5 מחשבות על “היבטים חדשים על טבילת נשים

  1. נחמה שלום,

    אהבתי מאד את תיאורייך שמתוכן את מחזקת עד מאד את מקומה של האישה בבית ומחוצה לו.
    בתור אישה נשואה ואם לשני ילדים אני מתחברת מאד למקומה המאזן והמרכז של האישה מחד, והצורך שלה באיזון וחיבור פנימי מאידך.
    אני חושבת שנגעת כאן בנושא מאד רגיש ומאד חשוב לדיון – עולם הרווקות כיום. האם עולם הטהרה דילג על עולמן של הרווקות? האם יש למנוע מהן את הצורך הפנימי לממש אותו?
    די ברור לכולנו שבשל חוסר ידע הלכתי מול המציאות הקשה של מציאת בני זוג לנישואין, אף בעולם הדתי כיום קיימות נשים רווקות רבות שמגיעות לידי קיום יחסים עוד לפני הנישואין ושאינן טובלות משום שתחום זה קיים כיום בעולם הנישואים בלבד. האם אין צורך להתייחס לקיום דבר זה? כיצד ניתן להתייחס אליו במישור ההלכתי וברובד האנושי?
    אשמח להתייחסותך בתור מדריכת כלה, אך גם בתור אישה נבונה שידעה לגעת ברגישות בתחום מהותי זה.

  2. נחמה שלום,

    אהבתי מאד את תיאורייך שמתוכן את מחזקת עד מאד את מקומה של האישה בבית ומחוצה לו.
    בתור אישה נשואה ואם לשני ילדים אני מתחברת מאד למקומה המאזן והמרכז של האישה מחד, והצורך שלה באיזון וחיבור פנימי מאידך.
    אני חושבת שנגעת כאן בנושא מאד רגיש ומאד חשוב לדיון – עולם הרווקות כיום. האם עולם הטהרה דילג על עולמן של הרווקות? האם יש למנוע מהן את הצורך הפנימי לממש אותו?
    די ברור לכולנו שבשל חוסר ידע הלכתי מול המציאות הקשה של מציאת בני זוג לנישואין, אף בעולם הדתי כיום קיימות נשים רווקות רבות שמגיעות לידי קיום יחסים עוד לפני הנישואין ושאינן טובלות משום שתחום זה קיים כיום בעולם הנישואים בלבד. האם אין צורך להתייחס לקיום דבר זה? כיצד ניתן להתייחס אליו במישור ההלכתי וברובד האנושי?
    אשמח להתייחסותך בתור מדריכת כלה, אך גם בתור אישה נבונה שידעה לגעת ברגישות בתחום מהותי זה.

  3. נחמה שלום,

    אהבתי מאד את תיאורייך שמתוכן את מחזקת עד מאד את מקומה של האישה בבית ומחוצה לו.
    בתור אישה נשואה ואם לשני ילדים אני מתחברת מאד למקומה המאזן והמרכז של האישה מחד, והצורך שלה באיזון וחיבור פנימי מאידך.
    אני חושבת שנגעת כאן בנושא מאד רגיש ומאד חשוב לדיון – עולם הרווקות כיום. האם עולם הטהרה דילג על עולמן של הרווקות? האם יש למנוע מהן את הצורך הפנימי לממש אותו?
    די ברור לכולנו שבשל חוסר ידע הלכתי מול המציאות הקשה של מציאת בני זוג לנישואין, אף בעולם הדתי כיום קיימות נשים רווקות רבות שמגיעות לידי קיום יחסים עוד לפני הנישואין ושאינן טובלות משום שתחום זה קיים כיום בעולם הנישואים בלבד. האם אין צורך להתייחס לקיום דבר זה? כיצד ניתן להתייחס אליו במישור ההלכתי וברובד האנושי?
    אשמח להתייחסותך בתור מדריכת כלה, אך גם בתור אישה נבונה שידעה לגעת ברגישות בתחום מהותי זה.

  4. נחמה שלום,

    אהבתי מאד את תיאורייך שמתוכן את מחזקת עד מאד את מקומה של האישה בבית ומחוצה לו.
    בתור אישה נשואה ואם לשני ילדים אני מתחברת מאד למקומה המאזן והמרכז של האישה מחד, והצורך שלה באיזון וחיבור פנימי מאידך.
    אני חושבת שנגעת כאן בנושא מאד רגיש ומאד חשוב לדיון – עולם הרווקות כיום. האם עולם הטהרה דילג על עולמן של הרווקות? האם יש למנוע מהן את הצורך הפנימי לממש אותו?
    די ברור לכולנו שבשל חוסר ידע הלכתי מול המציאות הקשה של מציאת בני זוג לנישואין, אף בעולם הדתי כיום קיימות נשים רווקות רבות שמגיעות לידי קיום יחסים עוד לפני הנישואין ושאינן טובלות משום שתחום זה קיים כיום בעולם הנישואים בלבד. האם אין צורך להתייחס לקיום דבר זה? כיצד ניתן להתייחס אליו במישור ההלכתי וברובד האנושי?
    אשמח להתייחסותך בתור מדריכת כלה, אך גם בתור אישה נבונה שידעה לגעת ברגישות בתחום מהותי זה.

  5. נחמה שלום,

    אהבתי מאד את תיאורייך שמתוכן את מחזקת עד מאד את מקומה של האישה בבית ומחוצה לו.
    בתור אישה נשואה ואם לשני ילדים אני מתחברת מאד למקומה המאזן והמרכז של האישה מחד, והצורך שלה באיזון וחיבור פנימי מאידך.
    אני חושבת שנגעת כאן בנושא מאד רגיש ומאד חשוב לדיון – עולם הרווקות כיום. האם עולם הטהרה דילג על עולמן של הרווקות? האם יש למנוע מהן את הצורך הפנימי לממש אותו?
    די ברור לכולנו שבשל חוסר ידע הלכתי מול המציאות הקשה של מציאת בני זוג לנישואין, אף בעולם הדתי כיום קיימות נשים רווקות רבות שמגיעות לידי קיום יחסים עוד לפני הנישואין ושאינן טובלות משום שתחום זה קיים כיום בעולם הנישואים בלבד. האם אין צורך להתייחס לקיום דבר זה? כיצד ניתן להתייחס אליו במישור ההלכתי וברובד האנושי?
    אשמח להתייחסותך בתור מדריכת כלה, אך גם בתור אישה נבונה שידעה לגעת ברגישות בתחום מהותי זה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*