה בת פרעה לתודעתנו ומקבלת משנה תוקף ליחודיותה ועוצמתה של אותה הדמות.
    לפרוץ גבולות ומוסכמות אף אם אלה נגזרו ע"י אביה השליט זו את.ממש את.לעשות מעשה אף אם יהיה לו מחיר אישי,משפחתי או אחר ובלבד שזו הדרך האמיתית וכך מנחה הלב,זו רק את.
    בתייה הייתה ענקית באישיותה וכזו נותרת את המייצגת בשמך את אותה הדמות,לפחות בעיני.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*