מצוות "הקהל" היא אחת המצוות המיוחדות, והיא מצויה בפרשת "וילך": "הקהֵל את העם, האנשים והנשים והטף" (דברים ל"א, י'-י"ג). אחת לשבע שנים, מקץ שנת השמיטה בחג הסוכות, מצוּוה כל עם ישראל לעלות לירושלים ולשמוע את דברי התורה. זוהי מצווה שנועדה לאחד את כל העם, בלי להדיר קבוצה כלשהי, ולכן מופיע הפירוט: אנשים, ונשים וטף. חשיבותה […]
מאמרים
הקוגל כ´עוגה כלכלית´ – על עבודת הוידיאו של מאיה ז"ק| דוד שפרבר
הקוד אתי| ארגון ´קולך´
הקוד האתי והתקנון לטיפול ומניעה של הטרדה מינית| ריקי שפירא רוזנברג
הקול או כלום| חיים אלבום
הקול הנשי בבית מדרש שוויוני ומעורב: אתגרים והזדמנויות| שושנה כהן
הקול מסוף העולם| רחל אדלמן
הקולנוע החרדי – ספר חדש| בהוצאת רסלינג
הקונגרס הפדלחו"שי השני – טור אישי מזרחי| אפרת שני-שטרית
הקורבן אשם – התיק נסגר| רבקה לוביץ
הקורבן אשם – התיק נסגר (המשך)| רבקה לוביץ
הקורס הבינדתי למנהיגות קהילתית לנשים| שרה בלוך
הקיבוץ הדתי כמקרה מבחן| דינה ספראי
הקרנת הסרט "לימו עמני" בסניף רמות| קולך
הקשיבו לאבל השקט של האמהות הדתיות| מיה בודאי-פרידמן
הקשר בין פרשת דברים לתשעה באב-כיצד?| אהובה קליין
הקשר בין פרשת מסעי לימי בין המיצרים| אהובה קליין
הקשר בין ראיה לחכמה| אהובה קליין
הרב אבינר: "לעולם אל תתגייסי לצבא, לעולם!"| עינת ברזילי
הרב אבינר: להפריד בין מורים למורות| קובי נחשוני
הרב אריאל: אסור לבנות לבטל תורה בשביתה| קובי נחשוני מתות ynet יהדות
הרב אריאל: החרדים מפחדים, האמת לא אצלם| קובי נחשוני
הרב דיכובסקי פרש לגימלאות| אלעד רותם
באחד מפסקי הדין שלו, קרא להחריף את הסנקציות כנגד סרבני גט, כפי שבא לידי ביטוי גם במאמרים הלכתיים שפרסם, וגם במכתב ששלח לחבריו הדיינים ערב פרישתו, בו כתב כי "גט מעושה מפחיד אותי פחות ממצב של ´לא גט´. עם גט מעושה אפשר להתמודד ופעמים רבות הגט כשר, לפחות בדיעבד, בעוד שעם מצב של ´לא גט´ אין יכולת להתמודד"