12 מחשבות על “נשים במרחב הביתי והציבורי, חלק ב´:שבת

  1. חבל שלא שתפתי אותך, פעם ארחתי משפחה ולקידוש קמו כל בני המשפחה, האב, האם, הבנות והבן. כולם יחד במנגינה וזה היה מרגש ביותר.
    בקשר להבדלה, בתי עושה באופן קבוע הבדלה. היא אומרת שמי שמכניס את השבת גם מוציא אותה.
    ביצוע החלות. זה כבר נעשה ממש מנהג קבוע. מכיוון שהיום נשים רבות אופות חלות, בעיקר מקמח מלא. אז האישה ממש מברכת על פרי ידיה.
    בקשר לברכת הבנות, לא כ"כ הבנתי, הרי אומרים לבנות יברך ה´ כשרה, רבקה רחל ולאה. מה הבעיה לומר זאת בלשון נקבה???

  2. חבל שלא שתפתי אותך, פעם ארחתי משפחה ולקידוש קמו כל בני המשפחה, האב, האם, הבנות והבן. כולם יחד במנגינה וזה היה מרגש ביותר.
    בקשר להבדלה, בתי עושה באופן קבוע הבדלה. היא אומרת שמי שמכניס את השבת גם מוציא אותה.
    ביצוע החלות. זה כבר נעשה ממש מנהג קבוע. מכיוון שהיום נשים רבות אופות חלות, בעיקר מקמח מלא. אז האישה ממש מברכת על פרי ידיה.
    בקשר לברכת הבנות, לא כ"כ הבנתי, הרי אומרים לבנות יברך ה´ כשרה, רבקה רחל ולאה. מה הבעיה לומר זאת בלשון נקבה???

  3. חבל שלא שתפתי אותך, פעם ארחתי משפחה ולקידוש קמו כל בני המשפחה, האב, האם, הבנות והבן. כולם יחד במנגינה וזה היה מרגש ביותר.
    בקשר להבדלה, בתי עושה באופן קבוע הבדלה. היא אומרת שמי שמכניס את השבת גם מוציא אותה.
    ביצוע החלות. זה כבר נעשה ממש מנהג קבוע. מכיוון שהיום נשים רבות אופות חלות, בעיקר מקמח מלא. אז האישה ממש מברכת על פרי ידיה.
    בקשר לברכת הבנות, לא כ"כ הבנתי, הרי אומרים לבנות יברך ה´ כשרה, רבקה רחל ולאה. מה הבעיה לומר זאת בלשון נקבה???

  4. חבל שלא שתפתי אותך, פעם ארחתי משפחה ולקידוש קמו כל בני המשפחה, האב, האם, הבנות והבן. כולם יחד במנגינה וזה היה מרגש ביותר.
    בקשר להבדלה, בתי עושה באופן קבוע הבדלה. היא אומרת שמי שמכניס את השבת גם מוציא אותה.
    ביצוע החלות. זה כבר נעשה ממש מנהג קבוע. מכיוון שהיום נשים רבות אופות חלות, בעיקר מקמח מלא. אז האישה ממש מברכת על פרי ידיה.
    בקשר לברכת הבנות, לא כ"כ הבנתי, הרי אומרים לבנות יברך ה´ כשרה, רבקה רחל ולאה. מה הבעיה לומר זאת בלשון נקבה???

  5. חבל שלא שתפתי אותך, פעם ארחתי משפחה ולקידוש קמו כל בני המשפחה, האב, האם, הבנות והבן. כולם יחד במנגינה וזה היה מרגש ביותר.
    בקשר להבדלה, בתי עושה באופן קבוע הבדלה. היא אומרת שמי שמכניס את השבת גם מוציא אותה.
    ביצוע החלות. זה כבר נעשה ממש מנהג קבוע. מכיוון שהיום נשים רבות אופות חלות, בעיקר מקמח מלא. אז האישה ממש מברכת על פרי ידיה.
    בקשר לברכת הבנות, לא כ"כ הבנתי, הרי אומרים לבנות יברך ה´ כשרה, רבקה רחל ולאה. מה הבעיה לומר זאת בלשון נקבה???

  6. חבל שלא שתפתי אותך, פעם ארחתי משפחה ולקידוש קמו כל בני המשפחה, האב, האם, הבנות והבן. כולם יחד במנגינה וזה היה מרגש ביותר.
    בקשר להבדלה, בתי עושה באופן קבוע הבדלה. היא אומרת שמי שמכניס את השבת גם מוציא אותה.
    ביצוע החלות. זה כבר נעשה ממש מנהג קבוע. מכיוון שהיום נשים רבות אופות חלות, בעיקר מקמח מלא. אז האישה ממש מברכת על פרי ידיה.
    בקשר לברכת הבנות, לא כ"כ הבנתי, הרי אומרים לבנות יברך ה´ כשרה, רבקה רחל ולאה. מה הבעיה לומר זאת בלשון נקבה???

  7. חבל שלא שתפתי אותך, פעם ארחתי משפחה ולקידוש קמו כל בני המשפחה, האב, האם, הבנות והבן. כולם יחד במנגינה וזה היה מרגש ביותר.
    בקשר להבדלה, בתי עושה באופן קבוע הבדלה. היא אומרת שמי שמכניס את השבת גם מוציא אותה.
    ביצוע החלות. זה כבר נעשה ממש מנהג קבוע. מכיוון שהיום נשים רבות אופות חלות, בעיקר מקמח מלא. אז האישה ממש מברכת על פרי ידיה.
    בקשר לברכת הבנות, לא כ"כ הבנתי, הרי אומרים לבנות יברך ה´ כשרה, רבקה רחל ולאה. מה הבעיה לומר זאת בלשון נקבה???

  8. חבל שלא שתפתי אותך, פעם ארחתי משפחה ולקידוש קמו כל בני המשפחה, האב, האם, הבנות והבן. כולם יחד במנגינה וזה היה מרגש ביותר.
    בקשר להבדלה, בתי עושה באופן קבוע הבדלה. היא אומרת שמי שמכניס את השבת גם מוציא אותה.
    ביצוע החלות. זה כבר נעשה ממש מנהג קבוע. מכיוון שהיום נשים רבות אופות חלות, בעיקר מקמח מלא. אז האישה ממש מברכת על פרי ידיה.
    בקשר לברכת הבנות, לא כ"כ הבנתי, הרי אומרים לבנות יברך ה´ כשרה, רבקה רחל ולאה. מה הבעיה לומר זאת בלשון נקבה???

  9. חבל שלא שתפתי אותך, פעם ארחתי משפחה ולקידוש קמו כל בני המשפחה, האב, האם, הבנות והבן. כולם יחד במנגינה וזה היה מרגש ביותר.
    בקשר להבדלה, בתי עושה באופן קבוע הבדלה. היא אומרת שמי שמכניס את השבת גם מוציא אותה.
    ביצוע החלות. זה כבר נעשה ממש מנהג קבוע. מכיוון שהיום נשים רבות אופות חלות, בעיקר מקמח מלא. אז האישה ממש מברכת על פרי ידיה.
    בקשר לברכת הבנות, לא כ"כ הבנתי, הרי אומרים לבנות יברך ה´ כשרה, רבקה רחל ולאה. מה הבעיה לומר זאת בלשון נקבה???

  10. חבל שלא שתפתי אותך, פעם ארחתי משפחה ולקידוש קמו כל בני המשפחה, האב, האם, הבנות והבן. כולם יחד במנגינה וזה היה מרגש ביותר.
    בקשר להבדלה, בתי עושה באופן קבוע הבדלה. היא אומרת שמי שמכניס את השבת גם מוציא אותה.
    ביצוע החלות. זה כבר נעשה ממש מנהג קבוע. מכיוון שהיום נשים רבות אופות חלות, בעיקר מקמח מלא. אז האישה ממש מברכת על פרי ידיה.
    בקשר לברכת הבנות, לא כ"כ הבנתי, הרי אומרים לבנות יברך ה´ כשרה, רבקה רחל ולאה. מה הבעיה לומר זאת בלשון נקבה???

  11. חבל שלא שתפתי אותך, פעם ארחתי משפחה ולקידוש קמו כל בני המשפחה, האב, האם, הבנות והבן. כולם יחד במנגינה וזה היה מרגש ביותר.
    בקשר להבדלה, בתי עושה באופן קבוע הבדלה. היא אומרת שמי שמכניס את השבת גם מוציא אותה.
    ביצוע החלות. זה כבר נעשה ממש מנהג קבוע. מכיוון שהיום נשים רבות אופות חלות, בעיקר מקמח מלא. אז האישה ממש מברכת על פרי ידיה.
    בקשר לברכת הבנות, לא כ"כ הבנתי, הרי אומרים לבנות יברך ה´ כשרה, רבקה רחל ולאה. מה הבעיה לומר זאת בלשון נקבה???

  12. חבל שלא שתפתי אותך, פעם ארחתי משפחה ולקידוש קמו כל בני המשפחה, האב, האם, הבנות והבן. כולם יחד במנגינה וזה היה מרגש ביותר.
    בקשר להבדלה, בתי עושה באופן קבוע הבדלה. היא אומרת שמי שמכניס את השבת גם מוציא אותה.
    ביצוע החלות. זה כבר נעשה ממש מנהג קבוע. מכיוון שהיום נשים רבות אופות חלות, בעיקר מקמח מלא. אז האישה ממש מברכת על פרי ידיה.
    בקשר לברכת הבנות, לא כ"כ הבנתי, הרי אומרים לבנות יברך ה´ כשרה, רבקה רחל ולאה. מה הבעיה לומר זאת בלשון נקבה???

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*