21 מחשבות על “מכתב לשר המשפטים וליועה"מ לממשלה

  1. סלחו לי גבירותי
    עצומת הרבנים היתה גזענות נטו?
    האינכן מודעות להשתלטות ערבית במימון נסיכויות הנפט על דירות ובתים בערי הצפון?
    האם יש אחת מאתכן ששהתה בעכו, נצרת עילית או כרמיאל בשנים האחרונות והבינה את מצוקתן של האוכלוסיות היהודיות בערים אלו מול מגמת השתלטות על נדל"ן ובריחת יהודית?
    מול הטרדות והצקות שהנפגעות מהן הן בעיקר נשים יהודיות?

    חשבתי לתומי שקולך היא תנועה שנאבקת למען נשים דתיות, נגד הטרדות מיניות של נשים ואפליה תעסוקתית על רקע מגדרי.

    התאכזבתי.
    אני רואה תנועה פוליטית המזדהה עם השמאל ואטומה לבעיותיו של המגזר היהודי

  2. שלום דוד.
    האם עלה על דעתך שאין השתלטות ערבית על ערי ישראל, אלא שמדינת ישראל לא בונה מספיק דירות במגזר הערבי ומשום כך, באין ברירה אחרת, אותם ערבים נאלצים לעבור לגור בין יהודים? וכיצד בדיוק ישתלטו כאן ´הערבים´, כאשר מספרם של אזרחי מדינת ישראל הערבים הוא נתון קבוע? הרי לא מייבאים ´ערבים מחו"ל אל תוך הקו הירוק [מדינת ישראל הרשמית] בשביל ליישב אותם בהתנחלויות ערביות בערי ישראל! איברא שטענותיך הן דמגוגיות ויש בהן ריח של גזענות. אגב ההזדהות עם ´השמאל´. שמת לב שבתוך המילה ´שמאל´ נמצא שם ה´אל´? כן כל מי שאכפת לו מזולתו, גם אם הוא גוי, הוא עם האל! אם כל החטא של השמאל הוא האכפתיות שלו מבני אדם אחרים, הרי לכבוד הוא לקולך וגם לי להיות שמאלנים. ועוד מה שהוא קטן: כל הכבוד לעו"ד ריקי שפירא רוזנברג! בברכה מרדכי עבדיאל.

  3. לדעתי קולך כאירגון חברתי שאמור לשקף דעה נטראלית בשאלות פוליטיות כגון אלו, מה גם שמכתב הרבנים הוא חלק מהזכות שלהם לחופש דת , דעה וביטוי, הרבנים מביאים את דעת ההלכה ודעת התורה, כארגון דתי לא היתי מצפה למכתב כל כך אגרסיבי שיוצא נגד הרבנים ודעת התורה.
    לרבנים יש זכות להביע את דעותיהם בענינים חברתיים ומעשיים כחלק מתפקידם המסורתי מקדמא דנא, רבנים היו מעורים בשאלות אלו מימים ימימה ומעולם לא יצאו נגדם בצורה כל כך בוטה ומזלזלת, מי שמשתייך לעם היהודי וחלק ממנו צריך לתמוך בדעת ההלכה ולא לעוות את דבריה, אני רואה במכתב זה ניסיון להשתלט על המרחב והסמכות הרבנית וכן שימוש בצורה קיצונית של זכויות האדם לצורך הגנה על אגנדה פוליטית של ההגמוניה השמאלנית במדינת ישראל, ארגון קולך לא אמור להתערב בשאלות מעין אלו ואין זה תפקידו. עם כל הפתיחות והליברליות יש לזכור שהדמוקרטיה מחייבת לפתח סובלנות גם כלפי השונים ממנך וזה נובע גם מעיקרון הפלורליזם החברתי שקולך לכאורה דוגלת בו היה עליכם לגלות איפוק בשאלה פוליטית זו

  4. כמי שהזדהתה עד כה עם קולך, התאכזבתי להווכח ש"קולך",כארגונים פמיניסטיים אחרים הוא ארגון שמאלני, הרבה יותר מארגון שדואג לנשים.
    איני מזדהה עם מכתב הרבנים אבל אני מכירה את המציאות המורכבת והמסוכנת בפריפריה. ולצערי ההתגיסות החריפה והמוחלטת לנושא שאינו מענינכם הישיר אינו לענין כאשר:
    1. "קולך" לא הרימה את קולה, ולא פועלת להגנת בנות בצפון ובדרום המותקפות ללא הרף, כמתקפה לאומית כוללת וכעברינות לשמה.התעלמה ומתעלמת מהמצב שהוביל למכתב זה.
    2. כנשים דתיות הייתן אמורות להכיר את הדיונים ההלכתים לגבי מיהו ה"גר" האמור בתורה. ודאי שמי שמנסה לפגוע בישראל ובזכותנו על הארץ. אינו נכלל בהגדרות ההלכתיות של "גר".
    3. קל מאד ואופנתי לנפנף במילה "גזענות". אבל אין דבר וחצי דבר בין הסכנה האישית והלאומית בפריפריה ל"צבע", "גזע" או השתיכות אתנית.אלא למלחמה קשה שמתנהלת לא רחוק מתל אביב.
    4. אם קולך נגד הסתה בין עמים תתכבד ותשמיע את קולה גם מול ההסתה כנגד יהודים והאיסור על יהודים דה פקטו ודה יורה לקנות בתים בחלקים נרחבים של ארצינו.
    5. אם ארגון "קולך" דואג לנשים באיזור בכלל, ישמיע קולו על מצב הנשים ברשות שהוקמה על ידי השמאל הישראלי.
    חבל.
    מתי יקום ארגון הומני שמבין מורכבויות פריפריאליות…
    והערה נוספת – עד כה חשבתי שאוכל להתעלם מתמיכת הקרן לישראל-חדשה בקולך. לצערי נראה כי "הכסף יעוור".

  5. מענין , לא זכור לי שקולך פנה ליועץ המשפטי כאשר תושבים משכונת רוממה בחיפה יצאו בקריאות וחרמות נגד התנחלות חרדים בשכונתם.
    לא זכור לי שקולך הרעיש עולמות כאשר תושבים ברמת אביב בתל אביב יצאו בקמפיין נגד השכרת דירות לחבדניקים.
    לא זכור לי שכאשר יהודים רכשו דירות בפקיעין ובאו להתגורר בה הותקפו ובתיהם נשרפו. אני מבין שהצ´ק מהקרן לישראל החדשה שימושי מאוד אבל עד כדי כך?
    מענין גם בירושלים ובבית שמש התגלו תנועות אנטישמיות נגד חרדים. שם לא התערבתם.

  6. אני לא מבינה מדוע אתן מתימרות להביע דעה נחרצת כזו בלי לנסות ולהידבר עם הרבנים ולנסות להבין את העמדה של הרבנים האלה, מדוע לנקוט בעמדה כל כך קיצונית ומשפילה את הנשים ומכניסה אותן לבורות בהקשים הילכתיים, וחברתיים, האם רק אתן צודקות, האם ההלכה רק כדבריכן, האם הרבנים האלה הם ראשי מאפיות ומעוותי דין חס ושלום, האם אין אף גדול דור שעליהם הם סומכים? כאן נחשפת הבורות הכל כך מעצבנת של הנשים שבגללן אומרים עלינו נשים דעתן קלה, לעיטים אני חשה זאת מתוך דבריכן, המקוממים, הגובלים בהסתה ובחשד לחד צדדיות, במעשכן ובדבריכן הינצחתן את החדירה של הערבים לתוך העם היהודי, הן את בנותינו הם אומרים לטמא, הן את ילדינו הם מבקשים להכניס לתוך הבתים מפחד ומאיומים, וכך הם חיי תלמידותיי בבת ים ביפו ובנצרת עלית, ובטוחה שכך הוא המצב בעוד הרבה מקומות, ומספיק לראות את המראות בטיילת של טבריה איך בנות ישראל נוהרות לתוך זרועותיהן של ערבים, וכל יום נערה יהודיה מוצאת עצמה שבויה לבין הערבים, היתכן שביום כזה אתן תנציחו את הפצע המדמם הזה דווקה נשות קולך האמורות להשמיע ולזעוק את קולן של בנות ישראל, או שתפתיעו אותנו ותגידו שזה לגיטימי להיתבולל אז נדע שמקורותיכן אינו טהור, ואין לכן מה לחפש בציבור שלנו.
    ולא פלא שהרבנים לא רוצים להידבר איתכם.

  7. גרמתן לנו מורת רוח חדלו מעיסוקכם הקלוקלים. עד עכשיו תמכתי בכן עד עתה, לא יותר קולך, אין שמץ אמת בקולך כל כולכן פוליטסטיות הנוטות לצידו הלא נכון של הציבור.
    עם הנצח לע יתערבב עם אויביו במסווה של הומניות או שלום ויקבל סכין בבטן הרכה והכל בגלל שבנות קולך רוצות לחבק ערבים.

  8. סלחו לי גבירותי
    עצומת הרבנים היתה גזענות נטו?
    האינכן מודעות להשתלטות ערבית במימון נסיכויות הנפט על דירות ובתים בערי הצפון?
    האם יש אחת מאתכן ששהתה בעכו, נצרת עילית או כרמיאל בשנים האחרונות והבינה את מצוקתן של האוכלוסיות היהודיות בערים אלו מול מגמת השתלטות על נדל"ן ובריחת יהודית?
    מול הטרדות והצקות שהנפגעות מהן הן בעיקר נשים יהודיות?

    חשבתי לתומי שקולך היא תנועה שנאבקת למען נשים דתיות, נגד הטרדות מיניות של נשים ואפליה תעסוקתית על רקע מגדרי.

    התאכזבתי.
    אני רואה תנועה פוליטית המזדהה עם השמאל ואטומה לבעיותיו של המגזר היהודי

  9. שלום דוד.
    האם עלה על דעתך שאין השתלטות ערבית על ערי ישראל, אלא שמדינת ישראל לא בונה מספיק דירות במגזר הערבי ומשום כך, באין ברירה אחרת, אותם ערבים נאלצים לעבור לגור בין יהודים? וכיצד בדיוק ישתלטו כאן ´הערבים´, כאשר מספרם של אזרחי מדינת ישראל הערבים הוא נתון קבוע? הרי לא מייבאים ´ערבים מחו"ל אל תוך הקו הירוק [מדינת ישראל הרשמית] בשביל ליישב אותם בהתנחלויות ערביות בערי ישראל! איברא שטענותיך הן דמגוגיות ויש בהן ריח של גזענות. אגב ההזדהות עם ´השמאל´. שמת לב שבתוך המילה ´שמאל´ נמצא שם ה´אל´? כן כל מי שאכפת לו מזולתו, גם אם הוא גוי, הוא עם האל! אם כל החטא של השמאל הוא האכפתיות שלו מבני אדם אחרים, הרי לכבוד הוא לקולך וגם לי להיות שמאלנים. ועוד מה שהוא קטן: כל הכבוד לעו"ד ריקי שפירא רוזנברג! בברכה מרדכי עבדיאל.

  10. לדעתי קולך כאירגון חברתי שאמור לשקף דעה נטראלית בשאלות פוליטיות כגון אלו, מה גם שמכתב הרבנים הוא חלק מהזכות שלהם לחופש דת , דעה וביטוי, הרבנים מביאים את דעת ההלכה ודעת התורה, כארגון דתי לא היתי מצפה למכתב כל כך אגרסיבי שיוצא נגד הרבנים ודעת התורה.
    לרבנים יש זכות להביע את דעותיהם בענינים חברתיים ומעשיים כחלק מתפקידם המסורתי מקדמא דנא, רבנים היו מעורים בשאלות אלו מימים ימימה ומעולם לא יצאו נגדם בצורה כל כך בוטה ומזלזלת, מי שמשתייך לעם היהודי וחלק ממנו צריך לתמוך בדעת ההלכה ולא לעוות את דבריה, אני רואה במכתב זה ניסיון להשתלט על המרחב והסמכות הרבנית וכן שימוש בצורה קיצונית של זכויות האדם לצורך הגנה על אגנדה פוליטית של ההגמוניה השמאלנית במדינת ישראל, ארגון קולך לא אמור להתערב בשאלות מעין אלו ואין זה תפקידו. עם כל הפתיחות והליברליות יש לזכור שהדמוקרטיה מחייבת לפתח סובלנות גם כלפי השונים ממנך וזה נובע גם מעיקרון הפלורליזם החברתי שקולך לכאורה דוגלת בו היה עליכם לגלות איפוק בשאלה פוליטית זו

  11. כמי שהזדהתה עד כה עם קולך, התאכזבתי להווכח ש"קולך",כארגונים פמיניסטיים אחרים הוא ארגון שמאלני, הרבה יותר מארגון שדואג לנשים.
    איני מזדהה עם מכתב הרבנים אבל אני מכירה את המציאות המורכבת והמסוכנת בפריפריה. ולצערי ההתגיסות החריפה והמוחלטת לנושא שאינו מענינכם הישיר אינו לענין כאשר:
    1. "קולך" לא הרימה את קולה, ולא פועלת להגנת בנות בצפון ובדרום המותקפות ללא הרף, כמתקפה לאומית כוללת וכעברינות לשמה.התעלמה ומתעלמת מהמצב שהוביל למכתב זה.
    2. כנשים דתיות הייתן אמורות להכיר את הדיונים ההלכתים לגבי מיהו ה"גר" האמור בתורה. ודאי שמי שמנסה לפגוע בישראל ובזכותנו על הארץ. אינו נכלל בהגדרות ההלכתיות של "גר".
    3. קל מאד ואופנתי לנפנף במילה "גזענות". אבל אין דבר וחצי דבר בין הסכנה האישית והלאומית בפריפריה ל"צבע", "גזע" או השתיכות אתנית.אלא למלחמה קשה שמתנהלת לא רחוק מתל אביב.
    4. אם קולך נגד הסתה בין עמים תתכבד ותשמיע את קולה גם מול ההסתה כנגד יהודים והאיסור על יהודים דה פקטו ודה יורה לקנות בתים בחלקים נרחבים של ארצינו.
    5. אם ארגון "קולך" דואג לנשים באיזור בכלל, ישמיע קולו על מצב הנשים ברשות שהוקמה על ידי השמאל הישראלי.
    חבל.
    מתי יקום ארגון הומני שמבין מורכבויות פריפריאליות…
    והערה נוספת – עד כה חשבתי שאוכל להתעלם מתמיכת הקרן לישראל-חדשה בקולך. לצערי נראה כי "הכסף יעוור".

  12. מענין , לא זכור לי שקולך פנה ליועץ המשפטי כאשר תושבים משכונת רוממה בחיפה יצאו בקריאות וחרמות נגד התנחלות חרדים בשכונתם.
    לא זכור לי שקולך הרעיש עולמות כאשר תושבים ברמת אביב בתל אביב יצאו בקמפיין נגד השכרת דירות לחבדניקים.
    לא זכור לי שכאשר יהודים רכשו דירות בפקיעין ובאו להתגורר בה הותקפו ובתיהם נשרפו. אני מבין שהצ´ק מהקרן לישראל החדשה שימושי מאוד אבל עד כדי כך?
    מענין גם בירושלים ובבית שמש התגלו תנועות אנטישמיות נגד חרדים. שם לא התערבתם.

  13. אני לא מבינה מדוע אתן מתימרות להביע דעה נחרצת כזו בלי לנסות ולהידבר עם הרבנים ולנסות להבין את העמדה של הרבנים האלה, מדוע לנקוט בעמדה כל כך קיצונית ומשפילה את הנשים ומכניסה אותן לבורות בהקשים הילכתיים, וחברתיים, האם רק אתן צודקות, האם ההלכה רק כדבריכן, האם הרבנים האלה הם ראשי מאפיות ומעוותי דין חס ושלום, האם אין אף גדול דור שעליהם הם סומכים? כאן נחשפת הבורות הכל כך מעצבנת של הנשים שבגללן אומרים עלינו נשים דעתן קלה, לעיטים אני חשה זאת מתוך דבריכן, המקוממים, הגובלים בהסתה ובחשד לחד צדדיות, במעשכן ובדבריכן הינצחתן את החדירה של הערבים לתוך העם היהודי, הן את בנותינו הם אומרים לטמא, הן את ילדינו הם מבקשים להכניס לתוך הבתים מפחד ומאיומים, וכך הם חיי תלמידותיי בבת ים ביפו ובנצרת עלית, ובטוחה שכך הוא המצב בעוד הרבה מקומות, ומספיק לראות את המראות בטיילת של טבריה איך בנות ישראל נוהרות לתוך זרועותיהן של ערבים, וכל יום נערה יהודיה מוצאת עצמה שבויה לבין הערבים, היתכן שביום כזה אתן תנציחו את הפצע המדמם הזה דווקה נשות קולך האמורות להשמיע ולזעוק את קולן של בנות ישראל, או שתפתיעו אותנו ותגידו שזה לגיטימי להיתבולל אז נדע שמקורותיכן אינו טהור, ואין לכן מה לחפש בציבור שלנו.
    ולא פלא שהרבנים לא רוצים להידבר איתכם.

  14. גרמתן לנו מורת רוח חדלו מעיסוקכם הקלוקלים. עד עכשיו תמכתי בכן עד עתה, לא יותר קולך, אין שמץ אמת בקולך כל כולכן פוליטסטיות הנוטות לצידו הלא נכון של הציבור.
    עם הנצח לע יתערבב עם אויביו במסווה של הומניות או שלום ויקבל סכין בבטן הרכה והכל בגלל שבנות קולך רוצות לחבק ערבים.

  15. סלחו לי גבירותי
    עצומת הרבנים היתה גזענות נטו?
    האינכן מודעות להשתלטות ערבית במימון נסיכויות הנפט על דירות ובתים בערי הצפון?
    האם יש אחת מאתכן ששהתה בעכו, נצרת עילית או כרמיאל בשנים האחרונות והבינה את מצוקתן של האוכלוסיות היהודיות בערים אלו מול מגמת השתלטות על נדל"ן ובריחת יהודית?
    מול הטרדות והצקות שהנפגעות מהן הן בעיקר נשים יהודיות?

    חשבתי לתומי שקולך היא תנועה שנאבקת למען נשים דתיות, נגד הטרדות מיניות של נשים ואפליה תעסוקתית על רקע מגדרי.

    התאכזבתי.
    אני רואה תנועה פוליטית המזדהה עם השמאל ואטומה לבעיותיו של המגזר היהודי

  16. שלום דוד.
    האם עלה על דעתך שאין השתלטות ערבית על ערי ישראל, אלא שמדינת ישראל לא בונה מספיק דירות במגזר הערבי ומשום כך, באין ברירה אחרת, אותם ערבים נאלצים לעבור לגור בין יהודים? וכיצד בדיוק ישתלטו כאן ´הערבים´, כאשר מספרם של אזרחי מדינת ישראל הערבים הוא נתון קבוע? הרי לא מייבאים ´ערבים מחו"ל אל תוך הקו הירוק [מדינת ישראל הרשמית] בשביל ליישב אותם בהתנחלויות ערביות בערי ישראל! איברא שטענותיך הן דמגוגיות ויש בהן ריח של גזענות. אגב ההזדהות עם ´השמאל´. שמת לב שבתוך המילה ´שמאל´ נמצא שם ה´אל´? כן כל מי שאכפת לו מזולתו, גם אם הוא גוי, הוא עם האל! אם כל החטא של השמאל הוא האכפתיות שלו מבני אדם אחרים, הרי לכבוד הוא לקולך וגם לי להיות שמאלנים. ועוד מה שהוא קטן: כל הכבוד לעו"ד ריקי שפירא רוזנברג! בברכה מרדכי עבדיאל.

  17. לדעתי קולך כאירגון חברתי שאמור לשקף דעה נטראלית בשאלות פוליטיות כגון אלו, מה גם שמכתב הרבנים הוא חלק מהזכות שלהם לחופש דת , דעה וביטוי, הרבנים מביאים את דעת ההלכה ודעת התורה, כארגון דתי לא היתי מצפה למכתב כל כך אגרסיבי שיוצא נגד הרבנים ודעת התורה.
    לרבנים יש זכות להביע את דעותיהם בענינים חברתיים ומעשיים כחלק מתפקידם המסורתי מקדמא דנא, רבנים היו מעורים בשאלות אלו מימים ימימה ומעולם לא יצאו נגדם בצורה כל כך בוטה ומזלזלת, מי שמשתייך לעם היהודי וחלק ממנו צריך לתמוך בדעת ההלכה ולא לעוות את דבריה, אני רואה במכתב זה ניסיון להשתלט על המרחב והסמכות הרבנית וכן שימוש בצורה קיצונית של זכויות האדם לצורך הגנה על אגנדה פוליטית של ההגמוניה השמאלנית במדינת ישראל, ארגון קולך לא אמור להתערב בשאלות מעין אלו ואין זה תפקידו. עם כל הפתיחות והליברליות יש לזכור שהדמוקרטיה מחייבת לפתח סובלנות גם כלפי השונים ממנך וזה נובע גם מעיקרון הפלורליזם החברתי שקולך לכאורה דוגלת בו היה עליכם לגלות איפוק בשאלה פוליטית זו

  18. כמי שהזדהתה עד כה עם קולך, התאכזבתי להווכח ש"קולך",כארגונים פמיניסטיים אחרים הוא ארגון שמאלני, הרבה יותר מארגון שדואג לנשים.
    איני מזדהה עם מכתב הרבנים אבל אני מכירה את המציאות המורכבת והמסוכנת בפריפריה. ולצערי ההתגיסות החריפה והמוחלטת לנושא שאינו מענינכם הישיר אינו לענין כאשר:
    1. "קולך" לא הרימה את קולה, ולא פועלת להגנת בנות בצפון ובדרום המותקפות ללא הרף, כמתקפה לאומית כוללת וכעברינות לשמה.התעלמה ומתעלמת מהמצב שהוביל למכתב זה.
    2. כנשים דתיות הייתן אמורות להכיר את הדיונים ההלכתים לגבי מיהו ה"גר" האמור בתורה. ודאי שמי שמנסה לפגוע בישראל ובזכותנו על הארץ. אינו נכלל בהגדרות ההלכתיות של "גר".
    3. קל מאד ואופנתי לנפנף במילה "גזענות". אבל אין דבר וחצי דבר בין הסכנה האישית והלאומית בפריפריה ל"צבע", "גזע" או השתיכות אתנית.אלא למלחמה קשה שמתנהלת לא רחוק מתל אביב.
    4. אם קולך נגד הסתה בין עמים תתכבד ותשמיע את קולה גם מול ההסתה כנגד יהודים והאיסור על יהודים דה פקטו ודה יורה לקנות בתים בחלקים נרחבים של ארצינו.
    5. אם ארגון "קולך" דואג לנשים באיזור בכלל, ישמיע קולו על מצב הנשים ברשות שהוקמה על ידי השמאל הישראלי.
    חבל.
    מתי יקום ארגון הומני שמבין מורכבויות פריפריאליות…
    והערה נוספת – עד כה חשבתי שאוכל להתעלם מתמיכת הקרן לישראל-חדשה בקולך. לצערי נראה כי "הכסף יעוור".

  19. מענין , לא זכור לי שקולך פנה ליועץ המשפטי כאשר תושבים משכונת רוממה בחיפה יצאו בקריאות וחרמות נגד התנחלות חרדים בשכונתם.
    לא זכור לי שקולך הרעיש עולמות כאשר תושבים ברמת אביב בתל אביב יצאו בקמפיין נגד השכרת דירות לחבדניקים.
    לא זכור לי שכאשר יהודים רכשו דירות בפקיעין ובאו להתגורר בה הותקפו ובתיהם נשרפו. אני מבין שהצ´ק מהקרן לישראל החדשה שימושי מאוד אבל עד כדי כך?
    מענין גם בירושלים ובבית שמש התגלו תנועות אנטישמיות נגד חרדים. שם לא התערבתם.

  20. אני לא מבינה מדוע אתן מתימרות להביע דעה נחרצת כזו בלי לנסות ולהידבר עם הרבנים ולנסות להבין את העמדה של הרבנים האלה, מדוע לנקוט בעמדה כל כך קיצונית ומשפילה את הנשים ומכניסה אותן לבורות בהקשים הילכתיים, וחברתיים, האם רק אתן צודקות, האם ההלכה רק כדבריכן, האם הרבנים האלה הם ראשי מאפיות ומעוותי דין חס ושלום, האם אין אף גדול דור שעליהם הם סומכים? כאן נחשפת הבורות הכל כך מעצבנת של הנשים שבגללן אומרים עלינו נשים דעתן קלה, לעיטים אני חשה זאת מתוך דבריכן, המקוממים, הגובלים בהסתה ובחשד לחד צדדיות, במעשכן ובדבריכן הינצחתן את החדירה של הערבים לתוך העם היהודי, הן את בנותינו הם אומרים לטמא, הן את ילדינו הם מבקשים להכניס לתוך הבתים מפחד ומאיומים, וכך הם חיי תלמידותיי בבת ים ביפו ובנצרת עלית, ובטוחה שכך הוא המצב בעוד הרבה מקומות, ומספיק לראות את המראות בטיילת של טבריה איך בנות ישראל נוהרות לתוך זרועותיהן של ערבים, וכל יום נערה יהודיה מוצאת עצמה שבויה לבין הערבים, היתכן שביום כזה אתן תנציחו את הפצע המדמם הזה דווקה נשות קולך האמורות להשמיע ולזעוק את קולן של בנות ישראל, או שתפתיעו אותנו ותגידו שזה לגיטימי להיתבולל אז נדע שמקורותיכן אינו טהור, ואין לכן מה לחפש בציבור שלנו.
    ולא פלא שהרבנים לא רוצים להידבר איתכם.

  21. גרמתן לנו מורת רוח חדלו מעיסוקכם הקלוקלים. עד עכשיו תמכתי בכן עד עתה, לא יותר קולך, אין שמץ אמת בקולך כל כולכן פוליטסטיות הנוטות לצידו הלא נכון של הציבור.
    עם הנצח לע יתערבב עם אויביו במסווה של הומניות או שלום ויקבל סכין בבטן הרכה והכל בגלל שבנות קולך רוצות לחבק ערבים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*