10 מחשבות על “"הוא לא ידע את שמה…"

  1. לדעתי אין כל קשר בין המקרה שהבאת על מטופלת שלך שנאנסה על ידי ידיד לבין המקרה של רמון.
    פה מדובר על חיילת שהתנהגה בצורה מופקרת ,צורה שאיננה מביאה בחשבון את הצד השני.
    כמובן שרמון היה צריך להתגבר על יצרו אבל כתוב "איזהו גיבור הכובש את יצרו"-לא תמיד ולא בכל רגע אדם ,באשר הוא אדם ולא מלאך,יכול להיות גיבור.החיילת היתה צריכה לקחת זאת בחשבון ולהבין שהתנהגותה החפשית מידי יכולה ליצור התנהגות עוד יותר חפשיה ומשוחררת אצל הצד השני.
    לעומת זאת במקרה של הנאנסת כאן כל האשמה מוטלת על הגבר מפני שבפגישות יזומות יש חוק בלתי כתוב אבל מובן מראש לשני הצדדים שההתקדמות ביחסים נעשית בהסכמה מצד שני הצדדים וכאשר הגבר לא ממלא את חלקו בהסכם הזה הוא ראוי לעונש כבד ואילו בת זוגו איננה אשמה כלל.

  2. לדעתי אין כל קשר בין המקרה שהבאת על מטופלת שלך שנאנסה על ידי ידיד לבין המקרה של רמון.
    פה מדובר על חיילת שהתנהגה בצורה מופקרת ,צורה שאיננה מביאה בחשבון את הצד השני.
    כמובן שרמון היה צריך להתגבר על יצרו אבל כתוב "איזהו גיבור הכובש את יצרו"-לא תמיד ולא בכל רגע אדם ,באשר הוא אדם ולא מלאך,יכול להיות גיבור.החיילת היתה צריכה לקחת זאת בחשבון ולהבין שהתנהגותה החפשית מידי יכולה ליצור התנהגות עוד יותר חפשיה ומשוחררת אצל הצד השני.
    לעומת זאת במקרה של הנאנסת כאן כל האשמה מוטלת על הגבר מפני שבפגישות יזומות יש חוק בלתי כתוב אבל מובן מראש לשני הצדדים שההתקדמות ביחסים נעשית בהסכמה מצד שני הצדדים וכאשר הגבר לא ממלא את חלקו בהסכם הזה הוא ראוי לעונש כבד ואילו בת זוגו איננה אשמה כלל.

  3. לדעתי אין כל קשר בין המקרה שהבאת על מטופלת שלך שנאנסה על ידי ידיד לבין המקרה של רמון.
    פה מדובר על חיילת שהתנהגה בצורה מופקרת ,צורה שאיננה מביאה בחשבון את הצד השני.
    כמובן שרמון היה צריך להתגבר על יצרו אבל כתוב "איזהו גיבור הכובש את יצרו"-לא תמיד ולא בכל רגע אדם ,באשר הוא אדם ולא מלאך,יכול להיות גיבור.החיילת היתה צריכה לקחת זאת בחשבון ולהבין שהתנהגותה החפשית מידי יכולה ליצור התנהגות עוד יותר חפשיה ומשוחררת אצל הצד השני.
    לעומת זאת במקרה של הנאנסת כאן כל האשמה מוטלת על הגבר מפני שבפגישות יזומות יש חוק בלתי כתוב אבל מובן מראש לשני הצדדים שההתקדמות ביחסים נעשית בהסכמה מצד שני הצדדים וכאשר הגבר לא ממלא את חלקו בהסכם הזה הוא ראוי לעונש כבד ואילו בת זוגו איננה אשמה כלל.

  4. לדעתי אין כל קשר בין המקרה שהבאת על מטופלת שלך שנאנסה על ידי ידיד לבין המקרה של רמון.
    פה מדובר על חיילת שהתנהגה בצורה מופקרת ,צורה שאיננה מביאה בחשבון את הצד השני.
    כמובן שרמון היה צריך להתגבר על יצרו אבל כתוב "איזהו גיבור הכובש את יצרו"-לא תמיד ולא בכל רגע אדם ,באשר הוא אדם ולא מלאך,יכול להיות גיבור.החיילת היתה צריכה לקחת זאת בחשבון ולהבין שהתנהגותה החפשית מידי יכולה ליצור התנהגות עוד יותר חפשיה ומשוחררת אצל הצד השני.
    לעומת זאת במקרה של הנאנסת כאן כל האשמה מוטלת על הגבר מפני שבפגישות יזומות יש חוק בלתי כתוב אבל מובן מראש לשני הצדדים שההתקדמות ביחסים נעשית בהסכמה מצד שני הצדדים וכאשר הגבר לא ממלא את חלקו בהסכם הזה הוא ראוי לעונש כבד ואילו בת זוגו איננה אשמה כלל.

  5. לדעתי אין כל קשר בין המקרה שהבאת על מטופלת שלך שנאנסה על ידי ידיד לבין המקרה של רמון.
    פה מדובר על חיילת שהתנהגה בצורה מופקרת ,צורה שאיננה מביאה בחשבון את הצד השני.
    כמובן שרמון היה צריך להתגבר על יצרו אבל כתוב "איזהו גיבור הכובש את יצרו"-לא תמיד ולא בכל רגע אדם ,באשר הוא אדם ולא מלאך,יכול להיות גיבור.החיילת היתה צריכה לקחת זאת בחשבון ולהבין שהתנהגותה החפשית מידי יכולה ליצור התנהגות עוד יותר חפשיה ומשוחררת אצל הצד השני.
    לעומת זאת במקרה של הנאנסת כאן כל האשמה מוטלת על הגבר מפני שבפגישות יזומות יש חוק בלתי כתוב אבל מובן מראש לשני הצדדים שההתקדמות ביחסים נעשית בהסכמה מצד שני הצדדים וכאשר הגבר לא ממלא את חלקו בהסכם הזה הוא ראוי לעונש כבד ואילו בת זוגו איננה אשמה כלל.

  6. לדעתי אין כל קשר בין המקרה שהבאת על מטופלת שלך שנאנסה על ידי ידיד לבין המקרה של רמון.
    פה מדובר על חיילת שהתנהגה בצורה מופקרת ,צורה שאיננה מביאה בחשבון את הצד השני.
    כמובן שרמון היה צריך להתגבר על יצרו אבל כתוב "איזהו גיבור הכובש את יצרו"-לא תמיד ולא בכל רגע אדם ,באשר הוא אדם ולא מלאך,יכול להיות גיבור.החיילת היתה צריכה לקחת זאת בחשבון ולהבין שהתנהגותה החפשית מידי יכולה ליצור התנהגות עוד יותר חפשיה ומשוחררת אצל הצד השני.
    לעומת זאת במקרה של הנאנסת כאן כל האשמה מוטלת על הגבר מפני שבפגישות יזומות יש חוק בלתי כתוב אבל מובן מראש לשני הצדדים שההתקדמות ביחסים נעשית בהסכמה מצד שני הצדדים וכאשר הגבר לא ממלא את חלקו בהסכם הזה הוא ראוי לעונש כבד ואילו בת זוגו איננה אשמה כלל.

  7. לדעתי אין כל קשר בין המקרה שהבאת על מטופלת שלך שנאנסה על ידי ידיד לבין המקרה של רמון.
    פה מדובר על חיילת שהתנהגה בצורה מופקרת ,צורה שאיננה מביאה בחשבון את הצד השני.
    כמובן שרמון היה צריך להתגבר על יצרו אבל כתוב "איזהו גיבור הכובש את יצרו"-לא תמיד ולא בכל רגע אדם ,באשר הוא אדם ולא מלאך,יכול להיות גיבור.החיילת היתה צריכה לקחת זאת בחשבון ולהבין שהתנהגותה החפשית מידי יכולה ליצור התנהגות עוד יותר חפשיה ומשוחררת אצל הצד השני.
    לעומת זאת במקרה של הנאנסת כאן כל האשמה מוטלת על הגבר מפני שבפגישות יזומות יש חוק בלתי כתוב אבל מובן מראש לשני הצדדים שההתקדמות ביחסים נעשית בהסכמה מצד שני הצדדים וכאשר הגבר לא ממלא את חלקו בהסכם הזה הוא ראוי לעונש כבד ואילו בת זוגו איננה אשמה כלל.

  8. לדעתי אין כל קשר בין המקרה שהבאת על מטופלת שלך שנאנסה על ידי ידיד לבין המקרה של רמון.
    פה מדובר על חיילת שהתנהגה בצורה מופקרת ,צורה שאיננה מביאה בחשבון את הצד השני.
    כמובן שרמון היה צריך להתגבר על יצרו אבל כתוב "איזהו גיבור הכובש את יצרו"-לא תמיד ולא בכל רגע אדם ,באשר הוא אדם ולא מלאך,יכול להיות גיבור.החיילת היתה צריכה לקחת זאת בחשבון ולהבין שהתנהגותה החפשית מידי יכולה ליצור התנהגות עוד יותר חפשיה ומשוחררת אצל הצד השני.
    לעומת זאת במקרה של הנאנסת כאן כל האשמה מוטלת על הגבר מפני שבפגישות יזומות יש חוק בלתי כתוב אבל מובן מראש לשני הצדדים שההתקדמות ביחסים נעשית בהסכמה מצד שני הצדדים וכאשר הגבר לא ממלא את חלקו בהסכם הזה הוא ראוי לעונש כבד ואילו בת זוגו איננה אשמה כלל.

  9. לדעתי אין כל קשר בין המקרה שהבאת על מטופלת שלך שנאנסה על ידי ידיד לבין המקרה של רמון.
    פה מדובר על חיילת שהתנהגה בצורה מופקרת ,צורה שאיננה מביאה בחשבון את הצד השני.
    כמובן שרמון היה צריך להתגבר על יצרו אבל כתוב "איזהו גיבור הכובש את יצרו"-לא תמיד ולא בכל רגע אדם ,באשר הוא אדם ולא מלאך,יכול להיות גיבור.החיילת היתה צריכה לקחת זאת בחשבון ולהבין שהתנהגותה החפשית מידי יכולה ליצור התנהגות עוד יותר חפשיה ומשוחררת אצל הצד השני.
    לעומת זאת במקרה של הנאנסת כאן כל האשמה מוטלת על הגבר מפני שבפגישות יזומות יש חוק בלתי כתוב אבל מובן מראש לשני הצדדים שההתקדמות ביחסים נעשית בהסכמה מצד שני הצדדים וכאשר הגבר לא ממלא את חלקו בהסכם הזה הוא ראוי לעונש כבד ואילו בת זוגו איננה אשמה כלל.

  10. לדעתי אין כל קשר בין המקרה שהבאת על מטופלת שלך שנאנסה על ידי ידיד לבין המקרה של רמון.
    פה מדובר על חיילת שהתנהגה בצורה מופקרת ,צורה שאיננה מביאה בחשבון את הצד השני.
    כמובן שרמון היה צריך להתגבר על יצרו אבל כתוב "איזהו גיבור הכובש את יצרו"-לא תמיד ולא בכל רגע אדם ,באשר הוא אדם ולא מלאך,יכול להיות גיבור.החיילת היתה צריכה לקחת זאת בחשבון ולהבין שהתנהגותה החפשית מידי יכולה ליצור התנהגות עוד יותר חפשיה ומשוחררת אצל הצד השני.
    לעומת זאת במקרה של הנאנסת כאן כל האשמה מוטלת על הגבר מפני שבפגישות יזומות יש חוק בלתי כתוב אבל מובן מראש לשני הצדדים שההתקדמות ביחסים נעשית בהסכמה מצד שני הצדדים וכאשר הגבר לא ממלא את חלקו בהסכם הזה הוא ראוי לעונש כבד ואילו בת זוגו איננה אשמה כלל.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*