45 מחשבות על “פרשת סוטה

  1. נדמה לי שאם תשחררו עוד קטעים מתוך טקסטים יהודיים לאחר שימוש בטכניקה הנוכחית תהיה לכך לא מעט תהודה

  2. הכתיבה הזו ממחישה לדעתי את המקום האמיתי של הפמיניזם ביהדות – סוג של ראקציה לדורות רבים שלא נהגו בנשים בכבוד הראוי. כמו כל ראקציה הוא הולך למקומות קיצוניים, ולא אמתיים. אני מקווה שכאשר התהליך יושלם ונגיע למקום המאוזן והנכון של כבוד הדדי בין המגדרים זה יהיה בלי נפגעים.

  3. מי שיש לו אמון בתורה לא הופך את היוצרות, אלא מנסה להבין את דבר ה´ כפי שניתן. מה שכתבת זו תורתך.אלוקים בחר למסור את התורה אחרת. מה זה אומר לך?
    קחי דוגמא ומופת מיניב פריאל במאמרו באתר.

  4. נדמה לי שאם תשחררו עוד קטעים מתוך טקסטים יהודיים לאחר שימוש בטכניקה הנוכחית תהיה לכך לא מעט תהודה

  5. הכתיבה הזו ממחישה לדעתי את המקום האמיתי של הפמיניזם ביהדות – סוג של ראקציה לדורות רבים שלא נהגו בנשים בכבוד הראוי. כמו כל ראקציה הוא הולך למקומות קיצוניים, ולא אמתיים. אני מקווה שכאשר התהליך יושלם ונגיע למקום המאוזן והנכון של כבוד הדדי בין המגדרים זה יהיה בלי נפגעים.

  6. מי שיש לו אמון בתורה לא הופך את היוצרות, אלא מנסה להבין את דבר ה´ כפי שניתן. מה שכתבת זו תורתך.אלוקים בחר למסור את התורה אחרת. מה זה אומר לך?
    קחי דוגמא ומופת מיניב פריאל במאמרו באתר.

  7. נדמה לי שאם תשחררו עוד קטעים מתוך טקסטים יהודיים לאחר שימוש בטכניקה הנוכחית תהיה לכך לא מעט תהודה

  8. הכתיבה הזו ממחישה לדעתי את המקום האמיתי של הפמיניזם ביהדות – סוג של ראקציה לדורות רבים שלא נהגו בנשים בכבוד הראוי. כמו כל ראקציה הוא הולך למקומות קיצוניים, ולא אמתיים. אני מקווה שכאשר התהליך יושלם ונגיע למקום המאוזן והנכון של כבוד הדדי בין המגדרים זה יהיה בלי נפגעים.

  9. מי שיש לו אמון בתורה לא הופך את היוצרות, אלא מנסה להבין את דבר ה´ כפי שניתן. מה שכתבת זו תורתך.אלוקים בחר למסור את התורה אחרת. מה זה אומר לך?
    קחי דוגמא ומופת מיניב פריאל במאמרו באתר.

  10. נדמה לי שאם תשחררו עוד קטעים מתוך טקסטים יהודיים לאחר שימוש בטכניקה הנוכחית תהיה לכך לא מעט תהודה

  11. הכתיבה הזו ממחישה לדעתי את המקום האמיתי של הפמיניזם ביהדות – סוג של ראקציה לדורות רבים שלא נהגו בנשים בכבוד הראוי. כמו כל ראקציה הוא הולך למקומות קיצוניים, ולא אמתיים. אני מקווה שכאשר התהליך יושלם ונגיע למקום המאוזן והנכון של כבוד הדדי בין המגדרים זה יהיה בלי נפגעים.

  12. מי שיש לו אמון בתורה לא הופך את היוצרות, אלא מנסה להבין את דבר ה´ כפי שניתן. מה שכתבת זו תורתך.אלוקים בחר למסור את התורה אחרת. מה זה אומר לך?
    קחי דוגמא ומופת מיניב פריאל במאמרו באתר.

  13. נדמה לי שאם תשחררו עוד קטעים מתוך טקסטים יהודיים לאחר שימוש בטכניקה הנוכחית תהיה לכך לא מעט תהודה

  14. הכתיבה הזו ממחישה לדעתי את המקום האמיתי של הפמיניזם ביהדות – סוג של ראקציה לדורות רבים שלא נהגו בנשים בכבוד הראוי. כמו כל ראקציה הוא הולך למקומות קיצוניים, ולא אמתיים. אני מקווה שכאשר התהליך יושלם ונגיע למקום המאוזן והנכון של כבוד הדדי בין המגדרים זה יהיה בלי נפגעים.

  15. מי שיש לו אמון בתורה לא הופך את היוצרות, אלא מנסה להבין את דבר ה´ כפי שניתן. מה שכתבת זו תורתך.אלוקים בחר למסור את התורה אחרת. מה זה אומר לך?
    קחי דוגמא ומופת מיניב פריאל במאמרו באתר.

  16. נדמה לי שאם תשחררו עוד קטעים מתוך טקסטים יהודיים לאחר שימוש בטכניקה הנוכחית תהיה לכך לא מעט תהודה

  17. הכתיבה הזו ממחישה לדעתי את המקום האמיתי של הפמיניזם ביהדות – סוג של ראקציה לדורות רבים שלא נהגו בנשים בכבוד הראוי. כמו כל ראקציה הוא הולך למקומות קיצוניים, ולא אמתיים. אני מקווה שכאשר התהליך יושלם ונגיע למקום המאוזן והנכון של כבוד הדדי בין המגדרים זה יהיה בלי נפגעים.

  18. מי שיש לו אמון בתורה לא הופך את היוצרות, אלא מנסה להבין את דבר ה´ כפי שניתן. מה שכתבת זו תורתך.אלוקים בחר למסור את התורה אחרת. מה זה אומר לך?
    קחי דוגמא ומופת מיניב פריאל במאמרו באתר.

  19. נדמה לי שאם תשחררו עוד קטעים מתוך טקסטים יהודיים לאחר שימוש בטכניקה הנוכחית תהיה לכך לא מעט תהודה

  20. הכתיבה הזו ממחישה לדעתי את המקום האמיתי של הפמיניזם ביהדות – סוג של ראקציה לדורות רבים שלא נהגו בנשים בכבוד הראוי. כמו כל ראקציה הוא הולך למקומות קיצוניים, ולא אמתיים. אני מקווה שכאשר התהליך יושלם ונגיע למקום המאוזן והנכון של כבוד הדדי בין המגדרים זה יהיה בלי נפגעים.

  21. מי שיש לו אמון בתורה לא הופך את היוצרות, אלא מנסה להבין את דבר ה´ כפי שניתן. מה שכתבת זו תורתך.אלוקים בחר למסור את התורה אחרת. מה זה אומר לך?
    קחי דוגמא ומופת מיניב פריאל במאמרו באתר.

  22. נדמה לי שאם תשחררו עוד קטעים מתוך טקסטים יהודיים לאחר שימוש בטכניקה הנוכחית תהיה לכך לא מעט תהודה

  23. הכתיבה הזו ממחישה לדעתי את המקום האמיתי של הפמיניזם ביהדות – סוג של ראקציה לדורות רבים שלא נהגו בנשים בכבוד הראוי. כמו כל ראקציה הוא הולך למקומות קיצוניים, ולא אמתיים. אני מקווה שכאשר התהליך יושלם ונגיע למקום המאוזן והנכון של כבוד הדדי בין המגדרים זה יהיה בלי נפגעים.

  24. מי שיש לו אמון בתורה לא הופך את היוצרות, אלא מנסה להבין את דבר ה´ כפי שניתן. מה שכתבת זו תורתך.אלוקים בחר למסור את התורה אחרת. מה זה אומר לך?
    קחי דוגמא ומופת מיניב פריאל במאמרו באתר.

  25. נדמה לי שאם תשחררו עוד קטעים מתוך טקסטים יהודיים לאחר שימוש בטכניקה הנוכחית תהיה לכך לא מעט תהודה

  26. הכתיבה הזו ממחישה לדעתי את המקום האמיתי של הפמיניזם ביהדות – סוג של ראקציה לדורות רבים שלא נהגו בנשים בכבוד הראוי. כמו כל ראקציה הוא הולך למקומות קיצוניים, ולא אמתיים. אני מקווה שכאשר התהליך יושלם ונגיע למקום המאוזן והנכון של כבוד הדדי בין המגדרים זה יהיה בלי נפגעים.

  27. מי שיש לו אמון בתורה לא הופך את היוצרות, אלא מנסה להבין את דבר ה´ כפי שניתן. מה שכתבת זו תורתך.אלוקים בחר למסור את התורה אחרת. מה זה אומר לך?
    קחי דוגמא ומופת מיניב פריאל במאמרו באתר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*