10 מחשבות על “מִריָהּ של מרים

  1. במסכת סוטה נאמר אם האשה לא נטמאה אם עקרה תהרי, אם בת, יהפך לבן זכר, אם שחור יהיה לבן.
    מדוע לא התלוננה קודם לכן, ורק כאשר אלדד ומידד מתנבאים במחנה, וצפורה אמרה ווי להם לנשותיהם!?
    אם צפורה היתה צדקת ועובדה שזכתה להיות אישת משה , היא עדיפה על אישה לבנה, ומי אמר שכל הכושים מכוערים אולי הצבע שחור אבל הנוכחות והיופי כיופייה של מלכת יופי, מה גם שהרמה של מרים זה לא הרמה של עולי אירופה שרואים לא רק בכושים דבא נחות אפילו במזרחיים שגנטית הם יהודים נטו, וגם יפי תואר ויפה מראה.
    כך שהפילוסופיה עם הפשט כי אשה כושית לקח או לבנה לקח לא שייך לבקר ולדון בו כלל , ובנוסף האם הם ערערו על מנהיגותו של מדה!? הרי הוא הוציא את עם ישראל ממצרים ועשה את האותות ןהוריד את התורה וקרע את ים סוף מה שייך כאן מאידה בכלל, מדוע הפילוסופיה הכפירתית הזו וסיגנון בלקסיקון של מלים נוכריות.
    יש להשמש אך ורק בלשון עברית כפי הקדמונים וכפי שכותב הרב עובדיה יוסף ותלמידי חכמים ששפתם שפת תורה ללא הכנסת רפש כאילו חסר מלים בלשון תורה.
    דברי תורה כותבים בלשון תורה ולא בהכנסת מלים של בני עשיו

  2. במסכת סוטה נאמר אם האשה לא נטמאה אם עקרה תהרי, אם בת, יהפך לבן זכר, אם שחור יהיה לבן.
    מדוע לא התלוננה קודם לכן, ורק כאשר אלדד ומידד מתנבאים במחנה, וצפורה אמרה ווי להם לנשותיהם!?
    אם צפורה היתה צדקת ועובדה שזכתה להיות אישת משה , היא עדיפה על אישה לבנה, ומי אמר שכל הכושים מכוערים אולי הצבע שחור אבל הנוכחות והיופי כיופייה של מלכת יופי, מה גם שהרמה של מרים זה לא הרמה של עולי אירופה שרואים לא רק בכושים דבא נחות אפילו במזרחיים שגנטית הם יהודים נטו, וגם יפי תואר ויפה מראה.
    כך שהפילוסופיה עם הפשט כי אשה כושית לקח או לבנה לקח לא שייך לבקר ולדון בו כלל , ובנוסף האם הם ערערו על מנהיגותו של מדה!? הרי הוא הוציא את עם ישראל ממצרים ועשה את האותות ןהוריד את התורה וקרע את ים סוף מה שייך כאן מאידה בכלל, מדוע הפילוסופיה הכפירתית הזו וסיגנון בלקסיקון של מלים נוכריות.
    יש להשמש אך ורק בלשון עברית כפי הקדמונים וכפי שכותב הרב עובדיה יוסף ותלמידי חכמים ששפתם שפת תורה ללא הכנסת רפש כאילו חסר מלים בלשון תורה.
    דברי תורה כותבים בלשון תורה ולא בהכנסת מלים של בני עשיו

  3. במסכת סוטה נאמר אם האשה לא נטמאה אם עקרה תהרי, אם בת, יהפך לבן זכר, אם שחור יהיה לבן.
    מדוע לא התלוננה קודם לכן, ורק כאשר אלדד ומידד מתנבאים במחנה, וצפורה אמרה ווי להם לנשותיהם!?
    אם צפורה היתה צדקת ועובדה שזכתה להיות אישת משה , היא עדיפה על אישה לבנה, ומי אמר שכל הכושים מכוערים אולי הצבע שחור אבל הנוכחות והיופי כיופייה של מלכת יופי, מה גם שהרמה של מרים זה לא הרמה של עולי אירופה שרואים לא רק בכושים דבא נחות אפילו במזרחיים שגנטית הם יהודים נטו, וגם יפי תואר ויפה מראה.
    כך שהפילוסופיה עם הפשט כי אשה כושית לקח או לבנה לקח לא שייך לבקר ולדון בו כלל , ובנוסף האם הם ערערו על מנהיגותו של מדה!? הרי הוא הוציא את עם ישראל ממצרים ועשה את האותות ןהוריד את התורה וקרע את ים סוף מה שייך כאן מאידה בכלל, מדוע הפילוסופיה הכפירתית הזו וסיגנון בלקסיקון של מלים נוכריות.
    יש להשמש אך ורק בלשון עברית כפי הקדמונים וכפי שכותב הרב עובדיה יוסף ותלמידי חכמים ששפתם שפת תורה ללא הכנסת רפש כאילו חסר מלים בלשון תורה.
    דברי תורה כותבים בלשון תורה ולא בהכנסת מלים של בני עשיו

  4. במסכת סוטה נאמר אם האשה לא נטמאה אם עקרה תהרי, אם בת, יהפך לבן זכר, אם שחור יהיה לבן.
    מדוע לא התלוננה קודם לכן, ורק כאשר אלדד ומידד מתנבאים במחנה, וצפורה אמרה ווי להם לנשותיהם!?
    אם צפורה היתה צדקת ועובדה שזכתה להיות אישת משה , היא עדיפה על אישה לבנה, ומי אמר שכל הכושים מכוערים אולי הצבע שחור אבל הנוכחות והיופי כיופייה של מלכת יופי, מה גם שהרמה של מרים זה לא הרמה של עולי אירופה שרואים לא רק בכושים דבא נחות אפילו במזרחיים שגנטית הם יהודים נטו, וגם יפי תואר ויפה מראה.
    כך שהפילוסופיה עם הפשט כי אשה כושית לקח או לבנה לקח לא שייך לבקר ולדון בו כלל , ובנוסף האם הם ערערו על מנהיגותו של מדה!? הרי הוא הוציא את עם ישראל ממצרים ועשה את האותות ןהוריד את התורה וקרע את ים סוף מה שייך כאן מאידה בכלל, מדוע הפילוסופיה הכפירתית הזו וסיגנון בלקסיקון של מלים נוכריות.
    יש להשמש אך ורק בלשון עברית כפי הקדמונים וכפי שכותב הרב עובדיה יוסף ותלמידי חכמים ששפתם שפת תורה ללא הכנסת רפש כאילו חסר מלים בלשון תורה.
    דברי תורה כותבים בלשון תורה ולא בהכנסת מלים של בני עשיו

  5. במסכת סוטה נאמר אם האשה לא נטמאה אם עקרה תהרי, אם בת, יהפך לבן זכר, אם שחור יהיה לבן.
    מדוע לא התלוננה קודם לכן, ורק כאשר אלדד ומידד מתנבאים במחנה, וצפורה אמרה ווי להם לנשותיהם!?
    אם צפורה היתה צדקת ועובדה שזכתה להיות אישת משה , היא עדיפה על אישה לבנה, ומי אמר שכל הכושים מכוערים אולי הצבע שחור אבל הנוכחות והיופי כיופייה של מלכת יופי, מה גם שהרמה של מרים זה לא הרמה של עולי אירופה שרואים לא רק בכושים דבא נחות אפילו במזרחיים שגנטית הם יהודים נטו, וגם יפי תואר ויפה מראה.
    כך שהפילוסופיה עם הפשט כי אשה כושית לקח או לבנה לקח לא שייך לבקר ולדון בו כלל , ובנוסף האם הם ערערו על מנהיגותו של מדה!? הרי הוא הוציא את עם ישראל ממצרים ועשה את האותות ןהוריד את התורה וקרע את ים סוף מה שייך כאן מאידה בכלל, מדוע הפילוסופיה הכפירתית הזו וסיגנון בלקסיקון של מלים נוכריות.
    יש להשמש אך ורק בלשון עברית כפי הקדמונים וכפי שכותב הרב עובדיה יוסף ותלמידי חכמים ששפתם שפת תורה ללא הכנסת רפש כאילו חסר מלים בלשון תורה.
    דברי תורה כותבים בלשון תורה ולא בהכנסת מלים של בני עשיו

  6. במסכת סוטה נאמר אם האשה לא נטמאה אם עקרה תהרי, אם בת, יהפך לבן זכר, אם שחור יהיה לבן.
    מדוע לא התלוננה קודם לכן, ורק כאשר אלדד ומידד מתנבאים במחנה, וצפורה אמרה ווי להם לנשותיהם!?
    אם צפורה היתה צדקת ועובדה שזכתה להיות אישת משה , היא עדיפה על אישה לבנה, ומי אמר שכל הכושים מכוערים אולי הצבע שחור אבל הנוכחות והיופי כיופייה של מלכת יופי, מה גם שהרמה של מרים זה לא הרמה של עולי אירופה שרואים לא רק בכושים דבא נחות אפילו במזרחיים שגנטית הם יהודים נטו, וגם יפי תואר ויפה מראה.
    כך שהפילוסופיה עם הפשט כי אשה כושית לקח או לבנה לקח לא שייך לבקר ולדון בו כלל , ובנוסף האם הם ערערו על מנהיגותו של מדה!? הרי הוא הוציא את עם ישראל ממצרים ועשה את האותות ןהוריד את התורה וקרע את ים סוף מה שייך כאן מאידה בכלל, מדוע הפילוסופיה הכפירתית הזו וסיגנון בלקסיקון של מלים נוכריות.
    יש להשמש אך ורק בלשון עברית כפי הקדמונים וכפי שכותב הרב עובדיה יוסף ותלמידי חכמים ששפתם שפת תורה ללא הכנסת רפש כאילו חסר מלים בלשון תורה.
    דברי תורה כותבים בלשון תורה ולא בהכנסת מלים של בני עשיו

  7. במסכת סוטה נאמר אם האשה לא נטמאה אם עקרה תהרי, אם בת, יהפך לבן זכר, אם שחור יהיה לבן.
    מדוע לא התלוננה קודם לכן, ורק כאשר אלדד ומידד מתנבאים במחנה, וצפורה אמרה ווי להם לנשותיהם!?
    אם צפורה היתה צדקת ועובדה שזכתה להיות אישת משה , היא עדיפה על אישה לבנה, ומי אמר שכל הכושים מכוערים אולי הצבע שחור אבל הנוכחות והיופי כיופייה של מלכת יופי, מה גם שהרמה של מרים זה לא הרמה של עולי אירופה שרואים לא רק בכושים דבא נחות אפילו במזרחיים שגנטית הם יהודים נטו, וגם יפי תואר ויפה מראה.
    כך שהפילוסופיה עם הפשט כי אשה כושית לקח או לבנה לקח לא שייך לבקר ולדון בו כלל , ובנוסף האם הם ערערו על מנהיגותו של מדה!? הרי הוא הוציא את עם ישראל ממצרים ועשה את האותות ןהוריד את התורה וקרע את ים סוף מה שייך כאן מאידה בכלל, מדוע הפילוסופיה הכפירתית הזו וסיגנון בלקסיקון של מלים נוכריות.
    יש להשמש אך ורק בלשון עברית כפי הקדמונים וכפי שכותב הרב עובדיה יוסף ותלמידי חכמים ששפתם שפת תורה ללא הכנסת רפש כאילו חסר מלים בלשון תורה.
    דברי תורה כותבים בלשון תורה ולא בהכנסת מלים של בני עשיו

  8. במסכת סוטה נאמר אם האשה לא נטמאה אם עקרה תהרי, אם בת, יהפך לבן זכר, אם שחור יהיה לבן.
    מדוע לא התלוננה קודם לכן, ורק כאשר אלדד ומידד מתנבאים במחנה, וצפורה אמרה ווי להם לנשותיהם!?
    אם צפורה היתה צדקת ועובדה שזכתה להיות אישת משה , היא עדיפה על אישה לבנה, ומי אמר שכל הכושים מכוערים אולי הצבע שחור אבל הנוכחות והיופי כיופייה של מלכת יופי, מה גם שהרמה של מרים זה לא הרמה של עולי אירופה שרואים לא רק בכושים דבא נחות אפילו במזרחיים שגנטית הם יהודים נטו, וגם יפי תואר ויפה מראה.
    כך שהפילוסופיה עם הפשט כי אשה כושית לקח או לבנה לקח לא שייך לבקר ולדון בו כלל , ובנוסף האם הם ערערו על מנהיגותו של מדה!? הרי הוא הוציא את עם ישראל ממצרים ועשה את האותות ןהוריד את התורה וקרע את ים סוף מה שייך כאן מאידה בכלל, מדוע הפילוסופיה הכפירתית הזו וסיגנון בלקסיקון של מלים נוכריות.
    יש להשמש אך ורק בלשון עברית כפי הקדמונים וכפי שכותב הרב עובדיה יוסף ותלמידי חכמים ששפתם שפת תורה ללא הכנסת רפש כאילו חסר מלים בלשון תורה.
    דברי תורה כותבים בלשון תורה ולא בהכנסת מלים של בני עשיו

  9. במסכת סוטה נאמר אם האשה לא נטמאה אם עקרה תהרי, אם בת, יהפך לבן זכר, אם שחור יהיה לבן.
    מדוע לא התלוננה קודם לכן, ורק כאשר אלדד ומידד מתנבאים במחנה, וצפורה אמרה ווי להם לנשותיהם!?
    אם צפורה היתה צדקת ועובדה שזכתה להיות אישת משה , היא עדיפה על אישה לבנה, ומי אמר שכל הכושים מכוערים אולי הצבע שחור אבל הנוכחות והיופי כיופייה של מלכת יופי, מה גם שהרמה של מרים זה לא הרמה של עולי אירופה שרואים לא רק בכושים דבא נחות אפילו במזרחיים שגנטית הם יהודים נטו, וגם יפי תואר ויפה מראה.
    כך שהפילוסופיה עם הפשט כי אשה כושית לקח או לבנה לקח לא שייך לבקר ולדון בו כלל , ובנוסף האם הם ערערו על מנהיגותו של מדה!? הרי הוא הוציא את עם ישראל ממצרים ועשה את האותות ןהוריד את התורה וקרע את ים סוף מה שייך כאן מאידה בכלל, מדוע הפילוסופיה הכפירתית הזו וסיגנון בלקסיקון של מלים נוכריות.
    יש להשמש אך ורק בלשון עברית כפי הקדמונים וכפי שכותב הרב עובדיה יוסף ותלמידי חכמים ששפתם שפת תורה ללא הכנסת רפש כאילו חסר מלים בלשון תורה.
    דברי תורה כותבים בלשון תורה ולא בהכנסת מלים של בני עשיו

  10. במסכת סוטה נאמר אם האשה לא נטמאה אם עקרה תהרי, אם בת, יהפך לבן זכר, אם שחור יהיה לבן.
    מדוע לא התלוננה קודם לכן, ורק כאשר אלדד ומידד מתנבאים במחנה, וצפורה אמרה ווי להם לנשותיהם!?
    אם צפורה היתה צדקת ועובדה שזכתה להיות אישת משה , היא עדיפה על אישה לבנה, ומי אמר שכל הכושים מכוערים אולי הצבע שחור אבל הנוכחות והיופי כיופייה של מלכת יופי, מה גם שהרמה של מרים זה לא הרמה של עולי אירופה שרואים לא רק בכושים דבא נחות אפילו במזרחיים שגנטית הם יהודים נטו, וגם יפי תואר ויפה מראה.
    כך שהפילוסופיה עם הפשט כי אשה כושית לקח או לבנה לקח לא שייך לבקר ולדון בו כלל , ובנוסף האם הם ערערו על מנהיגותו של מדה!? הרי הוא הוציא את עם ישראל ממצרים ועשה את האותות ןהוריד את התורה וקרע את ים סוף מה שייך כאן מאידה בכלל, מדוע הפילוסופיה הכפירתית הזו וסיגנון בלקסיקון של מלים נוכריות.
    יש להשמש אך ורק בלשון עברית כפי הקדמונים וכפי שכותב הרב עובדיה יוסף ותלמידי חכמים ששפתם שפת תורה ללא הכנסת רפש כאילו חסר מלים בלשון תורה.
    דברי תורה כותבים בלשון תורה ולא בהכנסת מלים של בני עשיו

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*