30 מחשבות על “מגילה לנשים – על ידי נשים

  1. תודות לרב בני על הסיכום מאיר העינים של ההלכות ושל מניעיהם של הפוסקים המבקשים למנוע ידיעת ההלכה לאמיתה כדי למנוע שינוי חברתי שאינו לרוחם. ילכו הרבנים בדרכו של הרב בני, ובאותו אופן יוסיפו להאיר עיני הציבור בתורה – בשאלות של קריאת התורה, של אשה שמלמדת בבית הכנסת ובשאלות הגדולות של פתרונות לסרבנות ולעגינות ועוד ועוד.

  2. אך אתה משווה את האחרונים אל תוסופות ובה"ג שנחשב לראשוני הראשונים ומליון אחרונים לא ישוו לדרגתם …

    יש מצוות אחרות שנשים חייבות ותפסיקו לייצר "במות חדשות" בבחינת חדשים לבקרים…

  3. במאמר מקיף זה, נשמטו דברי המשנה ברורה בענין "ברוב עם" של קריאת המגילה, וזה לשונו: "ואפילו היתה תלמוד תורה של חבורה גדולה של מאה אנשים שלומדים באיזה בית אפילו הכי צריך לבטל ולילך לקרותה בצבור משום ברב עם הדרת מלך. עכ"ל. כלומר, גם מנין גברים לא רשאי לפרוש לעצמו ולקרוא באופן פרטי, אלא יש להצטרף לשאר הציבור בבית הכנסת. ברוב הקהילות, ישנו קריאה נוספת בבית הכנסת לכלל הנשים שהוא שקט ואפשר לשמוע טוב. קבוצת נשים הפורשת לעצמה לקרוא לבד עושה דבר שגם מנין של גברים אינו רשאי לעשות. וזהו עיקר כוונת דברי הרב אריאל שליט"א שהובאו במאמר, שאינם "לוקים בכפליים" ואינם סותרים את עצמו כלל.

  4. תודות לרב בני על הסיכום מאיר העינים של ההלכות ושל מניעיהם של הפוסקים המבקשים למנוע ידיעת ההלכה לאמיתה כדי למנוע שינוי חברתי שאינו לרוחם. ילכו הרבנים בדרכו של הרב בני, ובאותו אופן יוסיפו להאיר עיני הציבור בתורה – בשאלות של קריאת התורה, של אשה שמלמדת בבית הכנסת ובשאלות הגדולות של פתרונות לסרבנות ולעגינות ועוד ועוד.

  5. אך אתה משווה את האחרונים אל תוסופות ובה"ג שנחשב לראשוני הראשונים ומליון אחרונים לא ישוו לדרגתם …

    יש מצוות אחרות שנשים חייבות ותפסיקו לייצר "במות חדשות" בבחינת חדשים לבקרים…

  6. במאמר מקיף זה, נשמטו דברי המשנה ברורה בענין "ברוב עם" של קריאת המגילה, וזה לשונו: "ואפילו היתה תלמוד תורה של חבורה גדולה של מאה אנשים שלומדים באיזה בית אפילו הכי צריך לבטל ולילך לקרותה בצבור משום ברב עם הדרת מלך. עכ"ל. כלומר, גם מנין גברים לא רשאי לפרוש לעצמו ולקרוא באופן פרטי, אלא יש להצטרף לשאר הציבור בבית הכנסת. ברוב הקהילות, ישנו קריאה נוספת בבית הכנסת לכלל הנשים שהוא שקט ואפשר לשמוע טוב. קבוצת נשים הפורשת לעצמה לקרוא לבד עושה דבר שגם מנין של גברים אינו רשאי לעשות. וזהו עיקר כוונת דברי הרב אריאל שליט"א שהובאו במאמר, שאינם "לוקים בכפליים" ואינם סותרים את עצמו כלל.

  7. תודות לרב בני על הסיכום מאיר העינים של ההלכות ושל מניעיהם של הפוסקים המבקשים למנוע ידיעת ההלכה לאמיתה כדי למנוע שינוי חברתי שאינו לרוחם. ילכו הרבנים בדרכו של הרב בני, ובאותו אופן יוסיפו להאיר עיני הציבור בתורה – בשאלות של קריאת התורה, של אשה שמלמדת בבית הכנסת ובשאלות הגדולות של פתרונות לסרבנות ולעגינות ועוד ועוד.

  8. אך אתה משווה את האחרונים אל תוסופות ובה"ג שנחשב לראשוני הראשונים ומליון אחרונים לא ישוו לדרגתם …

    יש מצוות אחרות שנשים חייבות ותפסיקו לייצר "במות חדשות" בבחינת חדשים לבקרים…

  9. במאמר מקיף זה, נשמטו דברי המשנה ברורה בענין "ברוב עם" של קריאת המגילה, וזה לשונו: "ואפילו היתה תלמוד תורה של חבורה גדולה של מאה אנשים שלומדים באיזה בית אפילו הכי צריך לבטל ולילך לקרותה בצבור משום ברב עם הדרת מלך. עכ"ל. כלומר, גם מנין גברים לא רשאי לפרוש לעצמו ולקרוא באופן פרטי, אלא יש להצטרף לשאר הציבור בבית הכנסת. ברוב הקהילות, ישנו קריאה נוספת בבית הכנסת לכלל הנשים שהוא שקט ואפשר לשמוע טוב. קבוצת נשים הפורשת לעצמה לקרוא לבד עושה דבר שגם מנין של גברים אינו רשאי לעשות. וזהו עיקר כוונת דברי הרב אריאל שליט"א שהובאו במאמר, שאינם "לוקים בכפליים" ואינם סותרים את עצמו כלל.

  10. תודות לרב בני על הסיכום מאיר העינים של ההלכות ושל מניעיהם של הפוסקים המבקשים למנוע ידיעת ההלכה לאמיתה כדי למנוע שינוי חברתי שאינו לרוחם. ילכו הרבנים בדרכו של הרב בני, ובאותו אופן יוסיפו להאיר עיני הציבור בתורה – בשאלות של קריאת התורה, של אשה שמלמדת בבית הכנסת ובשאלות הגדולות של פתרונות לסרבנות ולעגינות ועוד ועוד.

  11. אך אתה משווה את האחרונים אל תוסופות ובה"ג שנחשב לראשוני הראשונים ומליון אחרונים לא ישוו לדרגתם …

    יש מצוות אחרות שנשים חייבות ותפסיקו לייצר "במות חדשות" בבחינת חדשים לבקרים…

  12. במאמר מקיף זה, נשמטו דברי המשנה ברורה בענין "ברוב עם" של קריאת המגילה, וזה לשונו: "ואפילו היתה תלמוד תורה של חבורה גדולה של מאה אנשים שלומדים באיזה בית אפילו הכי צריך לבטל ולילך לקרותה בצבור משום ברב עם הדרת מלך. עכ"ל. כלומר, גם מנין גברים לא רשאי לפרוש לעצמו ולקרוא באופן פרטי, אלא יש להצטרף לשאר הציבור בבית הכנסת. ברוב הקהילות, ישנו קריאה נוספת בבית הכנסת לכלל הנשים שהוא שקט ואפשר לשמוע טוב. קבוצת נשים הפורשת לעצמה לקרוא לבד עושה דבר שגם מנין של גברים אינו רשאי לעשות. וזהו עיקר כוונת דברי הרב אריאל שליט"א שהובאו במאמר, שאינם "לוקים בכפליים" ואינם סותרים את עצמו כלל.

  13. תודות לרב בני על הסיכום מאיר העינים של ההלכות ושל מניעיהם של הפוסקים המבקשים למנוע ידיעת ההלכה לאמיתה כדי למנוע שינוי חברתי שאינו לרוחם. ילכו הרבנים בדרכו של הרב בני, ובאותו אופן יוסיפו להאיר עיני הציבור בתורה – בשאלות של קריאת התורה, של אשה שמלמדת בבית הכנסת ובשאלות הגדולות של פתרונות לסרבנות ולעגינות ועוד ועוד.

  14. אך אתה משווה את האחרונים אל תוסופות ובה"ג שנחשב לראשוני הראשונים ומליון אחרונים לא ישוו לדרגתם …

    יש מצוות אחרות שנשים חייבות ותפסיקו לייצר "במות חדשות" בבחינת חדשים לבקרים…

  15. במאמר מקיף זה, נשמטו דברי המשנה ברורה בענין "ברוב עם" של קריאת המגילה, וזה לשונו: "ואפילו היתה תלמוד תורה של חבורה גדולה של מאה אנשים שלומדים באיזה בית אפילו הכי צריך לבטל ולילך לקרותה בצבור משום ברב עם הדרת מלך. עכ"ל. כלומר, גם מנין גברים לא רשאי לפרוש לעצמו ולקרוא באופן פרטי, אלא יש להצטרף לשאר הציבור בבית הכנסת. ברוב הקהילות, ישנו קריאה נוספת בבית הכנסת לכלל הנשים שהוא שקט ואפשר לשמוע טוב. קבוצת נשים הפורשת לעצמה לקרוא לבד עושה דבר שגם מנין של גברים אינו רשאי לעשות. וזהו עיקר כוונת דברי הרב אריאל שליט"א שהובאו במאמר, שאינם "לוקים בכפליים" ואינם סותרים את עצמו כלל.

  16. תודות לרב בני על הסיכום מאיר העינים של ההלכות ושל מניעיהם של הפוסקים המבקשים למנוע ידיעת ההלכה לאמיתה כדי למנוע שינוי חברתי שאינו לרוחם. ילכו הרבנים בדרכו של הרב בני, ובאותו אופן יוסיפו להאיר עיני הציבור בתורה – בשאלות של קריאת התורה, של אשה שמלמדת בבית הכנסת ובשאלות הגדולות של פתרונות לסרבנות ולעגינות ועוד ועוד.

  17. אך אתה משווה את האחרונים אל תוסופות ובה"ג שנחשב לראשוני הראשונים ומליון אחרונים לא ישוו לדרגתם …

    יש מצוות אחרות שנשים חייבות ותפסיקו לייצר "במות חדשות" בבחינת חדשים לבקרים…

  18. במאמר מקיף זה, נשמטו דברי המשנה ברורה בענין "ברוב עם" של קריאת המגילה, וזה לשונו: "ואפילו היתה תלמוד תורה של חבורה גדולה של מאה אנשים שלומדים באיזה בית אפילו הכי צריך לבטל ולילך לקרותה בצבור משום ברב עם הדרת מלך. עכ"ל. כלומר, גם מנין גברים לא רשאי לפרוש לעצמו ולקרוא באופן פרטי, אלא יש להצטרף לשאר הציבור בבית הכנסת. ברוב הקהילות, ישנו קריאה נוספת בבית הכנסת לכלל הנשים שהוא שקט ואפשר לשמוע טוב. קבוצת נשים הפורשת לעצמה לקרוא לבד עושה דבר שגם מנין של גברים אינו רשאי לעשות. וזהו עיקר כוונת דברי הרב אריאל שליט"א שהובאו במאמר, שאינם "לוקים בכפליים" ואינם סותרים את עצמו כלל.

  19. תודות לרב בני על הסיכום מאיר העינים של ההלכות ושל מניעיהם של הפוסקים המבקשים למנוע ידיעת ההלכה לאמיתה כדי למנוע שינוי חברתי שאינו לרוחם. ילכו הרבנים בדרכו של הרב בני, ובאותו אופן יוסיפו להאיר עיני הציבור בתורה – בשאלות של קריאת התורה, של אשה שמלמדת בבית הכנסת ובשאלות הגדולות של פתרונות לסרבנות ולעגינות ועוד ועוד.

  20. אך אתה משווה את האחרונים אל תוסופות ובה"ג שנחשב לראשוני הראשונים ומליון אחרונים לא ישוו לדרגתם …

    יש מצוות אחרות שנשים חייבות ותפסיקו לייצר "במות חדשות" בבחינת חדשים לבקרים…

  21. במאמר מקיף זה, נשמטו דברי המשנה ברורה בענין "ברוב עם" של קריאת המגילה, וזה לשונו: "ואפילו היתה תלמוד תורה של חבורה גדולה של מאה אנשים שלומדים באיזה בית אפילו הכי צריך לבטל ולילך לקרותה בצבור משום ברב עם הדרת מלך. עכ"ל. כלומר, גם מנין גברים לא רשאי לפרוש לעצמו ולקרוא באופן פרטי, אלא יש להצטרף לשאר הציבור בבית הכנסת. ברוב הקהילות, ישנו קריאה נוספת בבית הכנסת לכלל הנשים שהוא שקט ואפשר לשמוע טוב. קבוצת נשים הפורשת לעצמה לקרוא לבד עושה דבר שגם מנין של גברים אינו רשאי לעשות. וזהו עיקר כוונת דברי הרב אריאל שליט"א שהובאו במאמר, שאינם "לוקים בכפליים" ואינם סותרים את עצמו כלל.

  22. תודות לרב בני על הסיכום מאיר העינים של ההלכות ושל מניעיהם של הפוסקים המבקשים למנוע ידיעת ההלכה לאמיתה כדי למנוע שינוי חברתי שאינו לרוחם. ילכו הרבנים בדרכו של הרב בני, ובאותו אופן יוסיפו להאיר עיני הציבור בתורה – בשאלות של קריאת התורה, של אשה שמלמדת בבית הכנסת ובשאלות הגדולות של פתרונות לסרבנות ולעגינות ועוד ועוד.

  23. אך אתה משווה את האחרונים אל תוסופות ובה"ג שנחשב לראשוני הראשונים ומליון אחרונים לא ישוו לדרגתם …

    יש מצוות אחרות שנשים חייבות ותפסיקו לייצר "במות חדשות" בבחינת חדשים לבקרים…

  24. במאמר מקיף זה, נשמטו דברי המשנה ברורה בענין "ברוב עם" של קריאת המגילה, וזה לשונו: "ואפילו היתה תלמוד תורה של חבורה גדולה של מאה אנשים שלומדים באיזה בית אפילו הכי צריך לבטל ולילך לקרותה בצבור משום ברב עם הדרת מלך. עכ"ל. כלומר, גם מנין גברים לא רשאי לפרוש לעצמו ולקרוא באופן פרטי, אלא יש להצטרף לשאר הציבור בבית הכנסת. ברוב הקהילות, ישנו קריאה נוספת בבית הכנסת לכלל הנשים שהוא שקט ואפשר לשמוע טוב. קבוצת נשים הפורשת לעצמה לקרוא לבד עושה דבר שגם מנין של גברים אינו רשאי לעשות. וזהו עיקר כוונת דברי הרב אריאל שליט"א שהובאו במאמר, שאינם "לוקים בכפליים" ואינם סותרים את עצמו כלל.

  25. תודות לרב בני על הסיכום מאיר העינים של ההלכות ושל מניעיהם של הפוסקים המבקשים למנוע ידיעת ההלכה לאמיתה כדי למנוע שינוי חברתי שאינו לרוחם. ילכו הרבנים בדרכו של הרב בני, ובאותו אופן יוסיפו להאיר עיני הציבור בתורה – בשאלות של קריאת התורה, של אשה שמלמדת בבית הכנסת ובשאלות הגדולות של פתרונות לסרבנות ולעגינות ועוד ועוד.

  26. אך אתה משווה את האחרונים אל תוסופות ובה"ג שנחשב לראשוני הראשונים ומליון אחרונים לא ישוו לדרגתם …

    יש מצוות אחרות שנשים חייבות ותפסיקו לייצר "במות חדשות" בבחינת חדשים לבקרים…

  27. במאמר מקיף זה, נשמטו דברי המשנה ברורה בענין "ברוב עם" של קריאת המגילה, וזה לשונו: "ואפילו היתה תלמוד תורה של חבורה גדולה של מאה אנשים שלומדים באיזה בית אפילו הכי צריך לבטל ולילך לקרותה בצבור משום ברב עם הדרת מלך. עכ"ל. כלומר, גם מנין גברים לא רשאי לפרוש לעצמו ולקרוא באופן פרטי, אלא יש להצטרף לשאר הציבור בבית הכנסת. ברוב הקהילות, ישנו קריאה נוספת בבית הכנסת לכלל הנשים שהוא שקט ואפשר לשמוע טוב. קבוצת נשים הפורשת לעצמה לקרוא לבד עושה דבר שגם מנין של גברים אינו רשאי לעשות. וזהו עיקר כוונת דברי הרב אריאל שליט"א שהובאו במאמר, שאינם "לוקים בכפליים" ואינם סותרים את עצמו כלל.

  28. תודות לרב בני על הסיכום מאיר העינים של ההלכות ושל מניעיהם של הפוסקים המבקשים למנוע ידיעת ההלכה לאמיתה כדי למנוע שינוי חברתי שאינו לרוחם. ילכו הרבנים בדרכו של הרב בני, ובאותו אופן יוסיפו להאיר עיני הציבור בתורה – בשאלות של קריאת התורה, של אשה שמלמדת בבית הכנסת ובשאלות הגדולות של פתרונות לסרבנות ולעגינות ועוד ועוד.

  29. אך אתה משווה את האחרונים אל תוסופות ובה"ג שנחשב לראשוני הראשונים ומליון אחרונים לא ישוו לדרגתם …

    יש מצוות אחרות שנשים חייבות ותפסיקו לייצר "במות חדשות" בבחינת חדשים לבקרים…

  30. במאמר מקיף זה, נשמטו דברי המשנה ברורה בענין "ברוב עם" של קריאת המגילה, וזה לשונו: "ואפילו היתה תלמוד תורה של חבורה גדולה של מאה אנשים שלומדים באיזה בית אפילו הכי צריך לבטל ולילך לקרותה בצבור משום ברב עם הדרת מלך. עכ"ל. כלומר, גם מנין גברים לא רשאי לפרוש לעצמו ולקרוא באופן פרטי, אלא יש להצטרף לשאר הציבור בבית הכנסת. ברוב הקהילות, ישנו קריאה נוספת בבית הכנסת לכלל הנשים שהוא שקט ואפשר לשמוע טוב. קבוצת נשים הפורשת לעצמה לקרוא לבד עושה דבר שגם מנין של גברים אינו רשאי לעשות. וזהו עיקר כוונת דברי הרב אריאל שליט"א שהובאו במאמר, שאינם "לוקים בכפליים" ואינם סותרים את עצמו כלל.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*