2 מחשבות על “מחאת נשים: הקול שלנו הוא לא ערווה

  1. ולכול "פוסקי הדור הדגולים"‬ שעוסקים ופסקים בסוגית "שירת נשים"
    שעם כל הכבוד שאנו רוחשים להם
    הרי שהם מנסים להיות "יותר צדיקים אפילו מהאפיפיור"…
    ואם נתרגם זאת לשפתנו…
    אז הם מנסים לעקוף את דויד ואת משה רבנו
    ואתם גם את יהוה אלוהינו…

    כי אם משה רבינו הענק יצא לרקוד ריקודי בטן בצעד תמני בקצב תופיה
    ושירת קולה הענוג של אחות אחותו ויתר בנות ישראל…(שהיו נשים כמדומני)…
    ויש שטוענים שהוא אפילו הצליח לשיר איתה בשני קולות בלי לגמגם ובלי לזייף …
    (למעט צרידות סקסאפילית וזיוף קל "מסוף בית ראשון" והלאה)…

    ככתוב בשמות פרק ח´…

    "כ וַתִּקַּח מִרְיָם הַנְּבִיאָה אֲחוֹת אַהֲרֹן, אֶת-הַתֹּף*בְּיָדָהּ; וַתֵּצֶאןָ כָל-הַנָּשִׁים אַחֲרֶיהָ, בְּתֻפִּים וּבִמְחֹלֹת.
    כא וַתַּעַן לָהֶם, מִרְיָם: שִׁירוּ לַיהוָה כִּי-גָאֹה גָּאָה, סוּס וְרֹכְבוֹ רָמָה בַיָּם. {ס}"…

    ואם אדון דויד המלך הגדול
    ( אומנם פחות ונחות בהרבה מאוד ממשה אבל מספיק גדול מכול פוסקי ההלכה דה-היום)..
    ואם הוא "הַמֶּלֶךְ דָּוִד (בכבודו ובעצמו יוצא ו…) מְפַזֵּז וּמְכַרְכֵּר לִפְנֵי יְהוָה"
    וזאת עם ולעיני "כל בית ישראל"
    (ושלא תהיינה אי-הבנות "כל בית ישראל" זה כולל נשים…
    ככתוב:…"לְכָל-הָעָם לְכָל-הֲמוֹן יִשְׂרָאֵל, לְמֵאִישׁ וְעַד-אִשָּׁה,"…)
    ועוד כתוב :…
    "וְשִׂחַקְתִּי, לִפְנֵי יְהוָה. כב וּנְקַלֹּתִי עוֹד מִזֹּאת, וְהָיִיתִי שָׁפָל בְּעֵינָי; וְעִם-הָאֲמָהוֹת אֲשֶׁר אָמַרְתְּ, עִמָּם אִכָּבֵדָה."
    הווה אומר שהוא אף רואה בכל "כבוד" לשיר לרקוד ולכרכר ולפזז איתן…
    (ועד כמה שידוע לי אז "הָאֲמָהוֹת" האלה. אמורות להיות נשים ממין נקבה שמסוגלות ללדת ילדים ולהיות "אמהות"…
    יעני:…"נשים" (הלווי עלינו ועד כלות כוחנו)…

    ושימי לב לשני הצדיקים המחוקקים והשופטים הגדולים ביותר של העם היהודי כווול הזמנים…
    (ואני מקווה שגם של כול "פוסקי ההלכה" למיניהם)…
    (טוב נכון דויד היה קצת חרמן ותכמן…אבל זה בקטנה ונעזוב את זה)…

    אז שימי לב איפה שני הצדיקים האלה יוצאים ושרים ומחוללים ורוקדים משתוללים ומכרכים ומפזזים
    עם כול בני ישראל…
    (וכולל נשות ישראל ב פ ר ו ש !!!)…

    וכל זאת עם " אֲרוֹן יְהוָה" הוא " אֲרוֹן הָאֱלֹהִים"…ו…"לִפְנֵי יְהוָה" בכבודו ובעצמו…

    אז אם בארזים נפלה שלהבת מה יגידו אזובי הקיר ?!…

    רוצה לומר שאם שני הענקים האלה משה ודויד ביחד עם אלוהים (שאני לא יודע את מיקומו בסקלת "הענקים")
    יצאו לרקוד ולשיר עם "נשים" (רחמנא ליצלן)…
    אז מי אנחנו וכווול פוסקי ההלכות בכלל ובדור הזה בפרט ליד שניהם…

    ואם אני נדרש להחליט בין משה רבינו דויד ואלוהים לבין כוווווול פוסקי ההלכות….
    אז אני עם אלוהים…

    זאת אומרת שלעניות דעתי הרבנים ופוסקי ההלכה
    האוסרים "שירת נשים" (רחמנא ליצלן) סתם מבלבלים בשכל…

    ואם את שואלת אותי…
    אז לעניות דעתי הם עוברים גם על הדיבר השני לאמור:….

    …"ו לֹא תִשָּׂא אֶת-שֵׁם-יְהוָה אֱלֹהֶיךָ, לַשָּׁוְא:"…

    שהרי הם משתמשים ונושאים עלינו את שם יהוה אלוהינו לשווא
    בכך שהם פוסקים ומצוים כביכול בשמו לנהוג כדעתם
    בוא בזמן שאלוהים ומשיחיו הגדולים ביותר בהסטוריה נוהגים בפועל ההפך מפוסקי הדור…

    וכך הם נוהגים בסוגיות ובתחומים רבים מאוד מאוד
    ומשום כך אנחנו מעורבבים לגמרי עם ה"דת" שכבר אינה דומה למקור…

    אז לדעתי בנושא הזה אתן לא צריכות אישור מאף אחד
    כדי לרקוד ולחולל ולשיר עם גברים ובלי גברים ואיך שבא לכן…
    ויש לכולנו ד"ש עם שיר…
    ממשה מדויד ומאלוהים המסעיר
    וזאת בצרוף פסק הלכה ודוגמה אישית כאישור ישיר…
    לרקוד לחולל לפזז לכרכר ועוד יותר מיכך גם "לשיר"…

    שיהיה לכולנו שבוע טוב מבורך ומוצלח…

    הברווז המכוער.

  2. אני חילונית אך אולי דוקא בגלל זה אני רוצה להעצים אתכן, אם ככה הם מתנהגים בציבור מי יודע מה עושים בתוך הבתים ? אסור שתכנעו למצב זה, להיות אשה דתיה לא מחייב להיות סמרטוט של אף אחד.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*