31 מחשבות על “הטובים- לבית הדין!

  1. רבקה, אני מסכימה איתך לגבי הצורך להסדיר משנה בנוגע לבתי דין בכלל ולגבי עמדת הציונות הדתית בפרט.

    עם זאת, יש וראוי להדגיש מספר דברים:

    א. עניינו המובהק של הפלג המתבדל החרדי הוא לעקר את המסוגלות של הציונות הדתית להציב בחזית שלה אנשים ראויים. זה קורה בכל סוגי המינויים – מדיינים ועד רבנים ראשיים ורבני ערים. הם שולטים בהם ומה שבולט במינויים שהם ´´מאשרים´´ במסגרת ההסכמים הקואליציוניים שלהם הוא שהאנשים ש´´נבחרים´´ הם בינוניים, לפעמים ומטה.

    ב. הניצחון הגדול של הפלג המתבדל החרדי בבחירות האחרונות של הדיינים הוא הניצחון שלהם על חירות הפסיקה של הרבנים שמזוהים עם ש´´ס והרב עובדיה. הציבור הזה מכר את האבות הרוחניים שלהם בקומבינה האחרונה.

    ג. לגבי נשים דיינות – עם כל הכבוד – לא כדאי לשים את זה בשורה אחת עם הצורך לבסס ´´תרבות פסיקה´´ כפי שאת דורשת , ובצדק.

    די אם אצטט את פרופ´ תמר רוס עצמה במאמר שפורסם בקובץ המצויין ´´ישיבות ובתי מדרשות´´ בהוצאת מרכז זלמן שז´´ר, היא אומרת שם, בהערה 33 למאמרה ´´המהפכה התורנית של הנשים´´ כך: ´´ מגבלה משמעותית הפוגעת בסיכויי הנשים להצמיח תלמידות חכמים ופוסקות מן השורה הראשונה, והמשותפת במידת מה לציבור הדתי-הלאומי בכללו, היא היעדר היחשפות של שנים רבות לים התלמוד ונושאי כליו. כל עוד נשים לא תהיינה מוכנות לאמץ את אידיאולוגיית ההתמסרות הבלעדית ללימוד תורה במשך עשרים שנה, מעטים הסיכויים שתצמחנה משורותיהן מורות הוראה גדולות.´´ – לפיכך, רבקה, גם אם לא ניכנס ל´´מה´´ – אזי גם ל´´איך´´ עדיין לא התכוננו – אנחנו הנשים.

  2. רבקה, אני מסכימה איתך לגבי הצורך להסדיר משנה בנוגע לבתי דין בכלל ולגבי עמדת הציונות הדתית בפרט.

    עם זאת, יש וראוי להדגיש מספר דברים:

    א. עניינו המובהק של הפלג המתבדל החרדי הוא לעקר את המסוגלות של הציונות הדתית להציב בחזית שלה אנשים ראויים. זה קורה בכל סוגי המינויים – מדיינים ועד רבנים ראשיים ורבני ערים. הם שולטים בהם ומה שבולט במינויים שהם ´´מאשרים´´ במסגרת ההסכמים הקואליציוניים שלהם הוא שהאנשים ש´´נבחרים´´ הם בינוניים, לפעמים ומטה.

    ב. הניצחון הגדול של הפלג המתבדל החרדי בבחירות האחרונות של הדיינים הוא הניצחון שלהם על חירות הפסיקה של הרבנים שמזוהים עם ש´´ס והרב עובדיה. הציבור הזה מכר את האבות הרוחניים שלהם בקומבינה האחרונה.

    ג. לגבי נשים דיינות – עם כל הכבוד – לא כדאי לשים את זה בשורה אחת עם הצורך לבסס ´´תרבות פסיקה´´ כפי שאת דורשת , ובצדק.

    די אם אצטט את פרופ´ תמר רוס עצמה במאמר שפורסם בקובץ המצויין ´´ישיבות ובתי מדרשות´´ בהוצאת מרכז זלמן שז´´ר, היא אומרת שם, בהערה 33 למאמרה ´´המהפכה התורנית של הנשים´´ כך: ´´ מגבלה משמעותית הפוגעת בסיכויי הנשים להצמיח תלמידות חכמים ופוסקות מן השורה הראשונה, והמשותפת במידת מה לציבור הדתי-הלאומי בכללו, היא היעדר היחשפות של שנים רבות לים התלמוד ונושאי כליו. כל עוד נשים לא תהיינה מוכנות לאמץ את אידיאולוגיית ההתמסרות הבלעדית ללימוד תורה במשך עשרים שנה, מעטים הסיכויים שתצמחנה משורותיהן מורות הוראה גדולות.´´ – לפיכך, רבקה, גם אם לא ניכנס ל´´מה´´ – אזי גם ל´´איך´´ עדיין לא התכוננו – אנחנו הנשים.

  3. רבקה, אני מסכימה איתך לגבי הצורך להסדיר משנה בנוגע לבתי דין בכלל ולגבי עמדת הציונות הדתית בפרט.

    עם זאת, יש וראוי להדגיש מספר דברים:

    א. עניינו המובהק של הפלג המתבדל החרדי הוא לעקר את המסוגלות של הציונות הדתית להציב בחזית שלה אנשים ראויים. זה קורה בכל סוגי המינויים – מדיינים ועד רבנים ראשיים ורבני ערים. הם שולטים בהם ומה שבולט במינויים שהם ´´מאשרים´´ במסגרת ההסכמים הקואליציוניים שלהם הוא שהאנשים ש´´נבחרים´´ הם בינוניים, לפעמים ומטה.

    ב. הניצחון הגדול של הפלג המתבדל החרדי בבחירות האחרונות של הדיינים הוא הניצחון שלהם על חירות הפסיקה של הרבנים שמזוהים עם ש´´ס והרב עובדיה. הציבור הזה מכר את האבות הרוחניים שלהם בקומבינה האחרונה.

    ג. לגבי נשים דיינות – עם כל הכבוד – לא כדאי לשים את זה בשורה אחת עם הצורך לבסס ´´תרבות פסיקה´´ כפי שאת דורשת , ובצדק.

    די אם אצטט את פרופ´ תמר רוס עצמה במאמר שפורסם בקובץ המצויין ´´ישיבות ובתי מדרשות´´ בהוצאת מרכז זלמן שז´´ר, היא אומרת שם, בהערה 33 למאמרה ´´המהפכה התורנית של הנשים´´ כך: ´´ מגבלה משמעותית הפוגעת בסיכויי הנשים להצמיח תלמידות חכמים ופוסקות מן השורה הראשונה, והמשותפת במידת מה לציבור הדתי-הלאומי בכללו, היא היעדר היחשפות של שנים רבות לים התלמוד ונושאי כליו. כל עוד נשים לא תהיינה מוכנות לאמץ את אידיאולוגיית ההתמסרות הבלעדית ללימוד תורה במשך עשרים שנה, מעטים הסיכויים שתצמחנה משורותיהן מורות הוראה גדולות.´´ – לפיכך, רבקה, גם אם לא ניכנס ל´´מה´´ – אזי גם ל´´איך´´ עדיין לא התכוננו – אנחנו הנשים.

  4. רבקה, אני מסכימה איתך לגבי הצורך להסדיר משנה בנוגע לבתי דין בכלל ולגבי עמדת הציונות הדתית בפרט.

    עם זאת, יש וראוי להדגיש מספר דברים:

    א. עניינו המובהק של הפלג המתבדל החרדי הוא לעקר את המסוגלות של הציונות הדתית להציב בחזית שלה אנשים ראויים. זה קורה בכל סוגי המינויים – מדיינים ועד רבנים ראשיים ורבני ערים. הם שולטים בהם ומה שבולט במינויים שהם ´´מאשרים´´ במסגרת ההסכמים הקואליציוניים שלהם הוא שהאנשים ש´´נבחרים´´ הם בינוניים, לפעמים ומטה.

    ב. הניצחון הגדול של הפלג המתבדל החרדי בבחירות האחרונות של הדיינים הוא הניצחון שלהם על חירות הפסיקה של הרבנים שמזוהים עם ש´´ס והרב עובדיה. הציבור הזה מכר את האבות הרוחניים שלהם בקומבינה האחרונה.

    ג. לגבי נשים דיינות – עם כל הכבוד – לא כדאי לשים את זה בשורה אחת עם הצורך לבסס ´´תרבות פסיקה´´ כפי שאת דורשת , ובצדק.

    די אם אצטט את פרופ´ תמר רוס עצמה במאמר שפורסם בקובץ המצויין ´´ישיבות ובתי מדרשות´´ בהוצאת מרכז זלמן שז´´ר, היא אומרת שם, בהערה 33 למאמרה ´´המהפכה התורנית של הנשים´´ כך: ´´ מגבלה משמעותית הפוגעת בסיכויי הנשים להצמיח תלמידות חכמים ופוסקות מן השורה הראשונה, והמשותפת במידת מה לציבור הדתי-הלאומי בכללו, היא היעדר היחשפות של שנים רבות לים התלמוד ונושאי כליו. כל עוד נשים לא תהיינה מוכנות לאמץ את אידיאולוגיית ההתמסרות הבלעדית ללימוד תורה במשך עשרים שנה, מעטים הסיכויים שתצמחנה משורותיהן מורות הוראה גדולות.´´ – לפיכך, רבקה, גם אם לא ניכנס ל´´מה´´ – אזי גם ל´´איך´´ עדיין לא התכוננו – אנחנו הנשים.

  5. רבקה, אני מסכימה איתך לגבי הצורך להסדיר משנה בנוגע לבתי דין בכלל ולגבי עמדת הציונות הדתית בפרט.

    עם זאת, יש וראוי להדגיש מספר דברים:

    א. עניינו המובהק של הפלג המתבדל החרדי הוא לעקר את המסוגלות של הציונות הדתית להציב בחזית שלה אנשים ראויים. זה קורה בכל סוגי המינויים – מדיינים ועד רבנים ראשיים ורבני ערים. הם שולטים בהם ומה שבולט במינויים שהם ´´מאשרים´´ במסגרת ההסכמים הקואליציוניים שלהם הוא שהאנשים ש´´נבחרים´´ הם בינוניים, לפעמים ומטה.

    ב. הניצחון הגדול של הפלג המתבדל החרדי בבחירות האחרונות של הדיינים הוא הניצחון שלהם על חירות הפסיקה של הרבנים שמזוהים עם ש´´ס והרב עובדיה. הציבור הזה מכר את האבות הרוחניים שלהם בקומבינה האחרונה.

    ג. לגבי נשים דיינות – עם כל הכבוד – לא כדאי לשים את זה בשורה אחת עם הצורך לבסס ´´תרבות פסיקה´´ כפי שאת דורשת , ובצדק.

    די אם אצטט את פרופ´ תמר רוס עצמה במאמר שפורסם בקובץ המצויין ´´ישיבות ובתי מדרשות´´ בהוצאת מרכז זלמן שז´´ר, היא אומרת שם, בהערה 33 למאמרה ´´המהפכה התורנית של הנשים´´ כך: ´´ מגבלה משמעותית הפוגעת בסיכויי הנשים להצמיח תלמידות חכמים ופוסקות מן השורה הראשונה, והמשותפת במידת מה לציבור הדתי-הלאומי בכללו, היא היעדר היחשפות של שנים רבות לים התלמוד ונושאי כליו. כל עוד נשים לא תהיינה מוכנות לאמץ את אידיאולוגיית ההתמסרות הבלעדית ללימוד תורה במשך עשרים שנה, מעטים הסיכויים שתצמחנה משורותיהן מורות הוראה גדולות.´´ – לפיכך, רבקה, גם אם לא ניכנס ל´´מה´´ – אזי גם ל´´איך´´ עדיין לא התכוננו – אנחנו הנשים.

  6. רבקה, אני מסכימה איתך לגבי הצורך להסדיר משנה בנוגע לבתי דין בכלל ולגבי עמדת הציונות הדתית בפרט.

    עם זאת, יש וראוי להדגיש מספר דברים:

    א. עניינו המובהק של הפלג המתבדל החרדי הוא לעקר את המסוגלות של הציונות הדתית להציב בחזית שלה אנשים ראויים. זה קורה בכל סוגי המינויים – מדיינים ועד רבנים ראשיים ורבני ערים. הם שולטים בהם ומה שבולט במינויים שהם ´´מאשרים´´ במסגרת ההסכמים הקואליציוניים שלהם הוא שהאנשים ש´´נבחרים´´ הם בינוניים, לפעמים ומטה.

    ב. הניצחון הגדול של הפלג המתבדל החרדי בבחירות האחרונות של הדיינים הוא הניצחון שלהם על חירות הפסיקה של הרבנים שמזוהים עם ש´´ס והרב עובדיה. הציבור הזה מכר את האבות הרוחניים שלהם בקומבינה האחרונה.

    ג. לגבי נשים דיינות – עם כל הכבוד – לא כדאי לשים את זה בשורה אחת עם הצורך לבסס ´´תרבות פסיקה´´ כפי שאת דורשת , ובצדק.

    די אם אצטט את פרופ´ תמר רוס עצמה במאמר שפורסם בקובץ המצויין ´´ישיבות ובתי מדרשות´´ בהוצאת מרכז זלמן שז´´ר, היא אומרת שם, בהערה 33 למאמרה ´´המהפכה התורנית של הנשים´´ כך: ´´ מגבלה משמעותית הפוגעת בסיכויי הנשים להצמיח תלמידות חכמים ופוסקות מן השורה הראשונה, והמשותפת במידת מה לציבור הדתי-הלאומי בכללו, היא היעדר היחשפות של שנים רבות לים התלמוד ונושאי כליו. כל עוד נשים לא תהיינה מוכנות לאמץ את אידיאולוגיית ההתמסרות הבלעדית ללימוד תורה במשך עשרים שנה, מעטים הסיכויים שתצמחנה משורותיהן מורות הוראה גדולות.´´ – לפיכך, רבקה, גם אם לא ניכנס ל´´מה´´ – אזי גם ל´´איך´´ עדיין לא התכוננו – אנחנו הנשים.

  7. רבקה, אני מסכימה איתך לגבי הצורך להסדיר משנה בנוגע לבתי דין בכלל ולגבי עמדת הציונות הדתית בפרט.

    עם זאת, יש וראוי להדגיש מספר דברים:

    א. עניינו המובהק של הפלג המתבדל החרדי הוא לעקר את המסוגלות של הציונות הדתית להציב בחזית שלה אנשים ראויים. זה קורה בכל סוגי המינויים – מדיינים ועד רבנים ראשיים ורבני ערים. הם שולטים בהם ומה שבולט במינויים שהם ´´מאשרים´´ במסגרת ההסכמים הקואליציוניים שלהם הוא שהאנשים ש´´נבחרים´´ הם בינוניים, לפעמים ומטה.

    ב. הניצחון הגדול של הפלג המתבדל החרדי בבחירות האחרונות של הדיינים הוא הניצחון שלהם על חירות הפסיקה של הרבנים שמזוהים עם ש´´ס והרב עובדיה. הציבור הזה מכר את האבות הרוחניים שלהם בקומבינה האחרונה.

    ג. לגבי נשים דיינות – עם כל הכבוד – לא כדאי לשים את זה בשורה אחת עם הצורך לבסס ´´תרבות פסיקה´´ כפי שאת דורשת , ובצדק.

    די אם אצטט את פרופ´ תמר רוס עצמה במאמר שפורסם בקובץ המצויין ´´ישיבות ובתי מדרשות´´ בהוצאת מרכז זלמן שז´´ר, היא אומרת שם, בהערה 33 למאמרה ´´המהפכה התורנית של הנשים´´ כך: ´´ מגבלה משמעותית הפוגעת בסיכויי הנשים להצמיח תלמידות חכמים ופוסקות מן השורה הראשונה, והמשותפת במידת מה לציבור הדתי-הלאומי בכללו, היא היעדר היחשפות של שנים רבות לים התלמוד ונושאי כליו. כל עוד נשים לא תהיינה מוכנות לאמץ את אידיאולוגיית ההתמסרות הבלעדית ללימוד תורה במשך עשרים שנה, מעטים הסיכויים שתצמחנה משורותיהן מורות הוראה גדולות.´´ – לפיכך, רבקה, גם אם לא ניכנס ל´´מה´´ – אזי גם ל´´איך´´ עדיין לא התכוננו – אנחנו הנשים.

  8. רבקה, אני מסכימה איתך לגבי הצורך להסדיר משנה בנוגע לבתי דין בכלל ולגבי עמדת הציונות הדתית בפרט.

    עם זאת, יש וראוי להדגיש מספר דברים:

    א. עניינו המובהק של הפלג המתבדל החרדי הוא לעקר את המסוגלות של הציונות הדתית להציב בחזית שלה אנשים ראויים. זה קורה בכל סוגי המינויים – מדיינים ועד רבנים ראשיים ורבני ערים. הם שולטים בהם ומה שבולט במינויים שהם ´´מאשרים´´ במסגרת ההסכמים הקואליציוניים שלהם הוא שהאנשים ש´´נבחרים´´ הם בינוניים, לפעמים ומטה.

    ב. הניצחון הגדול של הפלג המתבדל החרדי בבחירות האחרונות של הדיינים הוא הניצחון שלהם על חירות הפסיקה של הרבנים שמזוהים עם ש´´ס והרב עובדיה. הציבור הזה מכר את האבות הרוחניים שלהם בקומבינה האחרונה.

    ג. לגבי נשים דיינות – עם כל הכבוד – לא כדאי לשים את זה בשורה אחת עם הצורך לבסס ´´תרבות פסיקה´´ כפי שאת דורשת , ובצדק.

    די אם אצטט את פרופ´ תמר רוס עצמה במאמר שפורסם בקובץ המצויין ´´ישיבות ובתי מדרשות´´ בהוצאת מרכז זלמן שז´´ר, היא אומרת שם, בהערה 33 למאמרה ´´המהפכה התורנית של הנשים´´ כך: ´´ מגבלה משמעותית הפוגעת בסיכויי הנשים להצמיח תלמידות חכמים ופוסקות מן השורה הראשונה, והמשותפת במידת מה לציבור הדתי-הלאומי בכללו, היא היעדר היחשפות של שנים רבות לים התלמוד ונושאי כליו. כל עוד נשים לא תהיינה מוכנות לאמץ את אידיאולוגיית ההתמסרות הבלעדית ללימוד תורה במשך עשרים שנה, מעטים הסיכויים שתצמחנה משורותיהן מורות הוראה גדולות.´´ – לפיכך, רבקה, גם אם לא ניכנס ל´´מה´´ – אזי גם ל´´איך´´ עדיין לא התכוננו – אנחנו הנשים.

  9. רבקה, אני מסכימה איתך לגבי הצורך להסדיר משנה בנוגע לבתי דין בכלל ולגבי עמדת הציונות הדתית בפרט.

    עם זאת, יש וראוי להדגיש מספר דברים:

    א. עניינו המובהק של הפלג המתבדל החרדי הוא לעקר את המסוגלות של הציונות הדתית להציב בחזית שלה אנשים ראויים. זה קורה בכל סוגי המינויים – מדיינים ועד רבנים ראשיים ורבני ערים. הם שולטים בהם ומה שבולט במינויים שהם ´´מאשרים´´ במסגרת ההסכמים הקואליציוניים שלהם הוא שהאנשים ש´´נבחרים´´ הם בינוניים, לפעמים ומטה.

    ב. הניצחון הגדול של הפלג המתבדל החרדי בבחירות האחרונות של הדיינים הוא הניצחון שלהם על חירות הפסיקה של הרבנים שמזוהים עם ש´´ס והרב עובדיה. הציבור הזה מכר את האבות הרוחניים שלהם בקומבינה האחרונה.

    ג. לגבי נשים דיינות – עם כל הכבוד – לא כדאי לשים את זה בשורה אחת עם הצורך לבסס ´´תרבות פסיקה´´ כפי שאת דורשת , ובצדק.

    די אם אצטט את פרופ´ תמר רוס עצמה במאמר שפורסם בקובץ המצויין ´´ישיבות ובתי מדרשות´´ בהוצאת מרכז זלמן שז´´ר, היא אומרת שם, בהערה 33 למאמרה ´´המהפכה התורנית של הנשים´´ כך: ´´ מגבלה משמעותית הפוגעת בסיכויי הנשים להצמיח תלמידות חכמים ופוסקות מן השורה הראשונה, והמשותפת במידת מה לציבור הדתי-הלאומי בכללו, היא היעדר היחשפות של שנים רבות לים התלמוד ונושאי כליו. כל עוד נשים לא תהיינה מוכנות לאמץ את אידיאולוגיית ההתמסרות הבלעדית ללימוד תורה במשך עשרים שנה, מעטים הסיכויים שתצמחנה משורותיהן מורות הוראה גדולות.´´ – לפיכך, רבקה, גם אם לא ניכנס ל´´מה´´ – אזי גם ל´´איך´´ עדיין לא התכוננו – אנחנו הנשים.

  10. רבקה, אני מסכימה איתך לגבי הצורך להסדיר משנה בנוגע לבתי דין בכלל ולגבי עמדת הציונות הדתית בפרט.

    עם זאת, יש וראוי להדגיש מספר דברים:

    א. עניינו המובהק של הפלג המתבדל החרדי הוא לעקר את המסוגלות של הציונות הדתית להציב בחזית שלה אנשים ראויים. זה קורה בכל סוגי המינויים – מדיינים ועד רבנים ראשיים ורבני ערים. הם שולטים בהם ומה שבולט במינויים שהם ´´מאשרים´´ במסגרת ההסכמים הקואליציוניים שלהם הוא שהאנשים ש´´נבחרים´´ הם בינוניים, לפעמים ומטה.

    ב. הניצחון הגדול של הפלג המתבדל החרדי בבחירות האחרונות של הדיינים הוא הניצחון שלהם על חירות הפסיקה של הרבנים שמזוהים עם ש´´ס והרב עובדיה. הציבור הזה מכר את האבות הרוחניים שלהם בקומבינה האחרונה.

    ג. לגבי נשים דיינות – עם כל הכבוד – לא כדאי לשים את זה בשורה אחת עם הצורך לבסס ´´תרבות פסיקה´´ כפי שאת דורשת , ובצדק.

    די אם אצטט את פרופ´ תמר רוס עצמה במאמר שפורסם בקובץ המצויין ´´ישיבות ובתי מדרשות´´ בהוצאת מרכז זלמן שז´´ר, היא אומרת שם, בהערה 33 למאמרה ´´המהפכה התורנית של הנשים´´ כך: ´´ מגבלה משמעותית הפוגעת בסיכויי הנשים להצמיח תלמידות חכמים ופוסקות מן השורה הראשונה, והמשותפת במידת מה לציבור הדתי-הלאומי בכללו, היא היעדר היחשפות של שנים רבות לים התלמוד ונושאי כליו. כל עוד נשים לא תהיינה מוכנות לאמץ את אידיאולוגיית ההתמסרות הבלעדית ללימוד תורה במשך עשרים שנה, מעטים הסיכויים שתצמחנה משורותיהן מורות הוראה גדולות.´´ – לפיכך, רבקה, גם אם לא ניכנס ל´´מה´´ – אזי גם ל´´איך´´ עדיין לא התכוננו – אנחנו הנשים.

  11. רבקה, אני מסכימה איתך לגבי הצורך להסדיר משנה בנוגע לבתי דין בכלל ולגבי עמדת הציונות הדתית בפרט.

    עם זאת, יש וראוי להדגיש מספר דברים:

    א. עניינו המובהק של הפלג המתבדל החרדי הוא לעקר את המסוגלות של הציונות הדתית להציב בחזית שלה אנשים ראויים. זה קורה בכל סוגי המינויים – מדיינים ועד רבנים ראשיים ורבני ערים. הם שולטים בהם ומה שבולט במינויים שהם ´´מאשרים´´ במסגרת ההסכמים הקואליציוניים שלהם הוא שהאנשים ש´´נבחרים´´ הם בינוניים, לפעמים ומטה.

    ב. הניצחון הגדול של הפלג המתבדל החרדי בבחירות האחרונות של הדיינים הוא הניצחון שלהם על חירות הפסיקה של הרבנים שמזוהים עם ש´´ס והרב עובדיה. הציבור הזה מכר את האבות הרוחניים שלהם בקומבינה האחרונה.

    ג. לגבי נשים דיינות – עם כל הכבוד – לא כדאי לשים את זה בשורה אחת עם הצורך לבסס ´´תרבות פסיקה´´ כפי שאת דורשת , ובצדק.

    די אם אצטט את פרופ´ תמר רוס עצמה במאמר שפורסם בקובץ המצויין ´´ישיבות ובתי מדרשות´´ בהוצאת מרכז זלמן שז´´ר, היא אומרת שם, בהערה 33 למאמרה ´´המהפכה התורנית של הנשים´´ כך: ´´ מגבלה משמעותית הפוגעת בסיכויי הנשים להצמיח תלמידות חכמים ופוסקות מן השורה הראשונה, והמשותפת במידת מה לציבור הדתי-הלאומי בכללו, היא היעדר היחשפות של שנים רבות לים התלמוד ונושאי כליו. כל עוד נשים לא תהיינה מוכנות לאמץ את אידיאולוגיית ההתמסרות הבלעדית ללימוד תורה במשך עשרים שנה, מעטים הסיכויים שתצמחנה משורותיהן מורות הוראה גדולות.´´ – לפיכך, רבקה, גם אם לא ניכנס ל´´מה´´ – אזי גם ל´´איך´´ עדיין לא התכוננו – אנחנו הנשים.

  12. רבקה, אני מסכימה איתך לגבי הצורך להסדיר משנה בנוגע לבתי דין בכלל ולגבי עמדת הציונות הדתית בפרט.

    עם זאת, יש וראוי להדגיש מספר דברים:

    א. עניינו המובהק של הפלג המתבדל החרדי הוא לעקר את המסוגלות של הציונות הדתית להציב בחזית שלה אנשים ראויים. זה קורה בכל סוגי המינויים – מדיינים ועד רבנים ראשיים ורבני ערים. הם שולטים בהם ומה שבולט במינויים שהם ´´מאשרים´´ במסגרת ההסכמים הקואליציוניים שלהם הוא שהאנשים ש´´נבחרים´´ הם בינוניים, לפעמים ומטה.

    ב. הניצחון הגדול של הפלג המתבדל החרדי בבחירות האחרונות של הדיינים הוא הניצחון שלהם על חירות הפסיקה של הרבנים שמזוהים עם ש´´ס והרב עובדיה. הציבור הזה מכר את האבות הרוחניים שלהם בקומבינה האחרונה.

    ג. לגבי נשים דיינות – עם כל הכבוד – לא כדאי לשים את זה בשורה אחת עם הצורך לבסס ´´תרבות פסיקה´´ כפי שאת דורשת , ובצדק.

    די אם אצטט את פרופ´ תמר רוס עצמה במאמר שפורסם בקובץ המצויין ´´ישיבות ובתי מדרשות´´ בהוצאת מרכז זלמן שז´´ר, היא אומרת שם, בהערה 33 למאמרה ´´המהפכה התורנית של הנשים´´ כך: ´´ מגבלה משמעותית הפוגעת בסיכויי הנשים להצמיח תלמידות חכמים ופוסקות מן השורה הראשונה, והמשותפת במידת מה לציבור הדתי-הלאומי בכללו, היא היעדר היחשפות של שנים רבות לים התלמוד ונושאי כליו. כל עוד נשים לא תהיינה מוכנות לאמץ את אידיאולוגיית ההתמסרות הבלעדית ללימוד תורה במשך עשרים שנה, מעטים הסיכויים שתצמחנה משורותיהן מורות הוראה גדולות.´´ – לפיכך, רבקה, גם אם לא ניכנס ל´´מה´´ – אזי גם ל´´איך´´ עדיין לא התכוננו – אנחנו הנשים.

  13. רבקה, אני מסכימה איתך לגבי הצורך להסדיר משנה בנוגע לבתי דין בכלל ולגבי עמדת הציונות הדתית בפרט.

    עם זאת, יש וראוי להדגיש מספר דברים:

    א. עניינו המובהק של הפלג המתבדל החרדי הוא לעקר את המסוגלות של הציונות הדתית להציב בחזית שלה אנשים ראויים. זה קורה בכל סוגי המינויים – מדיינים ועד רבנים ראשיים ורבני ערים. הם שולטים בהם ומה שבולט במינויים שהם ´´מאשרים´´ במסגרת ההסכמים הקואליציוניים שלהם הוא שהאנשים ש´´נבחרים´´ הם בינוניים, לפעמים ומטה.

    ב. הניצחון הגדול של הפלג המתבדל החרדי בבחירות האחרונות של הדיינים הוא הניצחון שלהם על חירות הפסיקה של הרבנים שמזוהים עם ש´´ס והרב עובדיה. הציבור הזה מכר את האבות הרוחניים שלהם בקומבינה האחרונה.

    ג. לגבי נשים דיינות – עם כל הכבוד – לא כדאי לשים את זה בשורה אחת עם הצורך לבסס ´´תרבות פסיקה´´ כפי שאת דורשת , ובצדק.

    די אם אצטט את פרופ´ תמר רוס עצמה במאמר שפורסם בקובץ המצויין ´´ישיבות ובתי מדרשות´´ בהוצאת מרכז זלמן שז´´ר, היא אומרת שם, בהערה 33 למאמרה ´´המהפכה התורנית של הנשים´´ כך: ´´ מגבלה משמעותית הפוגעת בסיכויי הנשים להצמיח תלמידות חכמים ופוסקות מן השורה הראשונה, והמשותפת במידת מה לציבור הדתי-הלאומי בכללו, היא היעדר היחשפות של שנים רבות לים התלמוד ונושאי כליו. כל עוד נשים לא תהיינה מוכנות לאמץ את אידיאולוגיית ההתמסרות הבלעדית ללימוד תורה במשך עשרים שנה, מעטים הסיכויים שתצמחנה משורותיהן מורות הוראה גדולות.´´ – לפיכך, רבקה, גם אם לא ניכנס ל´´מה´´ – אזי גם ל´´איך´´ עדיין לא התכוננו – אנחנו הנשים.

  14. רבקה, אני מסכימה איתך לגבי הצורך להסדיר משנה בנוגע לבתי דין בכלל ולגבי עמדת הציונות הדתית בפרט.

    עם זאת, יש וראוי להדגיש מספר דברים:

    א. עניינו המובהק של הפלג המתבדל החרדי הוא לעקר את המסוגלות של הציונות הדתית להציב בחזית שלה אנשים ראויים. זה קורה בכל סוגי המינויים – מדיינים ועד רבנים ראשיים ורבני ערים. הם שולטים בהם ומה שבולט במינויים שהם ´´מאשרים´´ במסגרת ההסכמים הקואליציוניים שלהם הוא שהאנשים ש´´נבחרים´´ הם בינוניים, לפעמים ומטה.

    ב. הניצחון הגדול של הפלג המתבדל החרדי בבחירות האחרונות של הדיינים הוא הניצחון שלהם על חירות הפסיקה של הרבנים שמזוהים עם ש´´ס והרב עובדיה. הציבור הזה מכר את האבות הרוחניים שלהם בקומבינה האחרונה.

    ג. לגבי נשים דיינות – עם כל הכבוד – לא כדאי לשים את זה בשורה אחת עם הצורך לבסס ´´תרבות פסיקה´´ כפי שאת דורשת , ובצדק.

    די אם אצטט את פרופ´ תמר רוס עצמה במאמר שפורסם בקובץ המצויין ´´ישיבות ובתי מדרשות´´ בהוצאת מרכז זלמן שז´´ר, היא אומרת שם, בהערה 33 למאמרה ´´המהפכה התורנית של הנשים´´ כך: ´´ מגבלה משמעותית הפוגעת בסיכויי הנשים להצמיח תלמידות חכמים ופוסקות מן השורה הראשונה, והמשותפת במידת מה לציבור הדתי-הלאומי בכללו, היא היעדר היחשפות של שנים רבות לים התלמוד ונושאי כליו. כל עוד נשים לא תהיינה מוכנות לאמץ את אידיאולוגיית ההתמסרות הבלעדית ללימוד תורה במשך עשרים שנה, מעטים הסיכויים שתצמחנה משורותיהן מורות הוראה גדולות.´´ – לפיכך, רבקה, גם אם לא ניכנס ל´´מה´´ – אזי גם ל´´איך´´ עדיין לא התכוננו – אנחנו הנשים.

  15. רבקה, אני מסכימה איתך לגבי הצורך להסדיר משנה בנוגע לבתי דין בכלל ולגבי עמדת הציונות הדתית בפרט.

    עם זאת, יש וראוי להדגיש מספר דברים:

    א. עניינו המובהק של הפלג המתבדל החרדי הוא לעקר את המסוגלות של הציונות הדתית להציב בחזית שלה אנשים ראויים. זה קורה בכל סוגי המינויים – מדיינים ועד רבנים ראשיים ורבני ערים. הם שולטים בהם ומה שבולט במינויים שהם ´´מאשרים´´ במסגרת ההסכמים הקואליציוניים שלהם הוא שהאנשים ש´´נבחרים´´ הם בינוניים, לפעמים ומטה.

    ב. הניצחון הגדול של הפלג המתבדל החרדי בבחירות האחרונות של הדיינים הוא הניצחון שלהם על חירות הפסיקה של הרבנים שמזוהים עם ש´´ס והרב עובדיה. הציבור הזה מכר את האבות הרוחניים שלהם בקומבינה האחרונה.

    ג. לגבי נשים דיינות – עם כל הכבוד – לא כדאי לשים את זה בשורה אחת עם הצורך לבסס ´´תרבות פסיקה´´ כפי שאת דורשת , ובצדק.

    די אם אצטט את פרופ´ תמר רוס עצמה במאמר שפורסם בקובץ המצויין ´´ישיבות ובתי מדרשות´´ בהוצאת מרכז זלמן שז´´ר, היא אומרת שם, בהערה 33 למאמרה ´´המהפכה התורנית של הנשים´´ כך: ´´ מגבלה משמעותית הפוגעת בסיכויי הנשים להצמיח תלמידות חכמים ופוסקות מן השורה הראשונה, והמשותפת במידת מה לציבור הדתי-הלאומי בכללו, היא היעדר היחשפות של שנים רבות לים התלמוד ונושאי כליו. כל עוד נשים לא תהיינה מוכנות לאמץ את אידיאולוגיית ההתמסרות הבלעדית ללימוד תורה במשך עשרים שנה, מעטים הסיכויים שתצמחנה משורותיהן מורות הוראה גדולות.´´ – לפיכך, רבקה, גם אם לא ניכנס ל´´מה´´ – אזי גם ל´´איך´´ עדיין לא התכוננו – אנחנו הנשים.

  16. רבקה, אני מסכימה איתך לגבי הצורך להסדיר משנה בנוגע לבתי דין בכלל ולגבי עמדת הציונות הדתית בפרט.

    עם זאת, יש וראוי להדגיש מספר דברים:

    א. עניינו המובהק של הפלג המתבדל החרדי הוא לעקר את המסוגלות של הציונות הדתית להציב בחזית שלה אנשים ראויים. זה קורה בכל סוגי המינויים – מדיינים ועד רבנים ראשיים ורבני ערים. הם שולטים בהם ומה שבולט במינויים שהם ´´מאשרים´´ במסגרת ההסכמים הקואליציוניים שלהם הוא שהאנשים ש´´נבחרים´´ הם בינוניים, לפעמים ומטה.

    ב. הניצחון הגדול של הפלג המתבדל החרדי בבחירות האחרונות של הדיינים הוא הניצחון שלהם על חירות הפסיקה של הרבנים שמזוהים עם ש´´ס והרב עובדיה. הציבור הזה מכר את האבות הרוחניים שלהם בקומבינה האחרונה.

    ג. לגבי נשים דיינות – עם כל הכבוד – לא כדאי לשים את זה בשורה אחת עם הצורך לבסס ´´תרבות פסיקה´´ כפי שאת דורשת , ובצדק.

    די אם אצטט את פרופ´ תמר רוס עצמה במאמר שפורסם בקובץ המצויין ´´ישיבות ובתי מדרשות´´ בהוצאת מרכז זלמן שז´´ר, היא אומרת שם, בהערה 33 למאמרה ´´המהפכה התורנית של הנשים´´ כך: ´´ מגבלה משמעותית הפוגעת בסיכויי הנשים להצמיח תלמידות חכמים ופוסקות מן השורה הראשונה, והמשותפת במידת מה לציבור הדתי-הלאומי בכללו, היא היעדר היחשפות של שנים רבות לים התלמוד ונושאי כליו. כל עוד נשים לא תהיינה מוכנות לאמץ את אידיאולוגיית ההתמסרות הבלעדית ללימוד תורה במשך עשרים שנה, מעטים הסיכויים שתצמחנה משורותיהן מורות הוראה גדולות.´´ – לפיכך, רבקה, גם אם לא ניכנס ל´´מה´´ – אזי גם ל´´איך´´ עדיין לא התכוננו – אנחנו הנשים.

  17. רבקה, אני מסכימה איתך לגבי הצורך להסדיר משנה בנוגע לבתי דין בכלל ולגבי עמדת הציונות הדתית בפרט.

    עם זאת, יש וראוי להדגיש מספר דברים:

    א. עניינו המובהק של הפלג המתבדל החרדי הוא לעקר את המסוגלות של הציונות הדתית להציב בחזית שלה אנשים ראויים. זה קורה בכל סוגי המינויים – מדיינים ועד רבנים ראשיים ורבני ערים. הם שולטים בהם ומה שבולט במינויים שהם ´´מאשרים´´ במסגרת ההסכמים הקואליציוניים שלהם הוא שהאנשים ש´´נבחרים´´ הם בינוניים, לפעמים ומטה.

    ב. הניצחון הגדול של הפלג המתבדל החרדי בבחירות האחרונות של הדיינים הוא הניצחון שלהם על חירות הפסיקה של הרבנים שמזוהים עם ש´´ס והרב עובדיה. הציבור הזה מכר את האבות הרוחניים שלהם בקומבינה האחרונה.

    ג. לגבי נשים דיינות – עם כל הכבוד – לא כדאי לשים את זה בשורה אחת עם הצורך לבסס ´´תרבות פסיקה´´ כפי שאת דורשת , ובצדק.

    די אם אצטט את פרופ´ תמר רוס עצמה במאמר שפורסם בקובץ המצויין ´´ישיבות ובתי מדרשות´´ בהוצאת מרכז זלמן שז´´ר, היא אומרת שם, בהערה 33 למאמרה ´´המהפכה התורנית של הנשים´´ כך: ´´ מגבלה משמעותית הפוגעת בסיכויי הנשים להצמיח תלמידות חכמים ופוסקות מן השורה הראשונה, והמשותפת במידת מה לציבור הדתי-הלאומי בכללו, היא היעדר היחשפות של שנים רבות לים התלמוד ונושאי כליו. כל עוד נשים לא תהיינה מוכנות לאמץ את אידיאולוגיית ההתמסרות הבלעדית ללימוד תורה במשך עשרים שנה, מעטים הסיכויים שתצמחנה משורותיהן מורות הוראה גדולות.´´ – לפיכך, רבקה, גם אם לא ניכנס ל´´מה´´ – אזי גם ל´´איך´´ עדיין לא התכוננו – אנחנו הנשים.

  18. רבקה, אני מסכימה איתך לגבי הצורך להסדיר משנה בנוגע לבתי דין בכלל ולגבי עמדת הציונות הדתית בפרט.

    עם זאת, יש וראוי להדגיש מספר דברים:

    א. עניינו המובהק של הפלג המתבדל החרדי הוא לעקר את המסוגלות של הציונות הדתית להציב בחזית שלה אנשים ראויים. זה קורה בכל סוגי המינויים – מדיינים ועד רבנים ראשיים ורבני ערים. הם שולטים בהם ומה שבולט במינויים שהם ´´מאשרים´´ במסגרת ההסכמים הקואליציוניים שלהם הוא שהאנשים ש´´נבחרים´´ הם בינוניים, לפעמים ומטה.

    ב. הניצחון הגדול של הפלג המתבדל החרדי בבחירות האחרונות של הדיינים הוא הניצחון שלהם על חירות הפסיקה של הרבנים שמזוהים עם ש´´ס והרב עובדיה. הציבור הזה מכר את האבות הרוחניים שלהם בקומבינה האחרונה.

    ג. לגבי נשים דיינות – עם כל הכבוד – לא כדאי לשים את זה בשורה אחת עם הצורך לבסס ´´תרבות פסיקה´´ כפי שאת דורשת , ובצדק.

    די אם אצטט את פרופ´ תמר רוס עצמה במאמר שפורסם בקובץ המצויין ´´ישיבות ובתי מדרשות´´ בהוצאת מרכז זלמן שז´´ר, היא אומרת שם, בהערה 33 למאמרה ´´המהפכה התורנית של הנשים´´ כך: ´´ מגבלה משמעותית הפוגעת בסיכויי הנשים להצמיח תלמידות חכמים ופוסקות מן השורה הראשונה, והמשותפת במידת מה לציבור הדתי-הלאומי בכללו, היא היעדר היחשפות של שנים רבות לים התלמוד ונושאי כליו. כל עוד נשים לא תהיינה מוכנות לאמץ את אידיאולוגיית ההתמסרות הבלעדית ללימוד תורה במשך עשרים שנה, מעטים הסיכויים שתצמחנה משורותיהן מורות הוראה גדולות.´´ – לפיכך, רבקה, גם אם לא ניכנס ל´´מה´´ – אזי גם ל´´איך´´ עדיין לא התכוננו – אנחנו הנשים.

  19. רבקה, אני מסכימה איתך לגבי הצורך להסדיר משנה בנוגע לבתי דין בכלל ולגבי עמדת הציונות הדתית בפרט.

    עם זאת, יש וראוי להדגיש מספר דברים:

    א. עניינו המובהק של הפלג המתבדל החרדי הוא לעקר את המסוגלות של הציונות הדתית להציב בחזית שלה אנשים ראויים. זה קורה בכל סוגי המינויים – מדיינים ועד רבנים ראשיים ורבני ערים. הם שולטים בהם ומה שבולט במינויים שהם ´´מאשרים´´ במסגרת ההסכמים הקואליציוניים שלהם הוא שהאנשים ש´´נבחרים´´ הם בינוניים, לפעמים ומטה.

    ב. הניצחון הגדול של הפלג המתבדל החרדי בבחירות האחרונות של הדיינים הוא הניצחון שלהם על חירות הפסיקה של הרבנים שמזוהים עם ש´´ס והרב עובדיה. הציבור הזה מכר את האבות הרוחניים שלהם בקומבינה האחרונה.

    ג. לגבי נשים דיינות – עם כל הכבוד – לא כדאי לשים את זה בשורה אחת עם הצורך לבסס ´´תרבות פסיקה´´ כפי שאת דורשת , ובצדק.

    די אם אצטט את פרופ´ תמר רוס עצמה במאמר שפורסם בקובץ המצויין ´´ישיבות ובתי מדרשות´´ בהוצאת מרכז זלמן שז´´ר, היא אומרת שם, בהערה 33 למאמרה ´´המהפכה התורנית של הנשים´´ כך: ´´ מגבלה משמעותית הפוגעת בסיכויי הנשים להצמיח תלמידות חכמים ופוסקות מן השורה הראשונה, והמשותפת במידת מה לציבור הדתי-הלאומי בכללו, היא היעדר היחשפות של שנים רבות לים התלמוד ונושאי כליו. כל עוד נשים לא תהיינה מוכנות לאמץ את אידיאולוגיית ההתמסרות הבלעדית ללימוד תורה במשך עשרים שנה, מעטים הסיכויים שתצמחנה משורותיהן מורות הוראה גדולות.´´ – לפיכך, רבקה, גם אם לא ניכנס ל´´מה´´ – אזי גם ל´´איך´´ עדיין לא התכוננו – אנחנו הנשים.

  20. רבקה, אני מסכימה איתך לגבי הצורך להסדיר משנה בנוגע לבתי דין בכלל ולגבי עמדת הציונות הדתית בפרט.

    עם זאת, יש וראוי להדגיש מספר דברים:

    א. עניינו המובהק של הפלג המתבדל החרדי הוא לעקר את המסוגלות של הציונות הדתית להציב בחזית שלה אנשים ראויים. זה קורה בכל סוגי המינויים – מדיינים ועד רבנים ראשיים ורבני ערים. הם שולטים בהם ומה שבולט במינויים שהם ´´מאשרים´´ במסגרת ההסכמים הקואליציוניים שלהם הוא שהאנשים ש´´נבחרים´´ הם בינוניים, לפעמים ומטה.

    ב. הניצחון הגדול של הפלג המתבדל החרדי בבחירות האחרונות של הדיינים הוא הניצחון שלהם על חירות הפסיקה של הרבנים שמזוהים עם ש´´ס והרב עובדיה. הציבור הזה מכר את האבות הרוחניים שלהם בקומבינה האחרונה.

    ג. לגבי נשים דיינות – עם כל הכבוד – לא כדאי לשים את זה בשורה אחת עם הצורך לבסס ´´תרבות פסיקה´´ כפי שאת דורשת , ובצדק.

    די אם אצטט את פרופ´ תמר רוס עצמה במאמר שפורסם בקובץ המצויין ´´ישיבות ובתי מדרשות´´ בהוצאת מרכז זלמן שז´´ר, היא אומרת שם, בהערה 33 למאמרה ´´המהפכה התורנית של הנשים´´ כך: ´´ מגבלה משמעותית הפוגעת בסיכויי הנשים להצמיח תלמידות חכמים ופוסקות מן השורה הראשונה, והמשותפת במידת מה לציבור הדתי-הלאומי בכללו, היא היעדר היחשפות של שנים רבות לים התלמוד ונושאי כליו. כל עוד נשים לא תהיינה מוכנות לאמץ את אידיאולוגיית ההתמסרות הבלעדית ללימוד תורה במשך עשרים שנה, מעטים הסיכויים שתצמחנה משורותיהן מורות הוראה גדולות.´´ – לפיכך, רבקה, גם אם לא ניכנס ל´´מה´´ – אזי גם ל´´איך´´ עדיין לא התכוננו – אנחנו הנשים.

  21. רבקה, אני מסכימה איתך לגבי הצורך להסדיר משנה בנוגע לבתי דין בכלל ולגבי עמדת הציונות הדתית בפרט.

    עם זאת, יש וראוי להדגיש מספר דברים:

    א. עניינו המובהק של הפלג המתבדל החרדי הוא לעקר את המסוגלות של הציונות הדתית להציב בחזית שלה אנשים ראויים. זה קורה בכל סוגי המינויים – מדיינים ועד רבנים ראשיים ורבני ערים. הם שולטים בהם ומה שבולט במינויים שהם ´´מאשרים´´ במסגרת ההסכמים הקואליציוניים שלהם הוא שהאנשים ש´´נבחרים´´ הם בינוניים, לפעמים ומטה.

    ב. הניצחון הגדול של הפלג המתבדל החרדי בבחירות האחרונות של הדיינים הוא הניצחון שלהם על חירות הפסיקה של הרבנים שמזוהים עם ש´´ס והרב עובדיה. הציבור הזה מכר את האבות הרוחניים שלהם בקומבינה האחרונה.

    ג. לגבי נשים דיינות – עם כל הכבוד – לא כדאי לשים את זה בשורה אחת עם הצורך לבסס ´´תרבות פסיקה´´ כפי שאת דורשת , ובצדק.

    די אם אצטט את פרופ´ תמר רוס עצמה במאמר שפורסם בקובץ המצויין ´´ישיבות ובתי מדרשות´´ בהוצאת מרכז זלמן שז´´ר, היא אומרת שם, בהערה 33 למאמרה ´´המהפכה התורנית של הנשים´´ כך: ´´ מגבלה משמעותית הפוגעת בסיכויי הנשים להצמיח תלמידות חכמים ופוסקות מן השורה הראשונה, והמשותפת במידת מה לציבור הדתי-הלאומי בכללו, היא היעדר היחשפות של שנים רבות לים התלמוד ונושאי כליו. כל עוד נשים לא תהיינה מוכנות לאמץ את אידיאולוגיית ההתמסרות הבלעדית ללימוד תורה במשך עשרים שנה, מעטים הסיכויים שתצמחנה משורותיהן מורות הוראה גדולות.´´ – לפיכך, רבקה, גם אם לא ניכנס ל´´מה´´ – אזי גם ל´´איך´´ עדיין לא התכוננו – אנחנו הנשים.

  22. רבקה, אני מסכימה איתך לגבי הצורך להסדיר משנה בנוגע לבתי דין בכלל ולגבי עמדת הציונות הדתית בפרט.

    עם זאת, יש וראוי להדגיש מספר דברים:

    א. עניינו המובהק של הפלג המתבדל החרדי הוא לעקר את המסוגלות של הציונות הדתית להציב בחזית שלה אנשים ראויים. זה קורה בכל סוגי המינויים – מדיינים ועד רבנים ראשיים ורבני ערים. הם שולטים בהם ומה שבולט במינויים שהם ´´מאשרים´´ במסגרת ההסכמים הקואליציוניים שלהם הוא שהאנשים ש´´נבחרים´´ הם בינוניים, לפעמים ומטה.

    ב. הניצחון הגדול של הפלג המתבדל החרדי בבחירות האחרונות של הדיינים הוא הניצחון שלהם על חירות הפסיקה של הרבנים שמזוהים עם ש´´ס והרב עובדיה. הציבור הזה מכר את האבות הרוחניים שלהם בקומבינה האחרונה.

    ג. לגבי נשים דיינות – עם כל הכבוד – לא כדאי לשים את זה בשורה אחת עם הצורך לבסס ´´תרבות פסיקה´´ כפי שאת דורשת , ובצדק.

    די אם אצטט את פרופ´ תמר רוס עצמה במאמר שפורסם בקובץ המצויין ´´ישיבות ובתי מדרשות´´ בהוצאת מרכז זלמן שז´´ר, היא אומרת שם, בהערה 33 למאמרה ´´המהפכה התורנית של הנשים´´ כך: ´´ מגבלה משמעותית הפוגעת בסיכויי הנשים להצמיח תלמידות חכמים ופוסקות מן השורה הראשונה, והמשותפת במידת מה לציבור הדתי-הלאומי בכללו, היא היעדר היחשפות של שנים רבות לים התלמוד ונושאי כליו. כל עוד נשים לא תהיינה מוכנות לאמץ את אידיאולוגיית ההתמסרות הבלעדית ללימוד תורה במשך עשרים שנה, מעטים הסיכויים שתצמחנה משורותיהן מורות הוראה גדולות.´´ – לפיכך, רבקה, גם אם לא ניכנס ל´´מה´´ – אזי גם ל´´איך´´ עדיין לא התכוננו – אנחנו הנשים.

  23. רבקה, אני מסכימה איתך לגבי הצורך להסדיר משנה בנוגע לבתי דין בכלל ולגבי עמדת הציונות הדתית בפרט.

    עם זאת, יש וראוי להדגיש מספר דברים:

    א. עניינו המובהק של הפלג המתבדל החרדי הוא לעקר את המסוגלות של הציונות הדתית להציב בחזית שלה אנשים ראויים. זה קורה בכל סוגי המינויים – מדיינים ועד רבנים ראשיים ורבני ערים. הם שולטים בהם ומה שבולט במינויים שהם ´´מאשרים´´ במסגרת ההסכמים הקואליציוניים שלהם הוא שהאנשים ש´´נבחרים´´ הם בינוניים, לפעמים ומטה.

    ב. הניצחון הגדול של הפלג המתבדל החרדי בבחירות האחרונות של הדיינים הוא הניצחון שלהם על חירות הפסיקה של הרבנים שמזוהים עם ש´´ס והרב עובדיה. הציבור הזה מכר את האבות הרוחניים שלהם בקומבינה האחרונה.

    ג. לגבי נשים דיינות – עם כל הכבוד – לא כדאי לשים את זה בשורה אחת עם הצורך לבסס ´´תרבות פסיקה´´ כפי שאת דורשת , ובצדק.

    די אם אצטט את פרופ´ תמר רוס עצמה במאמר שפורסם בקובץ המצויין ´´ישיבות ובתי מדרשות´´ בהוצאת מרכז זלמן שז´´ר, היא אומרת שם, בהערה 33 למאמרה ´´המהפכה התורנית של הנשים´´ כך: ´´ מגבלה משמעותית הפוגעת בסיכויי הנשים להצמיח תלמידות חכמים ופוסקות מן השורה הראשונה, והמשותפת במידת מה לציבור הדתי-הלאומי בכללו, היא היעדר היחשפות של שנים רבות לים התלמוד ונושאי כליו. כל עוד נשים לא תהיינה מוכנות לאמץ את אידיאולוגיית ההתמסרות הבלעדית ללימוד תורה במשך עשרים שנה, מעטים הסיכויים שתצמחנה משורותיהן מורות הוראה גדולות.´´ – לפיכך, רבקה, גם אם לא ניכנס ל´´מה´´ – אזי גם ל´´איך´´ עדיין לא התכוננו – אנחנו הנשים.

  24. רבקה, אני מסכימה איתך לגבי הצורך להסדיר משנה בנוגע לבתי דין בכלל ולגבי עמדת הציונות הדתית בפרט.

    עם זאת, יש וראוי להדגיש מספר דברים:

    א. עניינו המובהק של הפלג המתבדל החרדי הוא לעקר את המסוגלות של הציונות הדתית להציב בחזית שלה אנשים ראויים. זה קורה בכל סוגי המינויים – מדיינים ועד רבנים ראשיים ורבני ערים. הם שולטים בהם ומה שבולט במינויים שהם ´´מאשרים´´ במסגרת ההסכמים הקואליציוניים שלהם הוא שהאנשים ש´´נבחרים´´ הם בינוניים, לפעמים ומטה.

    ב. הניצחון הגדול של הפלג המתבדל החרדי בבחירות האחרונות של הדיינים הוא הניצחון שלהם על חירות הפסיקה של הרבנים שמזוהים עם ש´´ס והרב עובדיה. הציבור הזה מכר את האבות הרוחניים שלהם בקומבינה האחרונה.

    ג. לגבי נשים דיינות – עם כל הכבוד – לא כדאי לשים את זה בשורה אחת עם הצורך לבסס ´´תרבות פסיקה´´ כפי שאת דורשת , ובצדק.

    די אם אצטט את פרופ´ תמר רוס עצמה במאמר שפורסם בקובץ המצויין ´´ישיבות ובתי מדרשות´´ בהוצאת מרכז זלמן שז´´ר, היא אומרת שם, בהערה 33 למאמרה ´´המהפכה התורנית של הנשים´´ כך: ´´ מגבלה משמעותית הפוגעת בסיכויי הנשים להצמיח תלמידות חכמים ופוסקות מן השורה הראשונה, והמשותפת במידת מה לציבור הדתי-הלאומי בכללו, היא היעדר היחשפות של שנים רבות לים התלמוד ונושאי כליו. כל עוד נשים לא תהיינה מוכנות לאמץ את אידיאולוגיית ההתמסרות הבלעדית ללימוד תורה במשך עשרים שנה, מעטים הסיכויים שתצמחנה משורותיהן מורות הוראה גדולות.´´ – לפיכך, רבקה, גם אם לא ניכנס ל´´מה´´ – אזי גם ל´´איך´´ עדיין לא התכוננו – אנחנו הנשים.

  25. רבקה, אני מסכימה איתך לגבי הצורך להסדיר משנה בנוגע לבתי דין בכלל ולגבי עמדת הציונות הדתית בפרט.

    עם זאת, יש וראוי להדגיש מספר דברים:

    א. עניינו המובהק של הפלג המתבדל החרדי הוא לעקר את המסוגלות של הציונות הדתית להציב בחזית שלה אנשים ראויים. זה קורה בכל סוגי המינויים – מדיינים ועד רבנים ראשיים ורבני ערים. הם שולטים בהם ומה שבולט במינויים שהם ´´מאשרים´´ במסגרת ההסכמים הקואליציוניים שלהם הוא שהאנשים ש´´נבחרים´´ הם בינוניים, לפעמים ומטה.

    ב. הניצחון הגדול של הפלג המתבדל החרדי בבחירות האחרונות של הדיינים הוא הניצחון שלהם על חירות הפסיקה של הרבנים שמזוהים עם ש´´ס והרב עובדיה. הציבור הזה מכר את האבות הרוחניים שלהם בקומבינה האחרונה.

    ג. לגבי נשים דיינות – עם כל הכבוד – לא כדאי לשים את זה בשורה אחת עם הצורך לבסס ´´תרבות פסיקה´´ כפי שאת דורשת , ובצדק.

    די אם אצטט את פרופ´ תמר רוס עצמה במאמר שפורסם בקובץ המצויין ´´ישיבות ובתי מדרשות´´ בהוצאת מרכז זלמן שז´´ר, היא אומרת שם, בהערה 33 למאמרה ´´המהפכה התורנית של הנשים´´ כך: ´´ מגבלה משמעותית הפוגעת בסיכויי הנשים להצמיח תלמידות חכמים ופוסקות מן השורה הראשונה, והמשותפת במידת מה לציבור הדתי-הלאומי בכללו, היא היעדר היחשפות של שנים רבות לים התלמוד ונושאי כליו. כל עוד נשים לא תהיינה מוכנות לאמץ את אידיאולוגיית ההתמסרות הבלעדית ללימוד תורה במשך עשרים שנה, מעטים הסיכויים שתצמחנה משורותיהן מורות הוראה גדולות.´´ – לפיכך, רבקה, גם אם לא ניכנס ל´´מה´´ – אזי גם ל´´איך´´ עדיין לא התכוננו – אנחנו הנשים.

  26. רבקה, אני מסכימה איתך לגבי הצורך להסדיר משנה בנוגע לבתי דין בכלל ולגבי עמדת הציונות הדתית בפרט.

    עם זאת, יש וראוי להדגיש מספר דברים:

    א. עניינו המובהק של הפלג המתבדל החרדי הוא לעקר את המסוגלות של הציונות הדתית להציב בחזית שלה אנשים ראויים. זה קורה בכל סוגי המינויים – מדיינים ועד רבנים ראשיים ורבני ערים. הם שולטים בהם ומה שבולט במינויים שהם ´´מאשרים´´ במסגרת ההסכמים הקואליציוניים שלהם הוא שהאנשים ש´´נבחרים´´ הם בינוניים, לפעמים ומטה.

    ב. הניצחון הגדול של הפלג המתבדל החרדי בבחירות האחרונות של הדיינים הוא הניצחון שלהם על חירות הפסיקה של הרבנים שמזוהים עם ש´´ס והרב עובדיה. הציבור הזה מכר את האבות הרוחניים שלהם בקומבינה האחרונה.

    ג. לגבי נשים דיינות – עם כל הכבוד – לא כדאי לשים את זה בשורה אחת עם הצורך לבסס ´´תרבות פסיקה´´ כפי שאת דורשת , ובצדק.

    די אם אצטט את פרופ´ תמר רוס עצמה במאמר שפורסם בקובץ המצויין ´´ישיבות ובתי מדרשות´´ בהוצאת מרכז זלמן שז´´ר, היא אומרת שם, בהערה 33 למאמרה ´´המהפכה התורנית של הנשים´´ כך: ´´ מגבלה משמעותית הפוגעת בסיכויי הנשים להצמיח תלמידות חכמים ופוסקות מן השורה הראשונה, והמשותפת במידת מה לציבור הדתי-הלאומי בכללו, היא היעדר היחשפות של שנים רבות לים התלמוד ונושאי כליו. כל עוד נשים לא תהיינה מוכנות לאמץ את אידיאולוגיית ההתמסרות הבלעדית ללימוד תורה במשך עשרים שנה, מעטים הסיכויים שתצמחנה משורותיהן מורות הוראה גדולות.´´ – לפיכך, רבקה, גם אם לא ניכנס ל´´מה´´ – אזי גם ל´´איך´´ עדיין לא התכוננו – אנחנו הנשים.

  27. רבקה, אני מסכימה איתך לגבי הצורך להסדיר משנה בנוגע לבתי דין בכלל ולגבי עמדת הציונות הדתית בפרט.

    עם זאת, יש וראוי להדגיש מספר דברים:

    א. עניינו המובהק של הפלג המתבדל החרדי הוא לעקר את המסוגלות של הציונות הדתית להציב בחזית שלה אנשים ראויים. זה קורה בכל סוגי המינויים – מדיינים ועד רבנים ראשיים ורבני ערים. הם שולטים בהם ומה שבולט במינויים שהם ´´מאשרים´´ במסגרת ההסכמים הקואליציוניים שלהם הוא שהאנשים ש´´נבחרים´´ הם בינוניים, לפעמים ומטה.

    ב. הניצחון הגדול של הפלג המתבדל החרדי בבחירות האחרונות של הדיינים הוא הניצחון שלהם על חירות הפסיקה של הרבנים שמזוהים עם ש´´ס והרב עובדיה. הציבור הזה מכר את האבות הרוחניים שלהם בקומבינה האחרונה.

    ג. לגבי נשים דיינות – עם כל הכבוד – לא כדאי לשים את זה בשורה אחת עם הצורך לבסס ´´תרבות פסיקה´´ כפי שאת דורשת , ובצדק.

    די אם אצטט את פרופ´ תמר רוס עצמה במאמר שפורסם בקובץ המצויין ´´ישיבות ובתי מדרשות´´ בהוצאת מרכז זלמן שז´´ר, היא אומרת שם, בהערה 33 למאמרה ´´המהפכה התורנית של הנשים´´ כך: ´´ מגבלה משמעותית הפוגעת בסיכויי הנשים להצמיח תלמידות חכמים ופוסקות מן השורה הראשונה, והמשותפת במידת מה לציבור הדתי-הלאומי בכללו, היא היעדר היחשפות של שנים רבות לים התלמוד ונושאי כליו. כל עוד נשים לא תהיינה מוכנות לאמץ את אידיאולוגיית ההתמסרות הבלעדית ללימוד תורה במשך עשרים שנה, מעטים הסיכויים שתצמחנה משורותיהן מורות הוראה גדולות.´´ – לפיכך, רבקה, גם אם לא ניכנס ל´´מה´´ – אזי גם ל´´איך´´ עדיין לא התכוננו – אנחנו הנשים.

  28. רבקה, אני מסכימה איתך לגבי הצורך להסדיר משנה בנוגע לבתי דין בכלל ולגבי עמדת הציונות הדתית בפרט.

    עם זאת, יש וראוי להדגיש מספר דברים:

    א. עניינו המובהק של הפלג המתבדל החרדי הוא לעקר את המסוגלות של הציונות הדתית להציב בחזית שלה אנשים ראויים. זה קורה בכל סוגי המינויים – מדיינים ועד רבנים ראשיים ורבני ערים. הם שולטים בהם ומה שבולט במינויים שהם ´´מאשרים´´ במסגרת ההסכמים הקואליציוניים שלהם הוא שהאנשים ש´´נבחרים´´ הם בינוניים, לפעמים ומטה.

    ב. הניצחון הגדול של הפלג המתבדל החרדי בבחירות האחרונות של הדיינים הוא הניצחון שלהם על חירות הפסיקה של הרבנים שמזוהים עם ש´´ס והרב עובדיה. הציבור הזה מכר את האבות הרוחניים שלהם בקומבינה האחרונה.

    ג. לגבי נשים דיינות – עם כל הכבוד – לא כדאי לשים את זה בשורה אחת עם הצורך לבסס ´´תרבות פסיקה´´ כפי שאת דורשת , ובצדק.

    די אם אצטט את פרופ´ תמר רוס עצמה במאמר שפורסם בקובץ המצויין ´´ישיבות ובתי מדרשות´´ בהוצאת מרכז זלמן שז´´ר, היא אומרת שם, בהערה 33 למאמרה ´´המהפכה התורנית של הנשים´´ כך: ´´ מגבלה משמעותית הפוגעת בסיכויי הנשים להצמיח תלמידות חכמים ופוסקות מן השורה הראשונה, והמשותפת במידת מה לציבור הדתי-הלאומי בכללו, היא היעדר היחשפות של שנים רבות לים התלמוד ונושאי כליו. כל עוד נשים לא תהיינה מוכנות לאמץ את אידיאולוגיית ההתמסרות הבלעדית ללימוד תורה במשך עשרים שנה, מעטים הסיכויים שתצמחנה משורותיהן מורות הוראה גדולות.´´ – לפיכך, רבקה, גם אם לא ניכנס ל´´מה´´ – אזי גם ל´´איך´´ עדיין לא התכוננו – אנחנו הנשים.

  29. רבקה, אני מסכימה איתך לגבי הצורך להסדיר משנה בנוגע לבתי דין בכלל ולגבי עמדת הציונות הדתית בפרט.

    עם זאת, יש וראוי להדגיש מספר דברים:

    א. עניינו המובהק של הפלג המתבדל החרדי הוא לעקר את המסוגלות של הציונות הדתית להציב בחזית שלה אנשים ראויים. זה קורה בכל סוגי המינויים – מדיינים ועד רבנים ראשיים ורבני ערים. הם שולטים בהם ומה שבולט במינויים שהם ´´מאשרים´´ במסגרת ההסכמים הקואליציוניים שלהם הוא שהאנשים ש´´נבחרים´´ הם בינוניים, לפעמים ומטה.

    ב. הניצחון הגדול של הפלג המתבדל החרדי בבחירות האחרונות של הדיינים הוא הניצחון שלהם על חירות הפסיקה של הרבנים שמזוהים עם ש´´ס והרב עובדיה. הציבור הזה מכר את האבות הרוחניים שלהם בקומבינה האחרונה.

    ג. לגבי נשים דיינות – עם כל הכבוד – לא כדאי לשים את זה בשורה אחת עם הצורך לבסס ´´תרבות פסיקה´´ כפי שאת דורשת , ובצדק.

    די אם אצטט את פרופ´ תמר רוס עצמה במאמר שפורסם בקובץ המצויין ´´ישיבות ובתי מדרשות´´ בהוצאת מרכז זלמן שז´´ר, היא אומרת שם, בהערה 33 למאמרה ´´המהפכה התורנית של הנשים´´ כך: ´´ מגבלה משמעותית הפוגעת בסיכויי הנשים להצמיח תלמידות חכמים ופוסקות מן השורה הראשונה, והמשותפת במידת מה לציבור הדתי-הלאומי בכללו, היא היעדר היחשפות של שנים רבות לים התלמוד ונושאי כליו. כל עוד נשים לא תהיינה מוכנות לאמץ את אידיאולוגיית ההתמסרות הבלעדית ללימוד תורה במשך עשרים שנה, מעטים הסיכויים שתצמחנה משורותיהן מורות הוראה גדולות.´´ – לפיכך, רבקה, גם אם לא ניכנס ל´´מה´´ – אזי גם ל´´איך´´ עדיין לא התכוננו – אנחנו הנשים.

  30. רבקה, אני מסכימה איתך לגבי הצורך להסדיר משנה בנוגע לבתי דין בכלל ולגבי עמדת הציונות הדתית בפרט.

    עם זאת, יש וראוי להדגיש מספר דברים:

    א. עניינו המובהק של הפלג המתבדל החרדי הוא לעקר את המסוגלות של הציונות הדתית להציב בחזית שלה אנשים ראויים. זה קורה בכל סוגי המינויים – מדיינים ועד רבנים ראשיים ורבני ערים. הם שולטים בהם ומה שבולט במינויים שהם ´´מאשרים´´ במסגרת ההסכמים הקואליציוניים שלהם הוא שהאנשים ש´´נבחרים´´ הם בינוניים, לפעמים ומטה.

    ב. הניצחון הגדול של הפלג המתבדל החרדי בבחירות האחרונות של הדיינים הוא הניצחון שלהם על חירות הפסיקה של הרבנים שמזוהים עם ש´´ס והרב עובדיה. הציבור הזה מכר את האבות הרוחניים שלהם בקומבינה האחרונה.

    ג. לגבי נשים דיינות – עם כל הכבוד – לא כדאי לשים את זה בשורה אחת עם הצורך לבסס ´´תרבות פסיקה´´ כפי שאת דורשת , ובצדק.

    די אם אצטט את פרופ´ תמר רוס עצמה במאמר שפורסם בקובץ המצויין ´´ישיבות ובתי מדרשות´´ בהוצאת מרכז זלמן שז´´ר, היא אומרת שם, בהערה 33 למאמרה ´´המהפכה התורנית של הנשים´´ כך: ´´ מגבלה משמעותית הפוגעת בסיכויי הנשים להצמיח תלמידות חכמים ופוסקות מן השורה הראשונה, והמשותפת במידת מה לציבור הדתי-הלאומי בכללו, היא היעדר היחשפות של שנים רבות לים התלמוד ונושאי כליו. כל עוד נשים לא תהיינה מוכנות לאמץ את אידיאולוגיית ההתמסרות הבלעדית ללימוד תורה במשך עשרים שנה, מעטים הסיכויים שתצמחנה משורותיהן מורות הוראה גדולות.´´ – לפיכך, רבקה, גם אם לא ניכנס ל´´מה´´ – אזי גם ל´´איך´´ עדיין לא התכוננו – אנחנו הנשים.

  31. רבקה, אני מסכימה איתך לגבי הצורך להסדיר משנה בנוגע לבתי דין בכלל ולגבי עמדת הציונות הדתית בפרט.

    עם זאת, יש וראוי להדגיש מספר דברים:

    א. עניינו המובהק של הפלג המתבדל החרדי הוא לעקר את המסוגלות של הציונות הדתית להציב בחזית שלה אנשים ראויים. זה קורה בכל סוגי המינויים – מדיינים ועד רבנים ראשיים ורבני ערים. הם שולטים בהם ומה שבולט במינויים שהם ´´מאשרים´´ במסגרת ההסכמים הקואליציוניים שלהם הוא שהאנשים ש´´נבחרים´´ הם בינוניים, לפעמים ומטה.

    ב. הניצחון הגדול של הפלג המתבדל החרדי בבחירות האחרונות של הדיינים הוא הניצחון שלהם על חירות הפסיקה של הרבנים שמזוהים עם ש´´ס והרב עובדיה. הציבור הזה מכר את האבות הרוחניים שלהם בקומבינה האחרונה.

    ג. לגבי נשים דיינות – עם כל הכבוד – לא כדאי לשים את זה בשורה אחת עם הצורך לבסס ´´תרבות פסיקה´´ כפי שאת דורשת , ובצדק.

    די אם אצטט את פרופ´ תמר רוס עצמה במאמר שפורסם בקובץ המצויין ´´ישיבות ובתי מדרשות´´ בהוצאת מרכז זלמן שז´´ר, היא אומרת שם, בהערה 33 למאמרה ´´המהפכה התורנית של הנשים´´ כך: ´´ מגבלה משמעותית הפוגעת בסיכויי הנשים להצמיח תלמידות חכמים ופוסקות מן השורה הראשונה, והמשותפת במידת מה לציבור הדתי-הלאומי בכללו, היא היעדר היחשפות של שנים רבות לים התלמוד ונושאי כליו. כל עוד נשים לא תהיינה מוכנות לאמץ את אידיאולוגיית ההתמסרות הבלעדית ללימוד תורה במשך עשרים שנה, מעטים הסיכויים שתצמחנה משורותיהן מורות הוראה גדולות.´´ – לפיכך, רבקה, גם אם לא ניכנס ל´´מה´´ – אזי גם ל´´איך´´ עדיין לא התכוננו – אנחנו הנשים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*