140 מחשבות על “לא עוד הסתרה!

  1. טוב שקולך כתב את ההבהרה הזו. עם זאת היה לי לא נעים לענות בשם קולך לשאלות שהופנו אלי:
    האם קולך פרש מהפורום? למה? האם ההצהרה והכעס של חנה קהת על כך שהרב אלון המשיך ללמד – הוא על דעת התנועה כולה?

  2. שדיברה בשם נשות קולך למחרת הפרסום ואמרה שנשות קולך פרשו צהפורום כי לא שותפו בכל הדיונים (והרי לא בכל מקרה מעורבים כולם) ?! ומה לגבי דבריה שהיו צריכים לשבת בהרכב שדן ברב אלון גם חצי נשים – האם קולך סוברות שבמקרה הנידון צריכות גם נשים לשבת? האם לא הגזמנו עם נושא השיוויון עד כדי כך ?

  3. תקנה עושים מכן תחוק ואת אומרות על היריקות של הפורום הזה עליכן שזה גשם.
    חבל שאתן משפילות את עצמכן.
    הייתן צריכות לעזוב את הפורום השובניסטי הזה.
    העלבה שלכן זה העלבה של כולנו, הנשים.

  4. אור, למה קולך הגזימו? זה ברור שרבנים יכולים להיות בהרכבים של בנות ולשמוע את כל הפרטים האינטימיים רק לנשים אסור להיות בהרכב שדן בבנים?
    חוץ מזה שזה חוק בפורום שתמיד יהיה חצי נשים והן גם נשות המקצוע, בקרב הרבנים שלא מבינים כלום בזה. יכולת לקרוא בדבריהם כמה שהם לא מבינים מה זו הטרדה מינית

  5. הרעיון של הרכבים שווים בא למשל למנוע את תסמונת קופלוביץ. גם אם הנשים בפורום לא צריכות להיות מעורות בפרטי העדויות, עדיין יש למגמה ולניסיון שאנחנו מביאות חשיבות רבה, ולהדרתנו מהדיון בכל שלב כולל ההחלטה על החתימה – יש משקל קריטי. לפרוש או לא זו שאלה טקטית. המהות נפגעה קשה, ונקווה למהלך של תיקון.

  6. טוב שקולך כתב את ההבהרה הזו. עם זאת היה לי לא נעים לענות בשם קולך לשאלות שהופנו אלי:
    האם קולך פרש מהפורום? למה? האם ההצהרה והכעס של חנה קהת על כך שהרב אלון המשיך ללמד – הוא על דעת התנועה כולה?

  7. שדיברה בשם נשות קולך למחרת הפרסום ואמרה שנשות קולך פרשו צהפורום כי לא שותפו בכל הדיונים (והרי לא בכל מקרה מעורבים כולם) ?! ומה לגבי דבריה שהיו צריכים לשבת בהרכב שדן ברב אלון גם חצי נשים – האם קולך סוברות שבמקרה הנידון צריכות גם נשים לשבת? האם לא הגזמנו עם נושא השיוויון עד כדי כך ?

  8. תקנה עושים מכן תחוק ואת אומרות על היריקות של הפורום הזה עליכן שזה גשם.
    חבל שאתן משפילות את עצמכן.
    הייתן צריכות לעזוב את הפורום השובניסטי הזה.
    העלבה שלכן זה העלבה של כולנו, הנשים.

  9. אור, למה קולך הגזימו? זה ברור שרבנים יכולים להיות בהרכבים של בנות ולשמוע את כל הפרטים האינטימיים רק לנשים אסור להיות בהרכב שדן בבנים?
    חוץ מזה שזה חוק בפורום שתמיד יהיה חצי נשים והן גם נשות המקצוע, בקרב הרבנים שלא מבינים כלום בזה. יכולת לקרוא בדבריהם כמה שהם לא מבינים מה זו הטרדה מינית

  10. הרעיון של הרכבים שווים בא למשל למנוע את תסמונת קופלוביץ. גם אם הנשים בפורום לא צריכות להיות מעורות בפרטי העדויות, עדיין יש למגמה ולניסיון שאנחנו מביאות חשיבות רבה, ולהדרתנו מהדיון בכל שלב כולל ההחלטה על החתימה – יש משקל קריטי. לפרוש או לא זו שאלה טקטית. המהות נפגעה קשה, ונקווה למהלך של תיקון.

  11. טוב שקולך כתב את ההבהרה הזו. עם זאת היה לי לא נעים לענות בשם קולך לשאלות שהופנו אלי:
    האם קולך פרש מהפורום? למה? האם ההצהרה והכעס של חנה קהת על כך שהרב אלון המשיך ללמד – הוא על דעת התנועה כולה?

  12. שדיברה בשם נשות קולך למחרת הפרסום ואמרה שנשות קולך פרשו צהפורום כי לא שותפו בכל הדיונים (והרי לא בכל מקרה מעורבים כולם) ?! ומה לגבי דבריה שהיו צריכים לשבת בהרכב שדן ברב אלון גם חצי נשים – האם קולך סוברות שבמקרה הנידון צריכות גם נשים לשבת? האם לא הגזמנו עם נושא השיוויון עד כדי כך ?

  13. תקנה עושים מכן תחוק ואת אומרות על היריקות של הפורום הזה עליכן שזה גשם.
    חבל שאתן משפילות את עצמכן.
    הייתן צריכות לעזוב את הפורום השובניסטי הזה.
    העלבה שלכן זה העלבה של כולנו, הנשים.

  14. אור, למה קולך הגזימו? זה ברור שרבנים יכולים להיות בהרכבים של בנות ולשמוע את כל הפרטים האינטימיים רק לנשים אסור להיות בהרכב שדן בבנים?
    חוץ מזה שזה חוק בפורום שתמיד יהיה חצי נשים והן גם נשות המקצוע, בקרב הרבנים שלא מבינים כלום בזה. יכולת לקרוא בדבריהם כמה שהם לא מבינים מה זו הטרדה מינית

  15. הרעיון של הרכבים שווים בא למשל למנוע את תסמונת קופלוביץ. גם אם הנשים בפורום לא צריכות להיות מעורות בפרטי העדויות, עדיין יש למגמה ולניסיון שאנחנו מביאות חשיבות רבה, ולהדרתנו מהדיון בכל שלב כולל ההחלטה על החתימה – יש משקל קריטי. לפרוש או לא זו שאלה טקטית. המהות נפגעה קשה, ונקווה למהלך של תיקון.

  16. טוב שקולך כתב את ההבהרה הזו. עם זאת היה לי לא נעים לענות בשם קולך לשאלות שהופנו אלי:
    האם קולך פרש מהפורום? למה? האם ההצהרה והכעס של חנה קהת על כך שהרב אלון המשיך ללמד – הוא על דעת התנועה כולה?

  17. שדיברה בשם נשות קולך למחרת הפרסום ואמרה שנשות קולך פרשו צהפורום כי לא שותפו בכל הדיונים (והרי לא בכל מקרה מעורבים כולם) ?! ומה לגבי דבריה שהיו צריכים לשבת בהרכב שדן ברב אלון גם חצי נשים – האם קולך סוברות שבמקרה הנידון צריכות גם נשים לשבת? האם לא הגזמנו עם נושא השיוויון עד כדי כך ?

  18. תקנה עושים מכן תחוק ואת אומרות על היריקות של הפורום הזה עליכן שזה גשם.
    חבל שאתן משפילות את עצמכן.
    הייתן צריכות לעזוב את הפורום השובניסטי הזה.
    העלבה שלכן זה העלבה של כולנו, הנשים.

  19. אור, למה קולך הגזימו? זה ברור שרבנים יכולים להיות בהרכבים של בנות ולשמוע את כל הפרטים האינטימיים רק לנשים אסור להיות בהרכב שדן בבנים?
    חוץ מזה שזה חוק בפורום שתמיד יהיה חצי נשים והן גם נשות המקצוע, בקרב הרבנים שלא מבינים כלום בזה. יכולת לקרוא בדבריהם כמה שהם לא מבינים מה זו הטרדה מינית

  20. הרעיון של הרכבים שווים בא למשל למנוע את תסמונת קופלוביץ. גם אם הנשים בפורום לא צריכות להיות מעורות בפרטי העדויות, עדיין יש למגמה ולניסיון שאנחנו מביאות חשיבות רבה, ולהדרתנו מהדיון בכל שלב כולל ההחלטה על החתימה – יש משקל קריטי. לפרוש או לא זו שאלה טקטית. המהות נפגעה קשה, ונקווה למהלך של תיקון.

  21. טוב שקולך כתב את ההבהרה הזו. עם זאת היה לי לא נעים לענות בשם קולך לשאלות שהופנו אלי:
    האם קולך פרש מהפורום? למה? האם ההצהרה והכעס של חנה קהת על כך שהרב אלון המשיך ללמד – הוא על דעת התנועה כולה?

  22. שדיברה בשם נשות קולך למחרת הפרסום ואמרה שנשות קולך פרשו צהפורום כי לא שותפו בכל הדיונים (והרי לא בכל מקרה מעורבים כולם) ?! ומה לגבי דבריה שהיו צריכים לשבת בהרכב שדן ברב אלון גם חצי נשים – האם קולך סוברות שבמקרה הנידון צריכות גם נשים לשבת? האם לא הגזמנו עם נושא השיוויון עד כדי כך ?

  23. תקנה עושים מכן תחוק ואת אומרות על היריקות של הפורום הזה עליכן שזה גשם.
    חבל שאתן משפילות את עצמכן.
    הייתן צריכות לעזוב את הפורום השובניסטי הזה.
    העלבה שלכן זה העלבה של כולנו, הנשים.

  24. אור, למה קולך הגזימו? זה ברור שרבנים יכולים להיות בהרכבים של בנות ולשמוע את כל הפרטים האינטימיים רק לנשים אסור להיות בהרכב שדן בבנים?
    חוץ מזה שזה חוק בפורום שתמיד יהיה חצי נשים והן גם נשות המקצוע, בקרב הרבנים שלא מבינים כלום בזה. יכולת לקרוא בדבריהם כמה שהם לא מבינים מה זו הטרדה מינית

  25. הרעיון של הרכבים שווים בא למשל למנוע את תסמונת קופלוביץ. גם אם הנשים בפורום לא צריכות להיות מעורות בפרטי העדויות, עדיין יש למגמה ולניסיון שאנחנו מביאות חשיבות רבה, ולהדרתנו מהדיון בכל שלב כולל ההחלטה על החתימה – יש משקל קריטי. לפרוש או לא זו שאלה טקטית. המהות נפגעה קשה, ונקווה למהלך של תיקון.

  26. טוב שקולך כתב את ההבהרה הזו. עם זאת היה לי לא נעים לענות בשם קולך לשאלות שהופנו אלי:
    האם קולך פרש מהפורום? למה? האם ההצהרה והכעס של חנה קהת על כך שהרב אלון המשיך ללמד – הוא על דעת התנועה כולה?

  27. שדיברה בשם נשות קולך למחרת הפרסום ואמרה שנשות קולך פרשו צהפורום כי לא שותפו בכל הדיונים (והרי לא בכל מקרה מעורבים כולם) ?! ומה לגבי דבריה שהיו צריכים לשבת בהרכב שדן ברב אלון גם חצי נשים – האם קולך סוברות שבמקרה הנידון צריכות גם נשים לשבת? האם לא הגזמנו עם נושא השיוויון עד כדי כך ?

  28. תקנה עושים מכן תחוק ואת אומרות על היריקות של הפורום הזה עליכן שזה גשם.
    חבל שאתן משפילות את עצמכן.
    הייתן צריכות לעזוב את הפורום השובניסטי הזה.
    העלבה שלכן זה העלבה של כולנו, הנשים.

  29. אור, למה קולך הגזימו? זה ברור שרבנים יכולים להיות בהרכבים של בנות ולשמוע את כל הפרטים האינטימיים רק לנשים אסור להיות בהרכב שדן בבנים?
    חוץ מזה שזה חוק בפורום שתמיד יהיה חצי נשים והן גם נשות המקצוע, בקרב הרבנים שלא מבינים כלום בזה. יכולת לקרוא בדבריהם כמה שהם לא מבינים מה זו הטרדה מינית

  30. הרעיון של הרכבים שווים בא למשל למנוע את תסמונת קופלוביץ. גם אם הנשים בפורום לא צריכות להיות מעורות בפרטי העדויות, עדיין יש למגמה ולניסיון שאנחנו מביאות חשיבות רבה, ולהדרתנו מהדיון בכל שלב כולל ההחלטה על החתימה – יש משקל קריטי. לפרוש או לא זו שאלה טקטית. המהות נפגעה קשה, ונקווה למהלך של תיקון.

  31. טוב שקולך כתב את ההבהרה הזו. עם זאת היה לי לא נעים לענות בשם קולך לשאלות שהופנו אלי:
    האם קולך פרש מהפורום? למה? האם ההצהרה והכעס של חנה קהת על כך שהרב אלון המשיך ללמד – הוא על דעת התנועה כולה?

  32. שדיברה בשם נשות קולך למחרת הפרסום ואמרה שנשות קולך פרשו צהפורום כי לא שותפו בכל הדיונים (והרי לא בכל מקרה מעורבים כולם) ?! ומה לגבי דבריה שהיו צריכים לשבת בהרכב שדן ברב אלון גם חצי נשים – האם קולך סוברות שבמקרה הנידון צריכות גם נשים לשבת? האם לא הגזמנו עם נושא השיוויון עד כדי כך ?

  33. תקנה עושים מכן תחוק ואת אומרות על היריקות של הפורום הזה עליכן שזה גשם.
    חבל שאתן משפילות את עצמכן.
    הייתן צריכות לעזוב את הפורום השובניסטי הזה.
    העלבה שלכן זה העלבה של כולנו, הנשים.

  34. אור, למה קולך הגזימו? זה ברור שרבנים יכולים להיות בהרכבים של בנות ולשמוע את כל הפרטים האינטימיים רק לנשים אסור להיות בהרכב שדן בבנים?
    חוץ מזה שזה חוק בפורום שתמיד יהיה חצי נשים והן גם נשות המקצוע, בקרב הרבנים שלא מבינים כלום בזה. יכולת לקרוא בדבריהם כמה שהם לא מבינים מה זו הטרדה מינית

  35. הרעיון של הרכבים שווים בא למשל למנוע את תסמונת קופלוביץ. גם אם הנשים בפורום לא צריכות להיות מעורות בפרטי העדויות, עדיין יש למגמה ולניסיון שאנחנו מביאות חשיבות רבה, ולהדרתנו מהדיון בכל שלב כולל ההחלטה על החתימה – יש משקל קריטי. לפרוש או לא זו שאלה טקטית. המהות נפגעה קשה, ונקווה למהלך של תיקון.

  36. טוב שקולך כתב את ההבהרה הזו. עם זאת היה לי לא נעים לענות בשם קולך לשאלות שהופנו אלי:
    האם קולך פרש מהפורום? למה? האם ההצהרה והכעס של חנה קהת על כך שהרב אלון המשיך ללמד – הוא על דעת התנועה כולה?

  37. שדיברה בשם נשות קולך למחרת הפרסום ואמרה שנשות קולך פרשו צהפורום כי לא שותפו בכל הדיונים (והרי לא בכל מקרה מעורבים כולם) ?! ומה לגבי דבריה שהיו צריכים לשבת בהרכב שדן ברב אלון גם חצי נשים – האם קולך סוברות שבמקרה הנידון צריכות גם נשים לשבת? האם לא הגזמנו עם נושא השיוויון עד כדי כך ?

  38. תקנה עושים מכן תחוק ואת אומרות על היריקות של הפורום הזה עליכן שזה גשם.
    חבל שאתן משפילות את עצמכן.
    הייתן צריכות לעזוב את הפורום השובניסטי הזה.
    העלבה שלכן זה העלבה של כולנו, הנשים.

  39. אור, למה קולך הגזימו? זה ברור שרבנים יכולים להיות בהרכבים של בנות ולשמוע את כל הפרטים האינטימיים רק לנשים אסור להיות בהרכב שדן בבנים?
    חוץ מזה שזה חוק בפורום שתמיד יהיה חצי נשים והן גם נשות המקצוע, בקרב הרבנים שלא מבינים כלום בזה. יכולת לקרוא בדבריהם כמה שהם לא מבינים מה זו הטרדה מינית

  40. הרעיון של הרכבים שווים בא למשל למנוע את תסמונת קופלוביץ. גם אם הנשים בפורום לא צריכות להיות מעורות בפרטי העדויות, עדיין יש למגמה ולניסיון שאנחנו מביאות חשיבות רבה, ולהדרתנו מהדיון בכל שלב כולל ההחלטה על החתימה – יש משקל קריטי. לפרוש או לא זו שאלה טקטית. המהות נפגעה קשה, ונקווה למהלך של תיקון.

  41. טוב שקולך כתב את ההבהרה הזו. עם זאת היה לי לא נעים לענות בשם קולך לשאלות שהופנו אלי:
    האם קולך פרש מהפורום? למה? האם ההצהרה והכעס של חנה קהת על כך שהרב אלון המשיך ללמד – הוא על דעת התנועה כולה?

  42. שדיברה בשם נשות קולך למחרת הפרסום ואמרה שנשות קולך פרשו צהפורום כי לא שותפו בכל הדיונים (והרי לא בכל מקרה מעורבים כולם) ?! ומה לגבי דבריה שהיו צריכים לשבת בהרכב שדן ברב אלון גם חצי נשים – האם קולך סוברות שבמקרה הנידון צריכות גם נשים לשבת? האם לא הגזמנו עם נושא השיוויון עד כדי כך ?

  43. תקנה עושים מכן תחוק ואת אומרות על היריקות של הפורום הזה עליכן שזה גשם.
    חבל שאתן משפילות את עצמכן.
    הייתן צריכות לעזוב את הפורום השובניסטי הזה.
    העלבה שלכן זה העלבה של כולנו, הנשים.

  44. אור, למה קולך הגזימו? זה ברור שרבנים יכולים להיות בהרכבים של בנות ולשמוע את כל הפרטים האינטימיים רק לנשים אסור להיות בהרכב שדן בבנים?
    חוץ מזה שזה חוק בפורום שתמיד יהיה חצי נשים והן גם נשות המקצוע, בקרב הרבנים שלא מבינים כלום בזה. יכולת לקרוא בדבריהם כמה שהם לא מבינים מה זו הטרדה מינית

  45. הרעיון של הרכבים שווים בא למשל למנוע את תסמונת קופלוביץ. גם אם הנשים בפורום לא צריכות להיות מעורות בפרטי העדויות, עדיין יש למגמה ולניסיון שאנחנו מביאות חשיבות רבה, ולהדרתנו מהדיון בכל שלב כולל ההחלטה על החתימה – יש משקל קריטי. לפרוש או לא זו שאלה טקטית. המהות נפגעה קשה, ונקווה למהלך של תיקון.

  46. טוב שקולך כתב את ההבהרה הזו. עם זאת היה לי לא נעים לענות בשם קולך לשאלות שהופנו אלי:
    האם קולך פרש מהפורום? למה? האם ההצהרה והכעס של חנה קהת על כך שהרב אלון המשיך ללמד – הוא על דעת התנועה כולה?

  47. שדיברה בשם נשות קולך למחרת הפרסום ואמרה שנשות קולך פרשו צהפורום כי לא שותפו בכל הדיונים (והרי לא בכל מקרה מעורבים כולם) ?! ומה לגבי דבריה שהיו צריכים לשבת בהרכב שדן ברב אלון גם חצי נשים – האם קולך סוברות שבמקרה הנידון צריכות גם נשים לשבת? האם לא הגזמנו עם נושא השיוויון עד כדי כך ?

  48. תקנה עושים מכן תחוק ואת אומרות על היריקות של הפורום הזה עליכן שזה גשם.
    חבל שאתן משפילות את עצמכן.
    הייתן צריכות לעזוב את הפורום השובניסטי הזה.
    העלבה שלכן זה העלבה של כולנו, הנשים.

  49. אור, למה קולך הגזימו? זה ברור שרבנים יכולים להיות בהרכבים של בנות ולשמוע את כל הפרטים האינטימיים רק לנשים אסור להיות בהרכב שדן בבנים?
    חוץ מזה שזה חוק בפורום שתמיד יהיה חצי נשים והן גם נשות המקצוע, בקרב הרבנים שלא מבינים כלום בזה. יכולת לקרוא בדבריהם כמה שהם לא מבינים מה זו הטרדה מינית

  50. הרעיון של הרכבים שווים בא למשל למנוע את תסמונת קופלוביץ. גם אם הנשים בפורום לא צריכות להיות מעורות בפרטי העדויות, עדיין יש למגמה ולניסיון שאנחנו מביאות חשיבות רבה, ולהדרתנו מהדיון בכל שלב כולל ההחלטה על החתימה – יש משקל קריטי. לפרוש או לא זו שאלה טקטית. המהות נפגעה קשה, ונקווה למהלך של תיקון.

  51. טוב שקולך כתב את ההבהרה הזו. עם זאת היה לי לא נעים לענות בשם קולך לשאלות שהופנו אלי:
    האם קולך פרש מהפורום? למה? האם ההצהרה והכעס של חנה קהת על כך שהרב אלון המשיך ללמד – הוא על דעת התנועה כולה?

  52. שדיברה בשם נשות קולך למחרת הפרסום ואמרה שנשות קולך פרשו צהפורום כי לא שותפו בכל הדיונים (והרי לא בכל מקרה מעורבים כולם) ?! ומה לגבי דבריה שהיו צריכים לשבת בהרכב שדן ברב אלון גם חצי נשים – האם קולך סוברות שבמקרה הנידון צריכות גם נשים לשבת? האם לא הגזמנו עם נושא השיוויון עד כדי כך ?

  53. תקנה עושים מכן תחוק ואת אומרות על היריקות של הפורום הזה עליכן שזה גשם.
    חבל שאתן משפילות את עצמכן.
    הייתן צריכות לעזוב את הפורום השובניסטי הזה.
    העלבה שלכן זה העלבה של כולנו, הנשים.

  54. אור, למה קולך הגזימו? זה ברור שרבנים יכולים להיות בהרכבים של בנות ולשמוע את כל הפרטים האינטימיים רק לנשים אסור להיות בהרכב שדן בבנים?
    חוץ מזה שזה חוק בפורום שתמיד יהיה חצי נשים והן גם נשות המקצוע, בקרב הרבנים שלא מבינים כלום בזה. יכולת לקרוא בדבריהם כמה שהם לא מבינים מה זו הטרדה מינית

  55. הרעיון של הרכבים שווים בא למשל למנוע את תסמונת קופלוביץ. גם אם הנשים בפורום לא צריכות להיות מעורות בפרטי העדויות, עדיין יש למגמה ולניסיון שאנחנו מביאות חשיבות רבה, ולהדרתנו מהדיון בכל שלב כולל ההחלטה על החתימה – יש משקל קריטי. לפרוש או לא זו שאלה טקטית. המהות נפגעה קשה, ונקווה למהלך של תיקון.

  56. טוב שקולך כתב את ההבהרה הזו. עם זאת היה לי לא נעים לענות בשם קולך לשאלות שהופנו אלי:
    האם קולך פרש מהפורום? למה? האם ההצהרה והכעס של חנה קהת על כך שהרב אלון המשיך ללמד – הוא על דעת התנועה כולה?

  57. שדיברה בשם נשות קולך למחרת הפרסום ואמרה שנשות קולך פרשו צהפורום כי לא שותפו בכל הדיונים (והרי לא בכל מקרה מעורבים כולם) ?! ומה לגבי דבריה שהיו צריכים לשבת בהרכב שדן ברב אלון גם חצי נשים – האם קולך סוברות שבמקרה הנידון צריכות גם נשים לשבת? האם לא הגזמנו עם נושא השיוויון עד כדי כך ?

  58. תקנה עושים מכן תחוק ואת אומרות על היריקות של הפורום הזה עליכן שזה גשם.
    חבל שאתן משפילות את עצמכן.
    הייתן צריכות לעזוב את הפורום השובניסטי הזה.
    העלבה שלכן זה העלבה של כולנו, הנשים.

  59. אור, למה קולך הגזימו? זה ברור שרבנים יכולים להיות בהרכבים של בנות ולשמוע את כל הפרטים האינטימיים רק לנשים אסור להיות בהרכב שדן בבנים?
    חוץ מזה שזה חוק בפורום שתמיד יהיה חצי נשים והן גם נשות המקצוע, בקרב הרבנים שלא מבינים כלום בזה. יכולת לקרוא בדבריהם כמה שהם לא מבינים מה זו הטרדה מינית

  60. הרעיון של הרכבים שווים בא למשל למנוע את תסמונת קופלוביץ. גם אם הנשים בפורום לא צריכות להיות מעורות בפרטי העדויות, עדיין יש למגמה ולניסיון שאנחנו מביאות חשיבות רבה, ולהדרתנו מהדיון בכל שלב כולל ההחלטה על החתימה – יש משקל קריטי. לפרוש או לא זו שאלה טקטית. המהות נפגעה קשה, ונקווה למהלך של תיקון.

  61. טוב שקולך כתב את ההבהרה הזו. עם זאת היה לי לא נעים לענות בשם קולך לשאלות שהופנו אלי:
    האם קולך פרש מהפורום? למה? האם ההצהרה והכעס של חנה קהת על כך שהרב אלון המשיך ללמד – הוא על דעת התנועה כולה?

  62. שדיברה בשם נשות קולך למחרת הפרסום ואמרה שנשות קולך פרשו צהפורום כי לא שותפו בכל הדיונים (והרי לא בכל מקרה מעורבים כולם) ?! ומה לגבי דבריה שהיו צריכים לשבת בהרכב שדן ברב אלון גם חצי נשים – האם קולך סוברות שבמקרה הנידון צריכות גם נשים לשבת? האם לא הגזמנו עם נושא השיוויון עד כדי כך ?

  63. תקנה עושים מכן תחוק ואת אומרות על היריקות של הפורום הזה עליכן שזה גשם.
    חבל שאתן משפילות את עצמכן.
    הייתן צריכות לעזוב את הפורום השובניסטי הזה.
    העלבה שלכן זה העלבה של כולנו, הנשים.

  64. אור, למה קולך הגזימו? זה ברור שרבנים יכולים להיות בהרכבים של בנות ולשמוע את כל הפרטים האינטימיים רק לנשים אסור להיות בהרכב שדן בבנים?
    חוץ מזה שזה חוק בפורום שתמיד יהיה חצי נשים והן גם נשות המקצוע, בקרב הרבנים שלא מבינים כלום בזה. יכולת לקרוא בדבריהם כמה שהם לא מבינים מה זו הטרדה מינית

  65. הרעיון של הרכבים שווים בא למשל למנוע את תסמונת קופלוביץ. גם אם הנשים בפורום לא צריכות להיות מעורות בפרטי העדויות, עדיין יש למגמה ולניסיון שאנחנו מביאות חשיבות רבה, ולהדרתנו מהדיון בכל שלב כולל ההחלטה על החתימה – יש משקל קריטי. לפרוש או לא זו שאלה טקטית. המהות נפגעה קשה, ונקווה למהלך של תיקון.

  66. טוב שקולך כתב את ההבהרה הזו. עם זאת היה לי לא נעים לענות בשם קולך לשאלות שהופנו אלי:
    האם קולך פרש מהפורום? למה? האם ההצהרה והכעס של חנה קהת על כך שהרב אלון המשיך ללמד – הוא על דעת התנועה כולה?

  67. שדיברה בשם נשות קולך למחרת הפרסום ואמרה שנשות קולך פרשו צהפורום כי לא שותפו בכל הדיונים (והרי לא בכל מקרה מעורבים כולם) ?! ומה לגבי דבריה שהיו צריכים לשבת בהרכב שדן ברב אלון גם חצי נשים – האם קולך סוברות שבמקרה הנידון צריכות גם נשים לשבת? האם לא הגזמנו עם נושא השיוויון עד כדי כך ?

  68. תקנה עושים מכן תחוק ואת אומרות על היריקות של הפורום הזה עליכן שזה גשם.
    חבל שאתן משפילות את עצמכן.
    הייתן צריכות לעזוב את הפורום השובניסטי הזה.
    העלבה שלכן זה העלבה של כולנו, הנשים.

  69. אור, למה קולך הגזימו? זה ברור שרבנים יכולים להיות בהרכבים של בנות ולשמוע את כל הפרטים האינטימיים רק לנשים אסור להיות בהרכב שדן בבנים?
    חוץ מזה שזה חוק בפורום שתמיד יהיה חצי נשים והן גם נשות המקצוע, בקרב הרבנים שלא מבינים כלום בזה. יכולת לקרוא בדבריהם כמה שהם לא מבינים מה זו הטרדה מינית

  70. הרעיון של הרכבים שווים בא למשל למנוע את תסמונת קופלוביץ. גם אם הנשים בפורום לא צריכות להיות מעורות בפרטי העדויות, עדיין יש למגמה ולניסיון שאנחנו מביאות חשיבות רבה, ולהדרתנו מהדיון בכל שלב כולל ההחלטה על החתימה – יש משקל קריטי. לפרוש או לא זו שאלה טקטית. המהות נפגעה קשה, ונקווה למהלך של תיקון.

  71. טוב שקולך כתב את ההבהרה הזו. עם זאת היה לי לא נעים לענות בשם קולך לשאלות שהופנו אלי:
    האם קולך פרש מהפורום? למה? האם ההצהרה והכעס של חנה קהת על כך שהרב אלון המשיך ללמד – הוא על דעת התנועה כולה?

  72. שדיברה בשם נשות קולך למחרת הפרסום ואמרה שנשות קולך פרשו צהפורום כי לא שותפו בכל הדיונים (והרי לא בכל מקרה מעורבים כולם) ?! ומה לגבי דבריה שהיו צריכים לשבת בהרכב שדן ברב אלון גם חצי נשים – האם קולך סוברות שבמקרה הנידון צריכות גם נשים לשבת? האם לא הגזמנו עם נושא השיוויון עד כדי כך ?

  73. תקנה עושים מכן תחוק ואת אומרות על היריקות של הפורום הזה עליכן שזה גשם.
    חבל שאתן משפילות את עצמכן.
    הייתן צריכות לעזוב את הפורום השובניסטי הזה.
    העלבה שלכן זה העלבה של כולנו, הנשים.

  74. אור, למה קולך הגזימו? זה ברור שרבנים יכולים להיות בהרכבים של בנות ולשמוע את כל הפרטים האינטימיים רק לנשים אסור להיות בהרכב שדן בבנים?
    חוץ מזה שזה חוק בפורום שתמיד יהיה חצי נשים והן גם נשות המקצוע, בקרב הרבנים שלא מבינים כלום בזה. יכולת לקרוא בדבריהם כמה שהם לא מבינים מה זו הטרדה מינית

  75. הרעיון של הרכבים שווים בא למשל למנוע את תסמונת קופלוביץ. גם אם הנשים בפורום לא צריכות להיות מעורות בפרטי העדויות, עדיין יש למגמה ולניסיון שאנחנו מביאות חשיבות רבה, ולהדרתנו מהדיון בכל שלב כולל ההחלטה על החתימה – יש משקל קריטי. לפרוש או לא זו שאלה טקטית. המהות נפגעה קשה, ונקווה למהלך של תיקון.

  76. טוב שקולך כתב את ההבהרה הזו. עם זאת היה לי לא נעים לענות בשם קולך לשאלות שהופנו אלי:
    האם קולך פרש מהפורום? למה? האם ההצהרה והכעס של חנה קהת על כך שהרב אלון המשיך ללמד – הוא על דעת התנועה כולה?

  77. שדיברה בשם נשות קולך למחרת הפרסום ואמרה שנשות קולך פרשו צהפורום כי לא שותפו בכל הדיונים (והרי לא בכל מקרה מעורבים כולם) ?! ומה לגבי דבריה שהיו צריכים לשבת בהרכב שדן ברב אלון גם חצי נשים – האם קולך סוברות שבמקרה הנידון צריכות גם נשים לשבת? האם לא הגזמנו עם נושא השיוויון עד כדי כך ?

  78. תקנה עושים מכן תחוק ואת אומרות על היריקות של הפורום הזה עליכן שזה גשם.
    חבל שאתן משפילות את עצמכן.
    הייתן צריכות לעזוב את הפורום השובניסטי הזה.
    העלבה שלכן זה העלבה של כולנו, הנשים.

  79. אור, למה קולך הגזימו? זה ברור שרבנים יכולים להיות בהרכבים של בנות ולשמוע את כל הפרטים האינטימיים רק לנשים אסור להיות בהרכב שדן בבנים?
    חוץ מזה שזה חוק בפורום שתמיד יהיה חצי נשים והן גם נשות המקצוע, בקרב הרבנים שלא מבינים כלום בזה. יכולת לקרוא בדבריהם כמה שהם לא מבינים מה זו הטרדה מינית

  80. הרעיון של הרכבים שווים בא למשל למנוע את תסמונת קופלוביץ. גם אם הנשים בפורום לא צריכות להיות מעורות בפרטי העדויות, עדיין יש למגמה ולניסיון שאנחנו מביאות חשיבות רבה, ולהדרתנו מהדיון בכל שלב כולל ההחלטה על החתימה – יש משקל קריטי. לפרוש או לא זו שאלה טקטית. המהות נפגעה קשה, ונקווה למהלך של תיקון.

  81. טוב שקולך כתב את ההבהרה הזו. עם זאת היה לי לא נעים לענות בשם קולך לשאלות שהופנו אלי:
    האם קולך פרש מהפורום? למה? האם ההצהרה והכעס של חנה קהת על כך שהרב אלון המשיך ללמד – הוא על דעת התנועה כולה?

  82. שדיברה בשם נשות קולך למחרת הפרסום ואמרה שנשות קולך פרשו צהפורום כי לא שותפו בכל הדיונים (והרי לא בכל מקרה מעורבים כולם) ?! ומה לגבי דבריה שהיו צריכים לשבת בהרכב שדן ברב אלון גם חצי נשים – האם קולך סוברות שבמקרה הנידון צריכות גם נשים לשבת? האם לא הגזמנו עם נושא השיוויון עד כדי כך ?

  83. תקנה עושים מכן תחוק ואת אומרות על היריקות של הפורום הזה עליכן שזה גשם.
    חבל שאתן משפילות את עצמכן.
    הייתן צריכות לעזוב את הפורום השובניסטי הזה.
    העלבה שלכן זה העלבה של כולנו, הנשים.

  84. אור, למה קולך הגזימו? זה ברור שרבנים יכולים להיות בהרכבים של בנות ולשמוע את כל הפרטים האינטימיים רק לנשים אסור להיות בהרכב שדן בבנים?
    חוץ מזה שזה חוק בפורום שתמיד יהיה חצי נשים והן גם נשות המקצוע, בקרב הרבנים שלא מבינים כלום בזה. יכולת לקרוא בדבריהם כמה שהם לא מבינים מה זו הטרדה מינית

  85. הרעיון של הרכבים שווים בא למשל למנוע את תסמונת קופלוביץ. גם אם הנשים בפורום לא צריכות להיות מעורות בפרטי העדויות, עדיין יש למגמה ולניסיון שאנחנו מביאות חשיבות רבה, ולהדרתנו מהדיון בכל שלב כולל ההחלטה על החתימה – יש משקל קריטי. לפרוש או לא זו שאלה טקטית. המהות נפגעה קשה, ונקווה למהלך של תיקון.

  86. טוב שקולך כתב את ההבהרה הזו. עם זאת היה לי לא נעים לענות בשם קולך לשאלות שהופנו אלי:
    האם קולך פרש מהפורום? למה? האם ההצהרה והכעס של חנה קהת על כך שהרב אלון המשיך ללמד – הוא על דעת התנועה כולה?

  87. שדיברה בשם נשות קולך למחרת הפרסום ואמרה שנשות קולך פרשו צהפורום כי לא שותפו בכל הדיונים (והרי לא בכל מקרה מעורבים כולם) ?! ומה לגבי דבריה שהיו צריכים לשבת בהרכב שדן ברב אלון גם חצי נשים – האם קולך סוברות שבמקרה הנידון צריכות גם נשים לשבת? האם לא הגזמנו עם נושא השיוויון עד כדי כך ?

  88. תקנה עושים מכן תחוק ואת אומרות על היריקות של הפורום הזה עליכן שזה גשם.
    חבל שאתן משפילות את עצמכן.
    הייתן צריכות לעזוב את הפורום השובניסטי הזה.
    העלבה שלכן זה העלבה של כולנו, הנשים.

  89. אור, למה קולך הגזימו? זה ברור שרבנים יכולים להיות בהרכבים של בנות ולשמוע את כל הפרטים האינטימיים רק לנשים אסור להיות בהרכב שדן בבנים?
    חוץ מזה שזה חוק בפורום שתמיד יהיה חצי נשים והן גם נשות המקצוע, בקרב הרבנים שלא מבינים כלום בזה. יכולת לקרוא בדבריהם כמה שהם לא מבינים מה זו הטרדה מינית

  90. הרעיון של הרכבים שווים בא למשל למנוע את תסמונת קופלוביץ. גם אם הנשים בפורום לא צריכות להיות מעורות בפרטי העדויות, עדיין יש למגמה ולניסיון שאנחנו מביאות חשיבות רבה, ולהדרתנו מהדיון בכל שלב כולל ההחלטה על החתימה – יש משקל קריטי. לפרוש או לא זו שאלה טקטית. המהות נפגעה קשה, ונקווה למהלך של תיקון.

  91. טוב שקולך כתב את ההבהרה הזו. עם זאת היה לי לא נעים לענות בשם קולך לשאלות שהופנו אלי:
    האם קולך פרש מהפורום? למה? האם ההצהרה והכעס של חנה קהת על כך שהרב אלון המשיך ללמד – הוא על דעת התנועה כולה?

  92. שדיברה בשם נשות קולך למחרת הפרסום ואמרה שנשות קולך פרשו צהפורום כי לא שותפו בכל הדיונים (והרי לא בכל מקרה מעורבים כולם) ?! ומה לגבי דבריה שהיו צריכים לשבת בהרכב שדן ברב אלון גם חצי נשים – האם קולך סוברות שבמקרה הנידון צריכות גם נשים לשבת? האם לא הגזמנו עם נושא השיוויון עד כדי כך ?

  93. תקנה עושים מכן תחוק ואת אומרות על היריקות של הפורום הזה עליכן שזה גשם.
    חבל שאתן משפילות את עצמכן.
    הייתן צריכות לעזוב את הפורום השובניסטי הזה.
    העלבה שלכן זה העלבה של כולנו, הנשים.

  94. אור, למה קולך הגזימו? זה ברור שרבנים יכולים להיות בהרכבים של בנות ולשמוע את כל הפרטים האינטימיים רק לנשים אסור להיות בהרכב שדן בבנים?
    חוץ מזה שזה חוק בפורום שתמיד יהיה חצי נשים והן גם נשות המקצוע, בקרב הרבנים שלא מבינים כלום בזה. יכולת לקרוא בדבריהם כמה שהם לא מבינים מה זו הטרדה מינית

  95. הרעיון של הרכבים שווים בא למשל למנוע את תסמונת קופלוביץ. גם אם הנשים בפורום לא צריכות להיות מעורות בפרטי העדויות, עדיין יש למגמה ולניסיון שאנחנו מביאות חשיבות רבה, ולהדרתנו מהדיון בכל שלב כולל ההחלטה על החתימה – יש משקל קריטי. לפרוש או לא זו שאלה טקטית. המהות נפגעה קשה, ונקווה למהלך של תיקון.

  96. טוב שקולך כתב את ההבהרה הזו. עם זאת היה לי לא נעים לענות בשם קולך לשאלות שהופנו אלי:
    האם קולך פרש מהפורום? למה? האם ההצהרה והכעס של חנה קהת על כך שהרב אלון המשיך ללמד – הוא על דעת התנועה כולה?

  97. שדיברה בשם נשות קולך למחרת הפרסום ואמרה שנשות קולך פרשו צהפורום כי לא שותפו בכל הדיונים (והרי לא בכל מקרה מעורבים כולם) ?! ומה לגבי דבריה שהיו צריכים לשבת בהרכב שדן ברב אלון גם חצי נשים – האם קולך סוברות שבמקרה הנידון צריכות גם נשים לשבת? האם לא הגזמנו עם נושא השיוויון עד כדי כך ?

  98. תקנה עושים מכן תחוק ואת אומרות על היריקות של הפורום הזה עליכן שזה גשם.
    חבל שאתן משפילות את עצמכן.
    הייתן צריכות לעזוב את הפורום השובניסטי הזה.
    העלבה שלכן זה העלבה של כולנו, הנשים.

  99. אור, למה קולך הגזימו? זה ברור שרבנים יכולים להיות בהרכבים של בנות ולשמוע את כל הפרטים האינטימיים רק לנשים אסור להיות בהרכב שדן בבנים?
    חוץ מזה שזה חוק בפורום שתמיד יהיה חצי נשים והן גם נשות המקצוע, בקרב הרבנים שלא מבינים כלום בזה. יכולת לקרוא בדבריהם כמה שהם לא מבינים מה זו הטרדה מינית

  100. הרעיון של הרכבים שווים בא למשל למנוע את תסמונת קופלוביץ. גם אם הנשים בפורום לא צריכות להיות מעורות בפרטי העדויות, עדיין יש למגמה ולניסיון שאנחנו מביאות חשיבות רבה, ולהדרתנו מהדיון בכל שלב כולל ההחלטה על החתימה – יש משקל קריטי. לפרוש או לא זו שאלה טקטית. המהות נפגעה קשה, ונקווה למהלך של תיקון.

  101. טוב שקולך כתב את ההבהרה הזו. עם זאת היה לי לא נעים לענות בשם קולך לשאלות שהופנו אלי:
    האם קולך פרש מהפורום? למה? האם ההצהרה והכעס של חנה קהת על כך שהרב אלון המשיך ללמד – הוא על דעת התנועה כולה?

  102. שדיברה בשם נשות קולך למחרת הפרסום ואמרה שנשות קולך פרשו צהפורום כי לא שותפו בכל הדיונים (והרי לא בכל מקרה מעורבים כולם) ?! ומה לגבי דבריה שהיו צריכים לשבת בהרכב שדן ברב אלון גם חצי נשים – האם קולך סוברות שבמקרה הנידון צריכות גם נשים לשבת? האם לא הגזמנו עם נושא השיוויון עד כדי כך ?

  103. תקנה עושים מכן תחוק ואת אומרות על היריקות של הפורום הזה עליכן שזה גשם.
    חבל שאתן משפילות את עצמכן.
    הייתן צריכות לעזוב את הפורום השובניסטי הזה.
    העלבה שלכן זה העלבה של כולנו, הנשים.

  104. אור, למה קולך הגזימו? זה ברור שרבנים יכולים להיות בהרכבים של בנות ולשמוע את כל הפרטים האינטימיים רק לנשים אסור להיות בהרכב שדן בבנים?
    חוץ מזה שזה חוק בפורום שתמיד יהיה חצי נשים והן גם נשות המקצוע, בקרב הרבנים שלא מבינים כלום בזה. יכולת לקרוא בדבריהם כמה שהם לא מבינים מה זו הטרדה מינית

  105. הרעיון של הרכבים שווים בא למשל למנוע את תסמונת קופלוביץ. גם אם הנשים בפורום לא צריכות להיות מעורות בפרטי העדויות, עדיין יש למגמה ולניסיון שאנחנו מביאות חשיבות רבה, ולהדרתנו מהדיון בכל שלב כולל ההחלטה על החתימה – יש משקל קריטי. לפרוש או לא זו שאלה טקטית. המהות נפגעה קשה, ונקווה למהלך של תיקון.

  106. טוב שקולך כתב את ההבהרה הזו. עם זאת היה לי לא נעים לענות בשם קולך לשאלות שהופנו אלי:
    האם קולך פרש מהפורום? למה? האם ההצהרה והכעס של חנה קהת על כך שהרב אלון המשיך ללמד – הוא על דעת התנועה כולה?

  107. שדיברה בשם נשות קולך למחרת הפרסום ואמרה שנשות קולך פרשו צהפורום כי לא שותפו בכל הדיונים (והרי לא בכל מקרה מעורבים כולם) ?! ומה לגבי דבריה שהיו צריכים לשבת בהרכב שדן ברב אלון גם חצי נשים – האם קולך סוברות שבמקרה הנידון צריכות גם נשים לשבת? האם לא הגזמנו עם נושא השיוויון עד כדי כך ?

  108. תקנה עושים מכן תחוק ואת אומרות על היריקות של הפורום הזה עליכן שזה גשם.
    חבל שאתן משפילות את עצמכן.
    הייתן צריכות לעזוב את הפורום השובניסטי הזה.
    העלבה שלכן זה העלבה של כולנו, הנשים.

  109. אור, למה קולך הגזימו? זה ברור שרבנים יכולים להיות בהרכבים של בנות ולשמוע את כל הפרטים האינטימיים רק לנשים אסור להיות בהרכב שדן בבנים?
    חוץ מזה שזה חוק בפורום שתמיד יהיה חצי נשים והן גם נשות המקצוע, בקרב הרבנים שלא מבינים כלום בזה. יכולת לקרוא בדבריהם כמה שהם לא מבינים מה זו הטרדה מינית

  110. הרעיון של הרכבים שווים בא למשל למנוע את תסמונת קופלוביץ. גם אם הנשים בפורום לא צריכות להיות מעורות בפרטי העדויות, עדיין יש למגמה ולניסיון שאנחנו מביאות חשיבות רבה, ולהדרתנו מהדיון בכל שלב כולל ההחלטה על החתימה – יש משקל קריטי. לפרוש או לא זו שאלה טקטית. המהות נפגעה קשה, ונקווה למהלך של תיקון.

  111. טוב שקולך כתב את ההבהרה הזו. עם זאת היה לי לא נעים לענות בשם קולך לשאלות שהופנו אלי:
    האם קולך פרש מהפורום? למה? האם ההצהרה והכעס של חנה קהת על כך שהרב אלון המשיך ללמד – הוא על דעת התנועה כולה?

  112. שדיברה בשם נשות קולך למחרת הפרסום ואמרה שנשות קולך פרשו צהפורום כי לא שותפו בכל הדיונים (והרי לא בכל מקרה מעורבים כולם) ?! ומה לגבי דבריה שהיו צריכים לשבת בהרכב שדן ברב אלון גם חצי נשים – האם קולך סוברות שבמקרה הנידון צריכות גם נשים לשבת? האם לא הגזמנו עם נושא השיוויון עד כדי כך ?

  113. תקנה עושים מכן תחוק ואת אומרות על היריקות של הפורום הזה עליכן שזה גשם.
    חבל שאתן משפילות את עצמכן.
    הייתן צריכות לעזוב את הפורום השובניסטי הזה.
    העלבה שלכן זה העלבה של כולנו, הנשים.

  114. אור, למה קולך הגזימו? זה ברור שרבנים יכולים להיות בהרכבים של בנות ולשמוע את כל הפרטים האינטימיים רק לנשים אסור להיות בהרכב שדן בבנים?
    חוץ מזה שזה חוק בפורום שתמיד יהיה חצי נשים והן גם נשות המקצוע, בקרב הרבנים שלא מבינים כלום בזה. יכולת לקרוא בדבריהם כמה שהם לא מבינים מה זו הטרדה מינית

  115. הרעיון של הרכבים שווים בא למשל למנוע את תסמונת קופלוביץ. גם אם הנשים בפורום לא צריכות להיות מעורות בפרטי העדויות, עדיין יש למגמה ולניסיון שאנחנו מביאות חשיבות רבה, ולהדרתנו מהדיון בכל שלב כולל ההחלטה על החתימה – יש משקל קריטי. לפרוש או לא זו שאלה טקטית. המהות נפגעה קשה, ונקווה למהלך של תיקון.

  116. טוב שקולך כתב את ההבהרה הזו. עם זאת היה לי לא נעים לענות בשם קולך לשאלות שהופנו אלי:
    האם קולך פרש מהפורום? למה? האם ההצהרה והכעס של חנה קהת על כך שהרב אלון המשיך ללמד – הוא על דעת התנועה כולה?

  117. שדיברה בשם נשות קולך למחרת הפרסום ואמרה שנשות קולך פרשו צהפורום כי לא שותפו בכל הדיונים (והרי לא בכל מקרה מעורבים כולם) ?! ומה לגבי דבריה שהיו צריכים לשבת בהרכב שדן ברב אלון גם חצי נשים – האם קולך סוברות שבמקרה הנידון צריכות גם נשים לשבת? האם לא הגזמנו עם נושא השיוויון עד כדי כך ?

  118. תקנה עושים מכן תחוק ואת אומרות על היריקות של הפורום הזה עליכן שזה גשם.
    חבל שאתן משפילות את עצמכן.
    הייתן צריכות לעזוב את הפורום השובניסטי הזה.
    העלבה שלכן זה העלבה של כולנו, הנשים.

  119. אור, למה קולך הגזימו? זה ברור שרבנים יכולים להיות בהרכבים של בנות ולשמוע את כל הפרטים האינטימיים רק לנשים אסור להיות בהרכב שדן בבנים?
    חוץ מזה שזה חוק בפורום שתמיד יהיה חצי נשים והן גם נשות המקצוע, בקרב הרבנים שלא מבינים כלום בזה. יכולת לקרוא בדבריהם כמה שהם לא מבינים מה זו הטרדה מינית

  120. הרעיון של הרכבים שווים בא למשל למנוע את תסמונת קופלוביץ. גם אם הנשים בפורום לא צריכות להיות מעורות בפרטי העדויות, עדיין יש למגמה ולניסיון שאנחנו מביאות חשיבות רבה, ולהדרתנו מהדיון בכל שלב כולל ההחלטה על החתימה – יש משקל קריטי. לפרוש או לא זו שאלה טקטית. המהות נפגעה קשה, ונקווה למהלך של תיקון.

  121. טוב שקולך כתב את ההבהרה הזו. עם זאת היה לי לא נעים לענות בשם קולך לשאלות שהופנו אלי:
    האם קולך פרש מהפורום? למה? האם ההצהרה והכעס של חנה קהת על כך שהרב אלון המשיך ללמד – הוא על דעת התנועה כולה?

  122. שדיברה בשם נשות קולך למחרת הפרסום ואמרה שנשות קולך פרשו צהפורום כי לא שותפו בכל הדיונים (והרי לא בכל מקרה מעורבים כולם) ?! ומה לגבי דבריה שהיו צריכים לשבת בהרכב שדן ברב אלון גם חצי נשים – האם קולך סוברות שבמקרה הנידון צריכות גם נשים לשבת? האם לא הגזמנו עם נושא השיוויון עד כדי כך ?

  123. תקנה עושים מכן תחוק ואת אומרות על היריקות של הפורום הזה עליכן שזה גשם.
    חבל שאתן משפילות את עצמכן.
    הייתן צריכות לעזוב את הפורום השובניסטי הזה.
    העלבה שלכן זה העלבה של כולנו, הנשים.

  124. אור, למה קולך הגזימו? זה ברור שרבנים יכולים להיות בהרכבים של בנות ולשמוע את כל הפרטים האינטימיים רק לנשים אסור להיות בהרכב שדן בבנים?
    חוץ מזה שזה חוק בפורום שתמיד יהיה חצי נשים והן גם נשות המקצוע, בקרב הרבנים שלא מבינים כלום בזה. יכולת לקרוא בדבריהם כמה שהם לא מבינים מה זו הטרדה מינית

  125. הרעיון של הרכבים שווים בא למשל למנוע את תסמונת קופלוביץ. גם אם הנשים בפורום לא צריכות להיות מעורות בפרטי העדויות, עדיין יש למגמה ולניסיון שאנחנו מביאות חשיבות רבה, ולהדרתנו מהדיון בכל שלב כולל ההחלטה על החתימה – יש משקל קריטי. לפרוש או לא זו שאלה טקטית. המהות נפגעה קשה, ונקווה למהלך של תיקון.

  126. טוב שקולך כתב את ההבהרה הזו. עם זאת היה לי לא נעים לענות בשם קולך לשאלות שהופנו אלי:
    האם קולך פרש מהפורום? למה? האם ההצהרה והכעס של חנה קהת על כך שהרב אלון המשיך ללמד – הוא על דעת התנועה כולה?

  127. שדיברה בשם נשות קולך למחרת הפרסום ואמרה שנשות קולך פרשו צהפורום כי לא שותפו בכל הדיונים (והרי לא בכל מקרה מעורבים כולם) ?! ומה לגבי דבריה שהיו צריכים לשבת בהרכב שדן ברב אלון גם חצי נשים – האם קולך סוברות שבמקרה הנידון צריכות גם נשים לשבת? האם לא הגזמנו עם נושא השיוויון עד כדי כך ?

  128. תקנה עושים מכן תחוק ואת אומרות על היריקות של הפורום הזה עליכן שזה גשם.
    חבל שאתן משפילות את עצמכן.
    הייתן צריכות לעזוב את הפורום השובניסטי הזה.
    העלבה שלכן זה העלבה של כולנו, הנשים.

  129. אור, למה קולך הגזימו? זה ברור שרבנים יכולים להיות בהרכבים של בנות ולשמוע את כל הפרטים האינטימיים רק לנשים אסור להיות בהרכב שדן בבנים?
    חוץ מזה שזה חוק בפורום שתמיד יהיה חצי נשים והן גם נשות המקצוע, בקרב הרבנים שלא מבינים כלום בזה. יכולת לקרוא בדבריהם כמה שהם לא מבינים מה זו הטרדה מינית

  130. הרעיון של הרכבים שווים בא למשל למנוע את תסמונת קופלוביץ. גם אם הנשים בפורום לא צריכות להיות מעורות בפרטי העדויות, עדיין יש למגמה ולניסיון שאנחנו מביאות חשיבות רבה, ולהדרתנו מהדיון בכל שלב כולל ההחלטה על החתימה – יש משקל קריטי. לפרוש או לא זו שאלה טקטית. המהות נפגעה קשה, ונקווה למהלך של תיקון.

  131. טוב שקולך כתב את ההבהרה הזו. עם זאת היה לי לא נעים לענות בשם קולך לשאלות שהופנו אלי:
    האם קולך פרש מהפורום? למה? האם ההצהרה והכעס של חנה קהת על כך שהרב אלון המשיך ללמד – הוא על דעת התנועה כולה?

  132. שדיברה בשם נשות קולך למחרת הפרסום ואמרה שנשות קולך פרשו צהפורום כי לא שותפו בכל הדיונים (והרי לא בכל מקרה מעורבים כולם) ?! ומה לגבי דבריה שהיו צריכים לשבת בהרכב שדן ברב אלון גם חצי נשים – האם קולך סוברות שבמקרה הנידון צריכות גם נשים לשבת? האם לא הגזמנו עם נושא השיוויון עד כדי כך ?

  133. תקנה עושים מכן תחוק ואת אומרות על היריקות של הפורום הזה עליכן שזה גשם.
    חבל שאתן משפילות את עצמכן.
    הייתן צריכות לעזוב את הפורום השובניסטי הזה.
    העלבה שלכן זה העלבה של כולנו, הנשים.

  134. אור, למה קולך הגזימו? זה ברור שרבנים יכולים להיות בהרכבים של בנות ולשמוע את כל הפרטים האינטימיים רק לנשים אסור להיות בהרכב שדן בבנים?
    חוץ מזה שזה חוק בפורום שתמיד יהיה חצי נשים והן גם נשות המקצוע, בקרב הרבנים שלא מבינים כלום בזה. יכולת לקרוא בדבריהם כמה שהם לא מבינים מה זו הטרדה מינית

  135. הרעיון של הרכבים שווים בא למשל למנוע את תסמונת קופלוביץ. גם אם הנשים בפורום לא צריכות להיות מעורות בפרטי העדויות, עדיין יש למגמה ולניסיון שאנחנו מביאות חשיבות רבה, ולהדרתנו מהדיון בכל שלב כולל ההחלטה על החתימה – יש משקל קריטי. לפרוש או לא זו שאלה טקטית. המהות נפגעה קשה, ונקווה למהלך של תיקון.

  136. טוב שקולך כתב את ההבהרה הזו. עם זאת היה לי לא נעים לענות בשם קולך לשאלות שהופנו אלי:
    האם קולך פרש מהפורום? למה? האם ההצהרה והכעס של חנה קהת על כך שהרב אלון המשיך ללמד – הוא על דעת התנועה כולה?

  137. שדיברה בשם נשות קולך למחרת הפרסום ואמרה שנשות קולך פרשו צהפורום כי לא שותפו בכל הדיונים (והרי לא בכל מקרה מעורבים כולם) ?! ומה לגבי דבריה שהיו צריכים לשבת בהרכב שדן ברב אלון גם חצי נשים – האם קולך סוברות שבמקרה הנידון צריכות גם נשים לשבת? האם לא הגזמנו עם נושא השיוויון עד כדי כך ?

  138. תקנה עושים מכן תחוק ואת אומרות על היריקות של הפורום הזה עליכן שזה גשם.
    חבל שאתן משפילות את עצמכן.
    הייתן צריכות לעזוב את הפורום השובניסטי הזה.
    העלבה שלכן זה העלבה של כולנו, הנשים.

  139. אור, למה קולך הגזימו? זה ברור שרבנים יכולים להיות בהרכבים של בנות ולשמוע את כל הפרטים האינטימיים רק לנשים אסור להיות בהרכב שדן בבנים?
    חוץ מזה שזה חוק בפורום שתמיד יהיה חצי נשים והן גם נשות המקצוע, בקרב הרבנים שלא מבינים כלום בזה. יכולת לקרוא בדבריהם כמה שהם לא מבינים מה זו הטרדה מינית

  140. הרעיון של הרכבים שווים בא למשל למנוע את תסמונת קופלוביץ. גם אם הנשים בפורום לא צריכות להיות מעורות בפרטי העדויות, עדיין יש למגמה ולניסיון שאנחנו מביאות חשיבות רבה, ולהדרתנו מהדיון בכל שלב כולל ההחלטה על החתימה – יש משקל קריטי. לפרוש או לא זו שאלה טקטית. המהות נפגעה קשה, ונקווה למהלך של תיקון.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*