93 מחשבות על “המתגיירות טובלות, הדיינים צופים

  1. איזו בושה, איך הרבנים לא מתביישים להיות נוכחים. הרי הם מטיפים השכם והערב לצניעות מירבית…
    עד היכן מגיעה הצניעות? ???

  2. אני שמחה לשמוע שמישהו "מהצד הדתי" מבין שהמעשה מעוות ולא נאות. אימי עברה גיור כהלכה לפני כ-35 שנה.
    בסוף לימודי התיכון שלי, שאלתי אותה על תהליך הגיור שעברה. אז נודע לי על הטקס המשפיל והלא נעים, שהיה עליה לעבור על בשרה ושעד היום זכור לה לרעה. כעסתי מאד. הייתי בטוחה ש"עבדו עליה", ניצלו את תמימותה. במקרה יצא לי להתקל באישה שעבדה כעוזרתו של רב, והיא אמרה לי שזהו למעשה החוק-ושזה מצב תקין. אז זהו, שזה לא. זה ממש לא תקין. אני שמחה לשמוע פה ממישהי שמבינה שזה לא תקין ויש לשנות את החוק ההזוי הזה.

  3. האם זה מופיע כך בהלכה שהגברים צריכים לראות את הטבילה ?
    זה באמת לא מובן.
    מה שכתבת שהמצב השתפר ממה שהיה לפני כן, אני לא מסכים איתך. מה שתיארת שהרבנים עמדו בחדר אחר ורק מטים אוזן לשמוע את הברכה, נשמע לי הרבה יותר צנוע.
    למה שינו את זה ?

  4. איזו בושה, איך הרבנים לא מתביישים להיות נוכחים. הרי הם מטיפים השכם והערב לצניעות מירבית…
    עד היכן מגיעה הצניעות? ???

  5. אני שמחה לשמוע שמישהו "מהצד הדתי" מבין שהמעשה מעוות ולא נאות. אימי עברה גיור כהלכה לפני כ-35 שנה.
    בסוף לימודי התיכון שלי, שאלתי אותה על תהליך הגיור שעברה. אז נודע לי על הטקס המשפיל והלא נעים, שהיה עליה לעבור על בשרה ושעד היום זכור לה לרעה. כעסתי מאד. הייתי בטוחה ש"עבדו עליה", ניצלו את תמימותה. במקרה יצא לי להתקל באישה שעבדה כעוזרתו של רב, והיא אמרה לי שזהו למעשה החוק-ושזה מצב תקין. אז זהו, שזה לא. זה ממש לא תקין. אני שמחה לשמוע פה ממישהי שמבינה שזה לא תקין ויש לשנות את החוק ההזוי הזה.

  6. האם זה מופיע כך בהלכה שהגברים צריכים לראות את הטבילה ?
    זה באמת לא מובן.
    מה שכתבת שהמצב השתפר ממה שהיה לפני כן, אני לא מסכים איתך. מה שתיארת שהרבנים עמדו בחדר אחר ורק מטים אוזן לשמוע את הברכה, נשמע לי הרבה יותר צנוע.
    למה שינו את זה ?

  7. איזו בושה, איך הרבנים לא מתביישים להיות נוכחים. הרי הם מטיפים השכם והערב לצניעות מירבית…
    עד היכן מגיעה הצניעות? ???

  8. אני שמחה לשמוע שמישהו "מהצד הדתי" מבין שהמעשה מעוות ולא נאות. אימי עברה גיור כהלכה לפני כ-35 שנה.
    בסוף לימודי התיכון שלי, שאלתי אותה על תהליך הגיור שעברה. אז נודע לי על הטקס המשפיל והלא נעים, שהיה עליה לעבור על בשרה ושעד היום זכור לה לרעה. כעסתי מאד. הייתי בטוחה ש"עבדו עליה", ניצלו את תמימותה. במקרה יצא לי להתקל באישה שעבדה כעוזרתו של רב, והיא אמרה לי שזהו למעשה החוק-ושזה מצב תקין. אז זהו, שזה לא. זה ממש לא תקין. אני שמחה לשמוע פה ממישהי שמבינה שזה לא תקין ויש לשנות את החוק ההזוי הזה.

  9. האם זה מופיע כך בהלכה שהגברים צריכים לראות את הטבילה ?
    זה באמת לא מובן.
    מה שכתבת שהמצב השתפר ממה שהיה לפני כן, אני לא מסכים איתך. מה שתיארת שהרבנים עמדו בחדר אחר ורק מטים אוזן לשמוע את הברכה, נשמע לי הרבה יותר צנוע.
    למה שינו את זה ?

  10. איזו בושה, איך הרבנים לא מתביישים להיות נוכחים. הרי הם מטיפים השכם והערב לצניעות מירבית…
    עד היכן מגיעה הצניעות? ???

  11. אני שמחה לשמוע שמישהו "מהצד הדתי" מבין שהמעשה מעוות ולא נאות. אימי עברה גיור כהלכה לפני כ-35 שנה.
    בסוף לימודי התיכון שלי, שאלתי אותה על תהליך הגיור שעברה. אז נודע לי על הטקס המשפיל והלא נעים, שהיה עליה לעבור על בשרה ושעד היום זכור לה לרעה. כעסתי מאד. הייתי בטוחה ש"עבדו עליה", ניצלו את תמימותה. במקרה יצא לי להתקל באישה שעבדה כעוזרתו של רב, והיא אמרה לי שזהו למעשה החוק-ושזה מצב תקין. אז זהו, שזה לא. זה ממש לא תקין. אני שמחה לשמוע פה ממישהי שמבינה שזה לא תקין ויש לשנות את החוק ההזוי הזה.

  12. האם זה מופיע כך בהלכה שהגברים צריכים לראות את הטבילה ?
    זה באמת לא מובן.
    מה שכתבת שהמצב השתפר ממה שהיה לפני כן, אני לא מסכים איתך. מה שתיארת שהרבנים עמדו בחדר אחר ורק מטים אוזן לשמוע את הברכה, נשמע לי הרבה יותר צנוע.
    למה שינו את זה ?

  13. איזו בושה, איך הרבנים לא מתביישים להיות נוכחים. הרי הם מטיפים השכם והערב לצניעות מירבית…
    עד היכן מגיעה הצניעות? ???

  14. אני שמחה לשמוע שמישהו "מהצד הדתי" מבין שהמעשה מעוות ולא נאות. אימי עברה גיור כהלכה לפני כ-35 שנה.
    בסוף לימודי התיכון שלי, שאלתי אותה על תהליך הגיור שעברה. אז נודע לי על הטקס המשפיל והלא נעים, שהיה עליה לעבור על בשרה ושעד היום זכור לה לרעה. כעסתי מאד. הייתי בטוחה ש"עבדו עליה", ניצלו את תמימותה. במקרה יצא לי להתקל באישה שעבדה כעוזרתו של רב, והיא אמרה לי שזהו למעשה החוק-ושזה מצב תקין. אז זהו, שזה לא. זה ממש לא תקין. אני שמחה לשמוע פה ממישהי שמבינה שזה לא תקין ויש לשנות את החוק ההזוי הזה.

  15. האם זה מופיע כך בהלכה שהגברים צריכים לראות את הטבילה ?
    זה באמת לא מובן.
    מה שכתבת שהמצב השתפר ממה שהיה לפני כן, אני לא מסכים איתך. מה שתיארת שהרבנים עמדו בחדר אחר ורק מטים אוזן לשמוע את הברכה, נשמע לי הרבה יותר צנוע.
    למה שינו את זה ?

  16. איזו בושה, איך הרבנים לא מתביישים להיות נוכחים. הרי הם מטיפים השכם והערב לצניעות מירבית…
    עד היכן מגיעה הצניעות? ???

  17. אני שמחה לשמוע שמישהו "מהצד הדתי" מבין שהמעשה מעוות ולא נאות. אימי עברה גיור כהלכה לפני כ-35 שנה.
    בסוף לימודי התיכון שלי, שאלתי אותה על תהליך הגיור שעברה. אז נודע לי על הטקס המשפיל והלא נעים, שהיה עליה לעבור על בשרה ושעד היום זכור לה לרעה. כעסתי מאד. הייתי בטוחה ש"עבדו עליה", ניצלו את תמימותה. במקרה יצא לי להתקל באישה שעבדה כעוזרתו של רב, והיא אמרה לי שזהו למעשה החוק-ושזה מצב תקין. אז זהו, שזה לא. זה ממש לא תקין. אני שמחה לשמוע פה ממישהי שמבינה שזה לא תקין ויש לשנות את החוק ההזוי הזה.

  18. האם זה מופיע כך בהלכה שהגברים צריכים לראות את הטבילה ?
    זה באמת לא מובן.
    מה שכתבת שהמצב השתפר ממה שהיה לפני כן, אני לא מסכים איתך. מה שתיארת שהרבנים עמדו בחדר אחר ורק מטים אוזן לשמוע את הברכה, נשמע לי הרבה יותר צנוע.
    למה שינו את זה ?

  19. איזו בושה, איך הרבנים לא מתביישים להיות נוכחים. הרי הם מטיפים השכם והערב לצניעות מירבית…
    עד היכן מגיעה הצניעות? ???

  20. אני שמחה לשמוע שמישהו "מהצד הדתי" מבין שהמעשה מעוות ולא נאות. אימי עברה גיור כהלכה לפני כ-35 שנה.
    בסוף לימודי התיכון שלי, שאלתי אותה על תהליך הגיור שעברה. אז נודע לי על הטקס המשפיל והלא נעים, שהיה עליה לעבור על בשרה ושעד היום זכור לה לרעה. כעסתי מאד. הייתי בטוחה ש"עבדו עליה", ניצלו את תמימותה. במקרה יצא לי להתקל באישה שעבדה כעוזרתו של רב, והיא אמרה לי שזהו למעשה החוק-ושזה מצב תקין. אז זהו, שזה לא. זה ממש לא תקין. אני שמחה לשמוע פה ממישהי שמבינה שזה לא תקין ויש לשנות את החוק ההזוי הזה.

  21. האם זה מופיע כך בהלכה שהגברים צריכים לראות את הטבילה ?
    זה באמת לא מובן.
    מה שכתבת שהמצב השתפר ממה שהיה לפני כן, אני לא מסכים איתך. מה שתיארת שהרבנים עמדו בחדר אחר ורק מטים אוזן לשמוע את הברכה, נשמע לי הרבה יותר צנוע.
    למה שינו את זה ?

  22. איזו בושה, איך הרבנים לא מתביישים להיות נוכחים. הרי הם מטיפים השכם והערב לצניעות מירבית…
    עד היכן מגיעה הצניעות? ???

  23. אני שמחה לשמוע שמישהו "מהצד הדתי" מבין שהמעשה מעוות ולא נאות. אימי עברה גיור כהלכה לפני כ-35 שנה.
    בסוף לימודי התיכון שלי, שאלתי אותה על תהליך הגיור שעברה. אז נודע לי על הטקס המשפיל והלא נעים, שהיה עליה לעבור על בשרה ושעד היום זכור לה לרעה. כעסתי מאד. הייתי בטוחה ש"עבדו עליה", ניצלו את תמימותה. במקרה יצא לי להתקל באישה שעבדה כעוזרתו של רב, והיא אמרה לי שזהו למעשה החוק-ושזה מצב תקין. אז זהו, שזה לא. זה ממש לא תקין. אני שמחה לשמוע פה ממישהי שמבינה שזה לא תקין ויש לשנות את החוק ההזוי הזה.

  24. האם זה מופיע כך בהלכה שהגברים צריכים לראות את הטבילה ?
    זה באמת לא מובן.
    מה שכתבת שהמצב השתפר ממה שהיה לפני כן, אני לא מסכים איתך. מה שתיארת שהרבנים עמדו בחדר אחר ורק מטים אוזן לשמוע את הברכה, נשמע לי הרבה יותר צנוע.
    למה שינו את זה ?

  25. איזו בושה, איך הרבנים לא מתביישים להיות נוכחים. הרי הם מטיפים השכם והערב לצניעות מירבית…
    עד היכן מגיעה הצניעות? ???

  26. אני שמחה לשמוע שמישהו "מהצד הדתי" מבין שהמעשה מעוות ולא נאות. אימי עברה גיור כהלכה לפני כ-35 שנה.
    בסוף לימודי התיכון שלי, שאלתי אותה על תהליך הגיור שעברה. אז נודע לי על הטקס המשפיל והלא נעים, שהיה עליה לעבור על בשרה ושעד היום זכור לה לרעה. כעסתי מאד. הייתי בטוחה ש"עבדו עליה", ניצלו את תמימותה. במקרה יצא לי להתקל באישה שעבדה כעוזרתו של רב, והיא אמרה לי שזהו למעשה החוק-ושזה מצב תקין. אז זהו, שזה לא. זה ממש לא תקין. אני שמחה לשמוע פה ממישהי שמבינה שזה לא תקין ויש לשנות את החוק ההזוי הזה.

  27. האם זה מופיע כך בהלכה שהגברים צריכים לראות את הטבילה ?
    זה באמת לא מובן.
    מה שכתבת שהמצב השתפר ממה שהיה לפני כן, אני לא מסכים איתך. מה שתיארת שהרבנים עמדו בחדר אחר ורק מטים אוזן לשמוע את הברכה, נשמע לי הרבה יותר צנוע.
    למה שינו את זה ?

  28. איזו בושה, איך הרבנים לא מתביישים להיות נוכחים. הרי הם מטיפים השכם והערב לצניעות מירבית…
    עד היכן מגיעה הצניעות? ???

  29. אני שמחה לשמוע שמישהו "מהצד הדתי" מבין שהמעשה מעוות ולא נאות. אימי עברה גיור כהלכה לפני כ-35 שנה.
    בסוף לימודי התיכון שלי, שאלתי אותה על תהליך הגיור שעברה. אז נודע לי על הטקס המשפיל והלא נעים, שהיה עליה לעבור על בשרה ושעד היום זכור לה לרעה. כעסתי מאד. הייתי בטוחה ש"עבדו עליה", ניצלו את תמימותה. במקרה יצא לי להתקל באישה שעבדה כעוזרתו של רב, והיא אמרה לי שזהו למעשה החוק-ושזה מצב תקין. אז זהו, שזה לא. זה ממש לא תקין. אני שמחה לשמוע פה ממישהי שמבינה שזה לא תקין ויש לשנות את החוק ההזוי הזה.

  30. האם זה מופיע כך בהלכה שהגברים צריכים לראות את הטבילה ?
    זה באמת לא מובן.
    מה שכתבת שהמצב השתפר ממה שהיה לפני כן, אני לא מסכים איתך. מה שתיארת שהרבנים עמדו בחדר אחר ורק מטים אוזן לשמוע את הברכה, נשמע לי הרבה יותר צנוע.
    למה שינו את זה ?

  31. איזו בושה, איך הרבנים לא מתביישים להיות נוכחים. הרי הם מטיפים השכם והערב לצניעות מירבית…
    עד היכן מגיעה הצניעות? ???

  32. אני שמחה לשמוע שמישהו "מהצד הדתי" מבין שהמעשה מעוות ולא נאות. אימי עברה גיור כהלכה לפני כ-35 שנה.
    בסוף לימודי התיכון שלי, שאלתי אותה על תהליך הגיור שעברה. אז נודע לי על הטקס המשפיל והלא נעים, שהיה עליה לעבור על בשרה ושעד היום זכור לה לרעה. כעסתי מאד. הייתי בטוחה ש"עבדו עליה", ניצלו את תמימותה. במקרה יצא לי להתקל באישה שעבדה כעוזרתו של רב, והיא אמרה לי שזהו למעשה החוק-ושזה מצב תקין. אז זהו, שזה לא. זה ממש לא תקין. אני שמחה לשמוע פה ממישהי שמבינה שזה לא תקין ויש לשנות את החוק ההזוי הזה.

  33. האם זה מופיע כך בהלכה שהגברים צריכים לראות את הטבילה ?
    זה באמת לא מובן.
    מה שכתבת שהמצב השתפר ממה שהיה לפני כן, אני לא מסכים איתך. מה שתיארת שהרבנים עמדו בחדר אחר ורק מטים אוזן לשמוע את הברכה, נשמע לי הרבה יותר צנוע.
    למה שינו את זה ?

  34. איזו בושה, איך הרבנים לא מתביישים להיות נוכחים. הרי הם מטיפים השכם והערב לצניעות מירבית…
    עד היכן מגיעה הצניעות? ???

  35. אני שמחה לשמוע שמישהו "מהצד הדתי" מבין שהמעשה מעוות ולא נאות. אימי עברה גיור כהלכה לפני כ-35 שנה.
    בסוף לימודי התיכון שלי, שאלתי אותה על תהליך הגיור שעברה. אז נודע לי על הטקס המשפיל והלא נעים, שהיה עליה לעבור על בשרה ושעד היום זכור לה לרעה. כעסתי מאד. הייתי בטוחה ש"עבדו עליה", ניצלו את תמימותה. במקרה יצא לי להתקל באישה שעבדה כעוזרתו של רב, והיא אמרה לי שזהו למעשה החוק-ושזה מצב תקין. אז זהו, שזה לא. זה ממש לא תקין. אני שמחה לשמוע פה ממישהי שמבינה שזה לא תקין ויש לשנות את החוק ההזוי הזה.

  36. האם זה מופיע כך בהלכה שהגברים צריכים לראות את הטבילה ?
    זה באמת לא מובן.
    מה שכתבת שהמצב השתפר ממה שהיה לפני כן, אני לא מסכים איתך. מה שתיארת שהרבנים עמדו בחדר אחר ורק מטים אוזן לשמוע את הברכה, נשמע לי הרבה יותר צנוע.
    למה שינו את זה ?

  37. איזו בושה, איך הרבנים לא מתביישים להיות נוכחים. הרי הם מטיפים השכם והערב לצניעות מירבית…
    עד היכן מגיעה הצניעות? ???

  38. אני שמחה לשמוע שמישהו "מהצד הדתי" מבין שהמעשה מעוות ולא נאות. אימי עברה גיור כהלכה לפני כ-35 שנה.
    בסוף לימודי התיכון שלי, שאלתי אותה על תהליך הגיור שעברה. אז נודע לי על הטקס המשפיל והלא נעים, שהיה עליה לעבור על בשרה ושעד היום זכור לה לרעה. כעסתי מאד. הייתי בטוחה ש"עבדו עליה", ניצלו את תמימותה. במקרה יצא לי להתקל באישה שעבדה כעוזרתו של רב, והיא אמרה לי שזהו למעשה החוק-ושזה מצב תקין. אז זהו, שזה לא. זה ממש לא תקין. אני שמחה לשמוע פה ממישהי שמבינה שזה לא תקין ויש לשנות את החוק ההזוי הזה.

  39. האם זה מופיע כך בהלכה שהגברים צריכים לראות את הטבילה ?
    זה באמת לא מובן.
    מה שכתבת שהמצב השתפר ממה שהיה לפני כן, אני לא מסכים איתך. מה שתיארת שהרבנים עמדו בחדר אחר ורק מטים אוזן לשמוע את הברכה, נשמע לי הרבה יותר צנוע.
    למה שינו את זה ?

  40. איזו בושה, איך הרבנים לא מתביישים להיות נוכחים. הרי הם מטיפים השכם והערב לצניעות מירבית…
    עד היכן מגיעה הצניעות? ???

  41. אני שמחה לשמוע שמישהו "מהצד הדתי" מבין שהמעשה מעוות ולא נאות. אימי עברה גיור כהלכה לפני כ-35 שנה.
    בסוף לימודי התיכון שלי, שאלתי אותה על תהליך הגיור שעברה. אז נודע לי על הטקס המשפיל והלא נעים, שהיה עליה לעבור על בשרה ושעד היום זכור לה לרעה. כעסתי מאד. הייתי בטוחה ש"עבדו עליה", ניצלו את תמימותה. במקרה יצא לי להתקל באישה שעבדה כעוזרתו של רב, והיא אמרה לי שזהו למעשה החוק-ושזה מצב תקין. אז זהו, שזה לא. זה ממש לא תקין. אני שמחה לשמוע פה ממישהי שמבינה שזה לא תקין ויש לשנות את החוק ההזוי הזה.

  42. האם זה מופיע כך בהלכה שהגברים צריכים לראות את הטבילה ?
    זה באמת לא מובן.
    מה שכתבת שהמצב השתפר ממה שהיה לפני כן, אני לא מסכים איתך. מה שתיארת שהרבנים עמדו בחדר אחר ורק מטים אוזן לשמוע את הברכה, נשמע לי הרבה יותר צנוע.
    למה שינו את זה ?

  43. איזו בושה, איך הרבנים לא מתביישים להיות נוכחים. הרי הם מטיפים השכם והערב לצניעות מירבית…
    עד היכן מגיעה הצניעות? ???

  44. אני שמחה לשמוע שמישהו "מהצד הדתי" מבין שהמעשה מעוות ולא נאות. אימי עברה גיור כהלכה לפני כ-35 שנה.
    בסוף לימודי התיכון שלי, שאלתי אותה על תהליך הגיור שעברה. אז נודע לי על הטקס המשפיל והלא נעים, שהיה עליה לעבור על בשרה ושעד היום זכור לה לרעה. כעסתי מאד. הייתי בטוחה ש"עבדו עליה", ניצלו את תמימותה. במקרה יצא לי להתקל באישה שעבדה כעוזרתו של רב, והיא אמרה לי שזהו למעשה החוק-ושזה מצב תקין. אז זהו, שזה לא. זה ממש לא תקין. אני שמחה לשמוע פה ממישהי שמבינה שזה לא תקין ויש לשנות את החוק ההזוי הזה.

  45. האם זה מופיע כך בהלכה שהגברים צריכים לראות את הטבילה ?
    זה באמת לא מובן.
    מה שכתבת שהמצב השתפר ממה שהיה לפני כן, אני לא מסכים איתך. מה שתיארת שהרבנים עמדו בחדר אחר ורק מטים אוזן לשמוע את הברכה, נשמע לי הרבה יותר צנוע.
    למה שינו את זה ?

  46. איזו בושה, איך הרבנים לא מתביישים להיות נוכחים. הרי הם מטיפים השכם והערב לצניעות מירבית…
    עד היכן מגיעה הצניעות? ???

  47. אני שמחה לשמוע שמישהו "מהצד הדתי" מבין שהמעשה מעוות ולא נאות. אימי עברה גיור כהלכה לפני כ-35 שנה.
    בסוף לימודי התיכון שלי, שאלתי אותה על תהליך הגיור שעברה. אז נודע לי על הטקס המשפיל והלא נעים, שהיה עליה לעבור על בשרה ושעד היום זכור לה לרעה. כעסתי מאד. הייתי בטוחה ש"עבדו עליה", ניצלו את תמימותה. במקרה יצא לי להתקל באישה שעבדה כעוזרתו של רב, והיא אמרה לי שזהו למעשה החוק-ושזה מצב תקין. אז זהו, שזה לא. זה ממש לא תקין. אני שמחה לשמוע פה ממישהי שמבינה שזה לא תקין ויש לשנות את החוק ההזוי הזה.

  48. האם זה מופיע כך בהלכה שהגברים צריכים לראות את הטבילה ?
    זה באמת לא מובן.
    מה שכתבת שהמצב השתפר ממה שהיה לפני כן, אני לא מסכים איתך. מה שתיארת שהרבנים עמדו בחדר אחר ורק מטים אוזן לשמוע את הברכה, נשמע לי הרבה יותר צנוע.
    למה שינו את זה ?

  49. איזו בושה, איך הרבנים לא מתביישים להיות נוכחים. הרי הם מטיפים השכם והערב לצניעות מירבית…
    עד היכן מגיעה הצניעות? ???

  50. אני שמחה לשמוע שמישהו "מהצד הדתי" מבין שהמעשה מעוות ולא נאות. אימי עברה גיור כהלכה לפני כ-35 שנה.
    בסוף לימודי התיכון שלי, שאלתי אותה על תהליך הגיור שעברה. אז נודע לי על הטקס המשפיל והלא נעים, שהיה עליה לעבור על בשרה ושעד היום זכור לה לרעה. כעסתי מאד. הייתי בטוחה ש"עבדו עליה", ניצלו את תמימותה. במקרה יצא לי להתקל באישה שעבדה כעוזרתו של רב, והיא אמרה לי שזהו למעשה החוק-ושזה מצב תקין. אז זהו, שזה לא. זה ממש לא תקין. אני שמחה לשמוע פה ממישהי שמבינה שזה לא תקין ויש לשנות את החוק ההזוי הזה.

  51. האם זה מופיע כך בהלכה שהגברים צריכים לראות את הטבילה ?
    זה באמת לא מובן.
    מה שכתבת שהמצב השתפר ממה שהיה לפני כן, אני לא מסכים איתך. מה שתיארת שהרבנים עמדו בחדר אחר ורק מטים אוזן לשמוע את הברכה, נשמע לי הרבה יותר צנוע.
    למה שינו את זה ?

  52. איזו בושה, איך הרבנים לא מתביישים להיות נוכחים. הרי הם מטיפים השכם והערב לצניעות מירבית…
    עד היכן מגיעה הצניעות? ???

  53. אני שמחה לשמוע שמישהו "מהצד הדתי" מבין שהמעשה מעוות ולא נאות. אימי עברה גיור כהלכה לפני כ-35 שנה.
    בסוף לימודי התיכון שלי, שאלתי אותה על תהליך הגיור שעברה. אז נודע לי על הטקס המשפיל והלא נעים, שהיה עליה לעבור על בשרה ושעד היום זכור לה לרעה. כעסתי מאד. הייתי בטוחה ש"עבדו עליה", ניצלו את תמימותה. במקרה יצא לי להתקל באישה שעבדה כעוזרתו של רב, והיא אמרה לי שזהו למעשה החוק-ושזה מצב תקין. אז זהו, שזה לא. זה ממש לא תקין. אני שמחה לשמוע פה ממישהי שמבינה שזה לא תקין ויש לשנות את החוק ההזוי הזה.

  54. האם זה מופיע כך בהלכה שהגברים צריכים לראות את הטבילה ?
    זה באמת לא מובן.
    מה שכתבת שהמצב השתפר ממה שהיה לפני כן, אני לא מסכים איתך. מה שתיארת שהרבנים עמדו בחדר אחר ורק מטים אוזן לשמוע את הברכה, נשמע לי הרבה יותר צנוע.
    למה שינו את זה ?

  55. איזו בושה, איך הרבנים לא מתביישים להיות נוכחים. הרי הם מטיפים השכם והערב לצניעות מירבית…
    עד היכן מגיעה הצניעות? ???

  56. אני שמחה לשמוע שמישהו "מהצד הדתי" מבין שהמעשה מעוות ולא נאות. אימי עברה גיור כהלכה לפני כ-35 שנה.
    בסוף לימודי התיכון שלי, שאלתי אותה על תהליך הגיור שעברה. אז נודע לי על הטקס המשפיל והלא נעים, שהיה עליה לעבור על בשרה ושעד היום זכור לה לרעה. כעסתי מאד. הייתי בטוחה ש"עבדו עליה", ניצלו את תמימותה. במקרה יצא לי להתקל באישה שעבדה כעוזרתו של רב, והיא אמרה לי שזהו למעשה החוק-ושזה מצב תקין. אז זהו, שזה לא. זה ממש לא תקין. אני שמחה לשמוע פה ממישהי שמבינה שזה לא תקין ויש לשנות את החוק ההזוי הזה.

  57. האם זה מופיע כך בהלכה שהגברים צריכים לראות את הטבילה ?
    זה באמת לא מובן.
    מה שכתבת שהמצב השתפר ממה שהיה לפני כן, אני לא מסכים איתך. מה שתיארת שהרבנים עמדו בחדר אחר ורק מטים אוזן לשמוע את הברכה, נשמע לי הרבה יותר צנוע.
    למה שינו את זה ?

  58. איזו בושה, איך הרבנים לא מתביישים להיות נוכחים. הרי הם מטיפים השכם והערב לצניעות מירבית…
    עד היכן מגיעה הצניעות? ???

  59. אני שמחה לשמוע שמישהו "מהצד הדתי" מבין שהמעשה מעוות ולא נאות. אימי עברה גיור כהלכה לפני כ-35 שנה.
    בסוף לימודי התיכון שלי, שאלתי אותה על תהליך הגיור שעברה. אז נודע לי על הטקס המשפיל והלא נעים, שהיה עליה לעבור על בשרה ושעד היום זכור לה לרעה. כעסתי מאד. הייתי בטוחה ש"עבדו עליה", ניצלו את תמימותה. במקרה יצא לי להתקל באישה שעבדה כעוזרתו של רב, והיא אמרה לי שזהו למעשה החוק-ושזה מצב תקין. אז זהו, שזה לא. זה ממש לא תקין. אני שמחה לשמוע פה ממישהי שמבינה שזה לא תקין ויש לשנות את החוק ההזוי הזה.

  60. האם זה מופיע כך בהלכה שהגברים צריכים לראות את הטבילה ?
    זה באמת לא מובן.
    מה שכתבת שהמצב השתפר ממה שהיה לפני כן, אני לא מסכים איתך. מה שתיארת שהרבנים עמדו בחדר אחר ורק מטים אוזן לשמוע את הברכה, נשמע לי הרבה יותר צנוע.
    למה שינו את זה ?

  61. איזו בושה, איך הרבנים לא מתביישים להיות נוכחים. הרי הם מטיפים השכם והערב לצניעות מירבית…
    עד היכן מגיעה הצניעות? ???

  62. אני שמחה לשמוע שמישהו "מהצד הדתי" מבין שהמעשה מעוות ולא נאות. אימי עברה גיור כהלכה לפני כ-35 שנה.
    בסוף לימודי התיכון שלי, שאלתי אותה על תהליך הגיור שעברה. אז נודע לי על הטקס המשפיל והלא נעים, שהיה עליה לעבור על בשרה ושעד היום זכור לה לרעה. כעסתי מאד. הייתי בטוחה ש"עבדו עליה", ניצלו את תמימותה. במקרה יצא לי להתקל באישה שעבדה כעוזרתו של רב, והיא אמרה לי שזהו למעשה החוק-ושזה מצב תקין. אז זהו, שזה לא. זה ממש לא תקין. אני שמחה לשמוע פה ממישהי שמבינה שזה לא תקין ויש לשנות את החוק ההזוי הזה.

  63. האם זה מופיע כך בהלכה שהגברים צריכים לראות את הטבילה ?
    זה באמת לא מובן.
    מה שכתבת שהמצב השתפר ממה שהיה לפני כן, אני לא מסכים איתך. מה שתיארת שהרבנים עמדו בחדר אחר ורק מטים אוזן לשמוע את הברכה, נשמע לי הרבה יותר צנוע.
    למה שינו את זה ?

  64. איזו בושה, איך הרבנים לא מתביישים להיות נוכחים. הרי הם מטיפים השכם והערב לצניעות מירבית…
    עד היכן מגיעה הצניעות? ???

  65. אני שמחה לשמוע שמישהו "מהצד הדתי" מבין שהמעשה מעוות ולא נאות. אימי עברה גיור כהלכה לפני כ-35 שנה.
    בסוף לימודי התיכון שלי, שאלתי אותה על תהליך הגיור שעברה. אז נודע לי על הטקס המשפיל והלא נעים, שהיה עליה לעבור על בשרה ושעד היום זכור לה לרעה. כעסתי מאד. הייתי בטוחה ש"עבדו עליה", ניצלו את תמימותה. במקרה יצא לי להתקל באישה שעבדה כעוזרתו של רב, והיא אמרה לי שזהו למעשה החוק-ושזה מצב תקין. אז זהו, שזה לא. זה ממש לא תקין. אני שמחה לשמוע פה ממישהי שמבינה שזה לא תקין ויש לשנות את החוק ההזוי הזה.

  66. האם זה מופיע כך בהלכה שהגברים צריכים לראות את הטבילה ?
    זה באמת לא מובן.
    מה שכתבת שהמצב השתפר ממה שהיה לפני כן, אני לא מסכים איתך. מה שתיארת שהרבנים עמדו בחדר אחר ורק מטים אוזן לשמוע את הברכה, נשמע לי הרבה יותר צנוע.
    למה שינו את זה ?

  67. איזו בושה, איך הרבנים לא מתביישים להיות נוכחים. הרי הם מטיפים השכם והערב לצניעות מירבית…
    עד היכן מגיעה הצניעות? ???

  68. אני שמחה לשמוע שמישהו "מהצד הדתי" מבין שהמעשה מעוות ולא נאות. אימי עברה גיור כהלכה לפני כ-35 שנה.
    בסוף לימודי התיכון שלי, שאלתי אותה על תהליך הגיור שעברה. אז נודע לי על הטקס המשפיל והלא נעים, שהיה עליה לעבור על בשרה ושעד היום זכור לה לרעה. כעסתי מאד. הייתי בטוחה ש"עבדו עליה", ניצלו את תמימותה. במקרה יצא לי להתקל באישה שעבדה כעוזרתו של רב, והיא אמרה לי שזהו למעשה החוק-ושזה מצב תקין. אז זהו, שזה לא. זה ממש לא תקין. אני שמחה לשמוע פה ממישהי שמבינה שזה לא תקין ויש לשנות את החוק ההזוי הזה.

  69. האם זה מופיע כך בהלכה שהגברים צריכים לראות את הטבילה ?
    זה באמת לא מובן.
    מה שכתבת שהמצב השתפר ממה שהיה לפני כן, אני לא מסכים איתך. מה שתיארת שהרבנים עמדו בחדר אחר ורק מטים אוזן לשמוע את הברכה, נשמע לי הרבה יותר צנוע.
    למה שינו את זה ?

  70. איזו בושה, איך הרבנים לא מתביישים להיות נוכחים. הרי הם מטיפים השכם והערב לצניעות מירבית…
    עד היכן מגיעה הצניעות? ???

  71. אני שמחה לשמוע שמישהו "מהצד הדתי" מבין שהמעשה מעוות ולא נאות. אימי עברה גיור כהלכה לפני כ-35 שנה.
    בסוף לימודי התיכון שלי, שאלתי אותה על תהליך הגיור שעברה. אז נודע לי על הטקס המשפיל והלא נעים, שהיה עליה לעבור על בשרה ושעד היום זכור לה לרעה. כעסתי מאד. הייתי בטוחה ש"עבדו עליה", ניצלו את תמימותה. במקרה יצא לי להתקל באישה שעבדה כעוזרתו של רב, והיא אמרה לי שזהו למעשה החוק-ושזה מצב תקין. אז זהו, שזה לא. זה ממש לא תקין. אני שמחה לשמוע פה ממישהי שמבינה שזה לא תקין ויש לשנות את החוק ההזוי הזה.

  72. האם זה מופיע כך בהלכה שהגברים צריכים לראות את הטבילה ?
    זה באמת לא מובן.
    מה שכתבת שהמצב השתפר ממה שהיה לפני כן, אני לא מסכים איתך. מה שתיארת שהרבנים עמדו בחדר אחר ורק מטים אוזן לשמוע את הברכה, נשמע לי הרבה יותר צנוע.
    למה שינו את זה ?

  73. איזו בושה, איך הרבנים לא מתביישים להיות נוכחים. הרי הם מטיפים השכם והערב לצניעות מירבית…
    עד היכן מגיעה הצניעות? ???

  74. אני שמחה לשמוע שמישהו "מהצד הדתי" מבין שהמעשה מעוות ולא נאות. אימי עברה גיור כהלכה לפני כ-35 שנה.
    בסוף לימודי התיכון שלי, שאלתי אותה על תהליך הגיור שעברה. אז נודע לי על הטקס המשפיל והלא נעים, שהיה עליה לעבור על בשרה ושעד היום זכור לה לרעה. כעסתי מאד. הייתי בטוחה ש"עבדו עליה", ניצלו את תמימותה. במקרה יצא לי להתקל באישה שעבדה כעוזרתו של רב, והיא אמרה לי שזהו למעשה החוק-ושזה מצב תקין. אז זהו, שזה לא. זה ממש לא תקין. אני שמחה לשמוע פה ממישהי שמבינה שזה לא תקין ויש לשנות את החוק ההזוי הזה.

  75. האם זה מופיע כך בהלכה שהגברים צריכים לראות את הטבילה ?
    זה באמת לא מובן.
    מה שכתבת שהמצב השתפר ממה שהיה לפני כן, אני לא מסכים איתך. מה שתיארת שהרבנים עמדו בחדר אחר ורק מטים אוזן לשמוע את הברכה, נשמע לי הרבה יותר צנוע.
    למה שינו את זה ?

  76. איזו בושה, איך הרבנים לא מתביישים להיות נוכחים. הרי הם מטיפים השכם והערב לצניעות מירבית…
    עד היכן מגיעה הצניעות? ???

  77. אני שמחה לשמוע שמישהו "מהצד הדתי" מבין שהמעשה מעוות ולא נאות. אימי עברה גיור כהלכה לפני כ-35 שנה.
    בסוף לימודי התיכון שלי, שאלתי אותה על תהליך הגיור שעברה. אז נודע לי על הטקס המשפיל והלא נעים, שהיה עליה לעבור על בשרה ושעד היום זכור לה לרעה. כעסתי מאד. הייתי בטוחה ש"עבדו עליה", ניצלו את תמימותה. במקרה יצא לי להתקל באישה שעבדה כעוזרתו של רב, והיא אמרה לי שזהו למעשה החוק-ושזה מצב תקין. אז זהו, שזה לא. זה ממש לא תקין. אני שמחה לשמוע פה ממישהי שמבינה שזה לא תקין ויש לשנות את החוק ההזוי הזה.

  78. האם זה מופיע כך בהלכה שהגברים צריכים לראות את הטבילה ?
    זה באמת לא מובן.
    מה שכתבת שהמצב השתפר ממה שהיה לפני כן, אני לא מסכים איתך. מה שתיארת שהרבנים עמדו בחדר אחר ורק מטים אוזן לשמוע את הברכה, נשמע לי הרבה יותר צנוע.
    למה שינו את זה ?

  79. איזו בושה, איך הרבנים לא מתביישים להיות נוכחים. הרי הם מטיפים השכם והערב לצניעות מירבית…
    עד היכן מגיעה הצניעות? ???

  80. אני שמחה לשמוע שמישהו "מהצד הדתי" מבין שהמעשה מעוות ולא נאות. אימי עברה גיור כהלכה לפני כ-35 שנה.
    בסוף לימודי התיכון שלי, שאלתי אותה על תהליך הגיור שעברה. אז נודע לי על הטקס המשפיל והלא נעים, שהיה עליה לעבור על בשרה ושעד היום זכור לה לרעה. כעסתי מאד. הייתי בטוחה ש"עבדו עליה", ניצלו את תמימותה. במקרה יצא לי להתקל באישה שעבדה כעוזרתו של רב, והיא אמרה לי שזהו למעשה החוק-ושזה מצב תקין. אז זהו, שזה לא. זה ממש לא תקין. אני שמחה לשמוע פה ממישהי שמבינה שזה לא תקין ויש לשנות את החוק ההזוי הזה.

  81. האם זה מופיע כך בהלכה שהגברים צריכים לראות את הטבילה ?
    זה באמת לא מובן.
    מה שכתבת שהמצב השתפר ממה שהיה לפני כן, אני לא מסכים איתך. מה שתיארת שהרבנים עמדו בחדר אחר ורק מטים אוזן לשמוע את הברכה, נשמע לי הרבה יותר צנוע.
    למה שינו את זה ?

  82. איזו בושה, איך הרבנים לא מתביישים להיות נוכחים. הרי הם מטיפים השכם והערב לצניעות מירבית…
    עד היכן מגיעה הצניעות? ???

  83. אני שמחה לשמוע שמישהו "מהצד הדתי" מבין שהמעשה מעוות ולא נאות. אימי עברה גיור כהלכה לפני כ-35 שנה.
    בסוף לימודי התיכון שלי, שאלתי אותה על תהליך הגיור שעברה. אז נודע לי על הטקס המשפיל והלא נעים, שהיה עליה לעבור על בשרה ושעד היום זכור לה לרעה. כעסתי מאד. הייתי בטוחה ש"עבדו עליה", ניצלו את תמימותה. במקרה יצא לי להתקל באישה שעבדה כעוזרתו של רב, והיא אמרה לי שזהו למעשה החוק-ושזה מצב תקין. אז זהו, שזה לא. זה ממש לא תקין. אני שמחה לשמוע פה ממישהי שמבינה שזה לא תקין ויש לשנות את החוק ההזוי הזה.

  84. האם זה מופיע כך בהלכה שהגברים צריכים לראות את הטבילה ?
    זה באמת לא מובן.
    מה שכתבת שהמצב השתפר ממה שהיה לפני כן, אני לא מסכים איתך. מה שתיארת שהרבנים עמדו בחדר אחר ורק מטים אוזן לשמוע את הברכה, נשמע לי הרבה יותר צנוע.
    למה שינו את זה ?

  85. איזו בושה, איך הרבנים לא מתביישים להיות נוכחים. הרי הם מטיפים השכם והערב לצניעות מירבית…
    עד היכן מגיעה הצניעות? ???

  86. אני שמחה לשמוע שמישהו "מהצד הדתי" מבין שהמעשה מעוות ולא נאות. אימי עברה גיור כהלכה לפני כ-35 שנה.
    בסוף לימודי התיכון שלי, שאלתי אותה על תהליך הגיור שעברה. אז נודע לי על הטקס המשפיל והלא נעים, שהיה עליה לעבור על בשרה ושעד היום זכור לה לרעה. כעסתי מאד. הייתי בטוחה ש"עבדו עליה", ניצלו את תמימותה. במקרה יצא לי להתקל באישה שעבדה כעוזרתו של רב, והיא אמרה לי שזהו למעשה החוק-ושזה מצב תקין. אז זהו, שזה לא. זה ממש לא תקין. אני שמחה לשמוע פה ממישהי שמבינה שזה לא תקין ויש לשנות את החוק ההזוי הזה.

  87. האם זה מופיע כך בהלכה שהגברים צריכים לראות את הטבילה ?
    זה באמת לא מובן.
    מה שכתבת שהמצב השתפר ממה שהיה לפני כן, אני לא מסכים איתך. מה שתיארת שהרבנים עמדו בחדר אחר ורק מטים אוזן לשמוע את הברכה, נשמע לי הרבה יותר צנוע.
    למה שינו את זה ?

  88. איזו בושה, איך הרבנים לא מתביישים להיות נוכחים. הרי הם מטיפים השכם והערב לצניעות מירבית…
    עד היכן מגיעה הצניעות? ???

  89. אני שמחה לשמוע שמישהו "מהצד הדתי" מבין שהמעשה מעוות ולא נאות. אימי עברה גיור כהלכה לפני כ-35 שנה.
    בסוף לימודי התיכון שלי, שאלתי אותה על תהליך הגיור שעברה. אז נודע לי על הטקס המשפיל והלא נעים, שהיה עליה לעבור על בשרה ושעד היום זכור לה לרעה. כעסתי מאד. הייתי בטוחה ש"עבדו עליה", ניצלו את תמימותה. במקרה יצא לי להתקל באישה שעבדה כעוזרתו של רב, והיא אמרה לי שזהו למעשה החוק-ושזה מצב תקין. אז זהו, שזה לא. זה ממש לא תקין. אני שמחה לשמוע פה ממישהי שמבינה שזה לא תקין ויש לשנות את החוק ההזוי הזה.

  90. האם זה מופיע כך בהלכה שהגברים צריכים לראות את הטבילה ?
    זה באמת לא מובן.
    מה שכתבת שהמצב השתפר ממה שהיה לפני כן, אני לא מסכים איתך. מה שתיארת שהרבנים עמדו בחדר אחר ורק מטים אוזן לשמוע את הברכה, נשמע לי הרבה יותר צנוע.
    למה שינו את זה ?

  91. איזו בושה, איך הרבנים לא מתביישים להיות נוכחים. הרי הם מטיפים השכם והערב לצניעות מירבית…
    עד היכן מגיעה הצניעות? ???

  92. אני שמחה לשמוע שמישהו "מהצד הדתי" מבין שהמעשה מעוות ולא נאות. אימי עברה גיור כהלכה לפני כ-35 שנה.
    בסוף לימודי התיכון שלי, שאלתי אותה על תהליך הגיור שעברה. אז נודע לי על הטקס המשפיל והלא נעים, שהיה עליה לעבור על בשרה ושעד היום זכור לה לרעה. כעסתי מאד. הייתי בטוחה ש"עבדו עליה", ניצלו את תמימותה. במקרה יצא לי להתקל באישה שעבדה כעוזרתו של רב, והיא אמרה לי שזהו למעשה החוק-ושזה מצב תקין. אז זהו, שזה לא. זה ממש לא תקין. אני שמחה לשמוע פה ממישהי שמבינה שזה לא תקין ויש לשנות את החוק ההזוי הזה.

  93. האם זה מופיע כך בהלכה שהגברים צריכים לראות את הטבילה ?
    זה באמת לא מובן.
    מה שכתבת שהמצב השתפר ממה שהיה לפני כן, אני לא מסכים איתך. מה שתיארת שהרבנים עמדו בחדר אחר ורק מטים אוזן לשמוע את הברכה, נשמע לי הרבה יותר צנוע.
    למה שינו את זה ?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*