15 מחשבות על “למה צחקה שרה?

  1. המאמר נראה כהשתדלות רבה מאוד ליצור דמות מושלמת. עיקרו של הסיפור המקראי הוא ליצור דווקא קונפליקטים. אברהם לא תמיד יודע אם ללכת בעקבות אשתו. היא אישה חזקה. לפעמים נראה שהקב"ה עוזר לאברהם ´לפרש´ את שרה. הוא מצדיק אותה במקום שבו היא ´קולעת´ לתוכנית האלוקית.

  2. המאמר נראה כהשתדלות רבה מאוד ליצור דמות מושלמת. עיקרו של הסיפור המקראי הוא ליצור דווקא קונפליקטים. אברהם לא תמיד יודע אם ללכת בעקבות אשתו. היא אישה חזקה. לפעמים נראה שהקב"ה עוזר לאברהם ´לפרש´ את שרה. הוא מצדיק אותה במקום שבו היא ´קולעת´ לתוכנית האלוקית.

  3. המאמר נראה כהשתדלות רבה מאוד ליצור דמות מושלמת. עיקרו של הסיפור המקראי הוא ליצור דווקא קונפליקטים. אברהם לא תמיד יודע אם ללכת בעקבות אשתו. היא אישה חזקה. לפעמים נראה שהקב"ה עוזר לאברהם ´לפרש´ את שרה. הוא מצדיק אותה במקום שבו היא ´קולעת´ לתוכנית האלוקית.

  4. המאמר נראה כהשתדלות רבה מאוד ליצור דמות מושלמת. עיקרו של הסיפור המקראי הוא ליצור דווקא קונפליקטים. אברהם לא תמיד יודע אם ללכת בעקבות אשתו. היא אישה חזקה. לפעמים נראה שהקב"ה עוזר לאברהם ´לפרש´ את שרה. הוא מצדיק אותה במקום שבו היא ´קולעת´ לתוכנית האלוקית.

  5. המאמר נראה כהשתדלות רבה מאוד ליצור דמות מושלמת. עיקרו של הסיפור המקראי הוא ליצור דווקא קונפליקטים. אברהם לא תמיד יודע אם ללכת בעקבות אשתו. היא אישה חזקה. לפעמים נראה שהקב"ה עוזר לאברהם ´לפרש´ את שרה. הוא מצדיק אותה במקום שבו היא ´קולעת´ לתוכנית האלוקית.

  6. המאמר נראה כהשתדלות רבה מאוד ליצור דמות מושלמת. עיקרו של הסיפור המקראי הוא ליצור דווקא קונפליקטים. אברהם לא תמיד יודע אם ללכת בעקבות אשתו. היא אישה חזקה. לפעמים נראה שהקב"ה עוזר לאברהם ´לפרש´ את שרה. הוא מצדיק אותה במקום שבו היא ´קולעת´ לתוכנית האלוקית.

  7. המאמר נראה כהשתדלות רבה מאוד ליצור דמות מושלמת. עיקרו של הסיפור המקראי הוא ליצור דווקא קונפליקטים. אברהם לא תמיד יודע אם ללכת בעקבות אשתו. היא אישה חזקה. לפעמים נראה שהקב"ה עוזר לאברהם ´לפרש´ את שרה. הוא מצדיק אותה במקום שבו היא ´קולעת´ לתוכנית האלוקית.

  8. המאמר נראה כהשתדלות רבה מאוד ליצור דמות מושלמת. עיקרו של הסיפור המקראי הוא ליצור דווקא קונפליקטים. אברהם לא תמיד יודע אם ללכת בעקבות אשתו. היא אישה חזקה. לפעמים נראה שהקב"ה עוזר לאברהם ´לפרש´ את שרה. הוא מצדיק אותה במקום שבו היא ´קולעת´ לתוכנית האלוקית.

  9. המאמר נראה כהשתדלות רבה מאוד ליצור דמות מושלמת. עיקרו של הסיפור המקראי הוא ליצור דווקא קונפליקטים. אברהם לא תמיד יודע אם ללכת בעקבות אשתו. היא אישה חזקה. לפעמים נראה שהקב"ה עוזר לאברהם ´לפרש´ את שרה. הוא מצדיק אותה במקום שבו היא ´קולעת´ לתוכנית האלוקית.

  10. המאמר נראה כהשתדלות רבה מאוד ליצור דמות מושלמת. עיקרו של הסיפור המקראי הוא ליצור דווקא קונפליקטים. אברהם לא תמיד יודע אם ללכת בעקבות אשתו. היא אישה חזקה. לפעמים נראה שהקב"ה עוזר לאברהם ´לפרש´ את שרה. הוא מצדיק אותה במקום שבו היא ´קולעת´ לתוכנית האלוקית.

  11. המאמר נראה כהשתדלות רבה מאוד ליצור דמות מושלמת. עיקרו של הסיפור המקראי הוא ליצור דווקא קונפליקטים. אברהם לא תמיד יודע אם ללכת בעקבות אשתו. היא אישה חזקה. לפעמים נראה שהקב"ה עוזר לאברהם ´לפרש´ את שרה. הוא מצדיק אותה במקום שבו היא ´קולעת´ לתוכנית האלוקית.

  12. המאמר נראה כהשתדלות רבה מאוד ליצור דמות מושלמת. עיקרו של הסיפור המקראי הוא ליצור דווקא קונפליקטים. אברהם לא תמיד יודע אם ללכת בעקבות אשתו. היא אישה חזקה. לפעמים נראה שהקב"ה עוזר לאברהם ´לפרש´ את שרה. הוא מצדיק אותה במקום שבו היא ´קולעת´ לתוכנית האלוקית.

  13. המאמר נראה כהשתדלות רבה מאוד ליצור דמות מושלמת. עיקרו של הסיפור המקראי הוא ליצור דווקא קונפליקטים. אברהם לא תמיד יודע אם ללכת בעקבות אשתו. היא אישה חזקה. לפעמים נראה שהקב"ה עוזר לאברהם ´לפרש´ את שרה. הוא מצדיק אותה במקום שבו היא ´קולעת´ לתוכנית האלוקית.

  14. המאמר נראה כהשתדלות רבה מאוד ליצור דמות מושלמת. עיקרו של הסיפור המקראי הוא ליצור דווקא קונפליקטים. אברהם לא תמיד יודע אם ללכת בעקבות אשתו. היא אישה חזקה. לפעמים נראה שהקב"ה עוזר לאברהם ´לפרש´ את שרה. הוא מצדיק אותה במקום שבו היא ´קולעת´ לתוכנית האלוקית.

  15. המאמר נראה כהשתדלות רבה מאוד ליצור דמות מושלמת. עיקרו של הסיפור המקראי הוא ליצור דווקא קונפליקטים. אברהם לא תמיד יודע אם ללכת בעקבות אשתו. היא אישה חזקה. לפעמים נראה שהקב"ה עוזר לאברהם ´לפרש´ את שרה. הוא מצדיק אותה במקום שבו היא ´קולעת´ לתוכנית האלוקית.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*