10 מחשבות על “מגילת אסתר – בעיות בתקשורת

  1. דבריה של המחברת חסרי שחר בעיניי.לדעתה, מרדכי וושתי טעו בכך שלא דיברו עם הצד השני(המלך והמן)ולא דאגו שהצד השני יבין את מעשיהם. מדבריה אפשר להבין שהמלך והמן הם אנשים פתוחים, נוחים וחביבים שרק צריך להסביר להם בארבע עיניים במה העניין והכל יסתדר. אך עיון בפשט הפסוקים מוכיח שלושתי לא ניתנה שום אפשרות להסביר את עצמה.מרדכי דווקא הסביר את מניעיו לעבדי המלך(אסתר ב,ד "כי הגיד להם אשר הוא יהודי")ודווקא כאשר נודעה סיבה זו להמן(שם ו) הוא החליט שאם כך יש להשמיד את כל היהודים ולא נתן למרדכי זכות שימוע.צריך להבין שהמגילה מתרחשת בתקופה שונה מאוד משלנו ובה החזק (המלך, המן)פוטר את בעיותיו בכח ולא בשיחות נפש.המלך אכן הקשיב לאסתר אך לא בגלל היותו איש פתוח, מקשיב וסובלן אלא מסיבות אגוצנטריות לחלוטין.

  2. דבריה של המחברת חסרי שחר בעיניי.לדעתה, מרדכי וושתי טעו בכך שלא דיברו עם הצד השני(המלך והמן)ולא דאגו שהצד השני יבין את מעשיהם. מדבריה אפשר להבין שהמלך והמן הם אנשים פתוחים, נוחים וחביבים שרק צריך להסביר להם בארבע עיניים במה העניין והכל יסתדר. אך עיון בפשט הפסוקים מוכיח שלושתי לא ניתנה שום אפשרות להסביר את עצמה.מרדכי דווקא הסביר את מניעיו לעבדי המלך(אסתר ב,ד "כי הגיד להם אשר הוא יהודי")ודווקא כאשר נודעה סיבה זו להמן(שם ו) הוא החליט שאם כך יש להשמיד את כל היהודים ולא נתן למרדכי זכות שימוע.צריך להבין שהמגילה מתרחשת בתקופה שונה מאוד משלנו ובה החזק (המלך, המן)פוטר את בעיותיו בכח ולא בשיחות נפש.המלך אכן הקשיב לאסתר אך לא בגלל היותו איש פתוח, מקשיב וסובלן אלא מסיבות אגוצנטריות לחלוטין.

  3. דבריה של המחברת חסרי שחר בעיניי.לדעתה, מרדכי וושתי טעו בכך שלא דיברו עם הצד השני(המלך והמן)ולא דאגו שהצד השני יבין את מעשיהם. מדבריה אפשר להבין שהמלך והמן הם אנשים פתוחים, נוחים וחביבים שרק צריך להסביר להם בארבע עיניים במה העניין והכל יסתדר. אך עיון בפשט הפסוקים מוכיח שלושתי לא ניתנה שום אפשרות להסביר את עצמה.מרדכי דווקא הסביר את מניעיו לעבדי המלך(אסתר ב,ד "כי הגיד להם אשר הוא יהודי")ודווקא כאשר נודעה סיבה זו להמן(שם ו) הוא החליט שאם כך יש להשמיד את כל היהודים ולא נתן למרדכי זכות שימוע.צריך להבין שהמגילה מתרחשת בתקופה שונה מאוד משלנו ובה החזק (המלך, המן)פוטר את בעיותיו בכח ולא בשיחות נפש.המלך אכן הקשיב לאסתר אך לא בגלל היותו איש פתוח, מקשיב וסובלן אלא מסיבות אגוצנטריות לחלוטין.

  4. דבריה של המחברת חסרי שחר בעיניי.לדעתה, מרדכי וושתי טעו בכך שלא דיברו עם הצד השני(המלך והמן)ולא דאגו שהצד השני יבין את מעשיהם. מדבריה אפשר להבין שהמלך והמן הם אנשים פתוחים, נוחים וחביבים שרק צריך להסביר להם בארבע עיניים במה העניין והכל יסתדר. אך עיון בפשט הפסוקים מוכיח שלושתי לא ניתנה שום אפשרות להסביר את עצמה.מרדכי דווקא הסביר את מניעיו לעבדי המלך(אסתר ב,ד "כי הגיד להם אשר הוא יהודי")ודווקא כאשר נודעה סיבה זו להמן(שם ו) הוא החליט שאם כך יש להשמיד את כל היהודים ולא נתן למרדכי זכות שימוע.צריך להבין שהמגילה מתרחשת בתקופה שונה מאוד משלנו ובה החזק (המלך, המן)פוטר את בעיותיו בכח ולא בשיחות נפש.המלך אכן הקשיב לאסתר אך לא בגלל היותו איש פתוח, מקשיב וסובלן אלא מסיבות אגוצנטריות לחלוטין.

  5. דבריה של המחברת חסרי שחר בעיניי.לדעתה, מרדכי וושתי טעו בכך שלא דיברו עם הצד השני(המלך והמן)ולא דאגו שהצד השני יבין את מעשיהם. מדבריה אפשר להבין שהמלך והמן הם אנשים פתוחים, נוחים וחביבים שרק צריך להסביר להם בארבע עיניים במה העניין והכל יסתדר. אך עיון בפשט הפסוקים מוכיח שלושתי לא ניתנה שום אפשרות להסביר את עצמה.מרדכי דווקא הסביר את מניעיו לעבדי המלך(אסתר ב,ד "כי הגיד להם אשר הוא יהודי")ודווקא כאשר נודעה סיבה זו להמן(שם ו) הוא החליט שאם כך יש להשמיד את כל היהודים ולא נתן למרדכי זכות שימוע.צריך להבין שהמגילה מתרחשת בתקופה שונה מאוד משלנו ובה החזק (המלך, המן)פוטר את בעיותיו בכח ולא בשיחות נפש.המלך אכן הקשיב לאסתר אך לא בגלל היותו איש פתוח, מקשיב וסובלן אלא מסיבות אגוצנטריות לחלוטין.

  6. דבריה של המחברת חסרי שחר בעיניי.לדעתה, מרדכי וושתי טעו בכך שלא דיברו עם הצד השני(המלך והמן)ולא דאגו שהצד השני יבין את מעשיהם. מדבריה אפשר להבין שהמלך והמן הם אנשים פתוחים, נוחים וחביבים שרק צריך להסביר להם בארבע עיניים במה העניין והכל יסתדר. אך עיון בפשט הפסוקים מוכיח שלושתי לא ניתנה שום אפשרות להסביר את עצמה.מרדכי דווקא הסביר את מניעיו לעבדי המלך(אסתר ב,ד "כי הגיד להם אשר הוא יהודי")ודווקא כאשר נודעה סיבה זו להמן(שם ו) הוא החליט שאם כך יש להשמיד את כל היהודים ולא נתן למרדכי זכות שימוע.צריך להבין שהמגילה מתרחשת בתקופה שונה מאוד משלנו ובה החזק (המלך, המן)פוטר את בעיותיו בכח ולא בשיחות נפש.המלך אכן הקשיב לאסתר אך לא בגלל היותו איש פתוח, מקשיב וסובלן אלא מסיבות אגוצנטריות לחלוטין.

  7. דבריה של המחברת חסרי שחר בעיניי.לדעתה, מרדכי וושתי טעו בכך שלא דיברו עם הצד השני(המלך והמן)ולא דאגו שהצד השני יבין את מעשיהם. מדבריה אפשר להבין שהמלך והמן הם אנשים פתוחים, נוחים וחביבים שרק צריך להסביר להם בארבע עיניים במה העניין והכל יסתדר. אך עיון בפשט הפסוקים מוכיח שלושתי לא ניתנה שום אפשרות להסביר את עצמה.מרדכי דווקא הסביר את מניעיו לעבדי המלך(אסתר ב,ד "כי הגיד להם אשר הוא יהודי")ודווקא כאשר נודעה סיבה זו להמן(שם ו) הוא החליט שאם כך יש להשמיד את כל היהודים ולא נתן למרדכי זכות שימוע.צריך להבין שהמגילה מתרחשת בתקופה שונה מאוד משלנו ובה החזק (המלך, המן)פוטר את בעיותיו בכח ולא בשיחות נפש.המלך אכן הקשיב לאסתר אך לא בגלל היותו איש פתוח, מקשיב וסובלן אלא מסיבות אגוצנטריות לחלוטין.

  8. דבריה של המחברת חסרי שחר בעיניי.לדעתה, מרדכי וושתי טעו בכך שלא דיברו עם הצד השני(המלך והמן)ולא דאגו שהצד השני יבין את מעשיהם. מדבריה אפשר להבין שהמלך והמן הם אנשים פתוחים, נוחים וחביבים שרק צריך להסביר להם בארבע עיניים במה העניין והכל יסתדר. אך עיון בפשט הפסוקים מוכיח שלושתי לא ניתנה שום אפשרות להסביר את עצמה.מרדכי דווקא הסביר את מניעיו לעבדי המלך(אסתר ב,ד "כי הגיד להם אשר הוא יהודי")ודווקא כאשר נודעה סיבה זו להמן(שם ו) הוא החליט שאם כך יש להשמיד את כל היהודים ולא נתן למרדכי זכות שימוע.צריך להבין שהמגילה מתרחשת בתקופה שונה מאוד משלנו ובה החזק (המלך, המן)פוטר את בעיותיו בכח ולא בשיחות נפש.המלך אכן הקשיב לאסתר אך לא בגלל היותו איש פתוח, מקשיב וסובלן אלא מסיבות אגוצנטריות לחלוטין.

  9. דבריה של המחברת חסרי שחר בעיניי.לדעתה, מרדכי וושתי טעו בכך שלא דיברו עם הצד השני(המלך והמן)ולא דאגו שהצד השני יבין את מעשיהם. מדבריה אפשר להבין שהמלך והמן הם אנשים פתוחים, נוחים וחביבים שרק צריך להסביר להם בארבע עיניים במה העניין והכל יסתדר. אך עיון בפשט הפסוקים מוכיח שלושתי לא ניתנה שום אפשרות להסביר את עצמה.מרדכי דווקא הסביר את מניעיו לעבדי המלך(אסתר ב,ד "כי הגיד להם אשר הוא יהודי")ודווקא כאשר נודעה סיבה זו להמן(שם ו) הוא החליט שאם כך יש להשמיד את כל היהודים ולא נתן למרדכי זכות שימוע.צריך להבין שהמגילה מתרחשת בתקופה שונה מאוד משלנו ובה החזק (המלך, המן)פוטר את בעיותיו בכח ולא בשיחות נפש.המלך אכן הקשיב לאסתר אך לא בגלל היותו איש פתוח, מקשיב וסובלן אלא מסיבות אגוצנטריות לחלוטין.

  10. דבריה של המחברת חסרי שחר בעיניי.לדעתה, מרדכי וושתי טעו בכך שלא דיברו עם הצד השני(המלך והמן)ולא דאגו שהצד השני יבין את מעשיהם. מדבריה אפשר להבין שהמלך והמן הם אנשים פתוחים, נוחים וחביבים שרק צריך להסביר להם בארבע עיניים במה העניין והכל יסתדר. אך עיון בפשט הפסוקים מוכיח שלושתי לא ניתנה שום אפשרות להסביר את עצמה.מרדכי דווקא הסביר את מניעיו לעבדי המלך(אסתר ב,ד "כי הגיד להם אשר הוא יהודי")ודווקא כאשר נודעה סיבה זו להמן(שם ו) הוא החליט שאם כך יש להשמיד את כל היהודים ולא נתן למרדכי זכות שימוע.צריך להבין שהמגילה מתרחשת בתקופה שונה מאוד משלנו ובה החזק (המלך, המן)פוטר את בעיותיו בכח ולא בשיחות נפש.המלך אכן הקשיב לאסתר אך לא בגלל היותו איש פתוח, מקשיב וסובלן אלא מסיבות אגוצנטריות לחלוטין.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*